• LOVE IS LOVE

    • • • LOVE IS LOVE
    De gay-straight alliance is welbekend over de hele wereld en maakt zeker in de Verenigde Staten al sinds 1998 een grote indruk. Veel universiteiten en middelbare scholen hebben zich aangesloten bij de GSA en maken zich hard voor een veilige omgeving voor leden van de LGBTQ-beweging. Bij de GSA zijn niet alleen maar leden van deze community aangesloten, maar ook heteroseksuelen zorgen voor een betere omgeving.

    In deze RPG volgen wij studenten aan de University of California, Los Angeles, ofwel UCLA. Op deze universiteit is de GSA ook een groot deel van het studentenleven. Van alle studies en richtingen op deze welbekende universiteit zijn er mensen aangesloten en er komen er elk jaar meer bij.
    • • • THE STORYLINE
    Sinds 2015 zijn same-sex marriages in de Verenigde Staten eindelijk in elke staat legaal en mogen homo’s en lesbiennes met elkaar trouwen. De GSA op UCLA was verschrikkelijk blij toen dit nieuws bekend werd en ze konden president Obama wel op hun knieën bedanken voor zijn bijdrage. Later is het nieuws dat er legaal getrouwd mag worden wel een beetje afgezakt, maar voor de community is dit nog altijd een grote overwinning. Toch wordt het spannend als Donald Trump verkozen wordt tot president van de VS…


    • • • THE LIST FOR THE CHARACTERS
    Naam:
    Leeftijd: [reken erop dat de meesten rond hun negentiende met hun studie beginnen]
    Studie en studiejaar:
    Innerlijk: [niet alleen steekwoorden]
    Uiterlijk:
    Geschiedenis en familie:
    Relaties: [leg niet alles al vast]
    Extra’s: [geaardheid zou handig zijn]

    • • • THE CHARACTERS
    Naam — Faceclaim — User [pagina]


    • • ♂
    • Naam — Faceclaim — McCrory [pagina]
    • Sean Edward Merrell — Bailey Sondag — Soco [pagina]
    • Jackson Christian Difranco — Matthew James Lent — Solomita [1.3]
    • Aeolos Malakai — Rafael Lazzini — Snakeships [1.4]
    • Naam — Faceclaim — Mouli [pagina]
    • Noah Anthony Miller — Harry Styles — SweetCreature [1.4]
    • Evan Raphael de Courfeyrac — Dylan Forsberg — PeterMaximoff [1.3]
    • Augustus Cain Dalvagh — Jeremy Dufour — Haze [1.4]
    • Alexander Arthur Harris — Jake Filling — Grindywald [1.5]
    • Jeremy Augustus Franco — Brandon Flynn — Foolish [1.5]


    • • ♀
    • Penelope Lowell — Stephanie Bertram Rose — Voldymort [1.2]
    • Danaë Melite Eiragos — Christina Nadin — Dumblydore [1.1]
    • Madeline Abigail Lockheart — Faceclaim — Greenlight [1.3]
    • Luperca Frescura Garcia — Luma Grothe — Seikatsu [1.2]
    • Reese Gabriella Lindsay — Stephanie Cam — Ruelle [pagina]
    • Dorothy Jones — Faceclaim — Sempre [pagina]
    • Naam — Faceclaim — Forthwith [pagina]
    • Naam — Faceclaim — Solomita [pagina]
    • Gwenlyn Hailey Miller — Kennedy Dawn Stearns — nakito [1.5]
    • Reyna Maria Delrossa — Alyssa Lynch — Grindywald [1.5]
    • • • THE RULES
    • Alleen Voldymort maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • Maximaal twee personages per persoon, waarvan minimaal één mannelijk personage.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten (excl. codes).
    • Geslachten gelijk houden, voor geaardheid geldt dit in mindere mate (ik heb gelezen dat bij GSA zo’n 28% straight is, de rest is LGBTQ)
    • Geen ruzie OOC.
    • Off-topic in het praattopic.
    • Om toestemming vragen om andere personages te mogen besturen.
    • 16+ is toegestaan, geef dit echter duidelijk aan.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn of haar mindere kanten.


    • • • FAQ
    •
    •

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 22:38 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    MT

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 22:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 23:08 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kan ik een vrouwelijke rol claimen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik wil wel een boy, echter ben ik morgen @ stage en donderdag vier ik kingsday en vrijdag oproep dus... Idk of ik alleen de 72 uur red xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    Ik wil wel een boy, echter ben ik morgen @ stage en donderdag vier ik kingsday en vrijdag oproep dus... Idk of ik alleen de 72 uur red xd


    Dat is prima, ik houd rekening met Koningsdag. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan ik een meisje reserveren c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een dame c:


    After such an epic tale we deserved a better ending

    Zou ik een vrouwelijk personage mogen?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mag ik een jongen?
    Is het oke als hij homo is, maar nog wel in the closet? Ik heb namelijk een idee c:

    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 9:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Danaë "Dena" Melite Eiragos


    NAAM
    Danaë betekent in het Grieks "parched". In de Griekse mythologie is dit de naam van de moeder van Persues. Danaë spreek je uit als daa-nee. Haar tweede naam is afkomstig van "méli", wat "honey" betekent. Vaak wordt Danaë gewoon Dena genoemd, want zo stelt ze zich ook aan iedereen voor. Haar ingewikkelde achternaam heeft ze van haar vader.

    LEEFTIJD
    19 jaar, geboren op 17 oktober in Brighton, Verenigd Koninkrijk. Haar sterrenbeeld is weegschaal.

    GESLACHT
    Vrouwelijk.

    STUDIE
    Danaë studeert Fashion Design. Dit is niet helemaal wat haar ouders voor ogen hadden toen ze dachten aan haar dochter die ging studeren. Ze hebben er echter vrede mee genomen op de voorwaarde dat Danaë laat zien dat ze daadwerkelijk wat doet voor haar studie en niet al haar werk verslonst zo ze vaak op high school deed. Danaë heeft niet perse heel erg lang nagedacht over de keuze om Fashion Design te gaan studeren, maar ze wilde gewoon graag naar deze school en dit "leek haar wel interessant".

    STUDIEJAAR
    Eerste jaars, ze is dus net pas op de school begonnen en kent nog niet zo heel veel mensen. Ze is echter flink op weg om haar oude reputatie weer terug te krijgen. Ze heeft er geen moeite mee om zich flink uit te leven bij feestjes en aandacht te vragen van elke jongen of elk meisje dat los loopt. Hierdoor verslonst ze haar schoolwerk echter wel en echt een goede start heeft ze niet gemaakt.


    "I love that word. Forever...—"




    UITERLIJK
    Face Claim; Christina Nadin.
    Danaë is redelijk tenger en klein. Ze heeft nooit de lengte van een model bereikt en daar is haar moeder altijd nogal judgemental op geweest. Alsof Danaë daar iets aan kon doen. Danaë is erg slank en soms gaat het zelfs over de rand van ongezond, tot haar moeder haar op haar vingers tikt, omdat het dan weer te lelijk wordt. Heel erg veel van het uiterlijk van Danaë is gebaseerd op wat haar moeder vindt. Danaë heeft net zoals haar moeder een licht getinte huid en donkere, lange haren. Haar gezicht is redelijk ovaal en ze heeft dikke, donkere wenkbrauwen en lange wimpers. Haar ogen zijn een hele donkere, diepe kleur bruin en ze draagt verder geen bril of lenzen. Danaë heeft een redelijk breed dopneusje wat ervoor zorgt dat ze er knap en zelfs onschuldig uit ziet. Haar lippen zijn vol en donker en ze kan er geweldig mee zoenen. Haar donkere haar is redelijk dik, maar in tegenstelling tot haar moeder, heeft ze geen bos krullen, maar het stijle haar van haar vader. Het accent van Danaë is niet echt duidelijk. Het is iets tussen brits en frans engels in, met soms zelfs woorden die ze spaans uitspreekt. Een mengelmoes dus. Verder heeft ze een erg uitgesproken kledingstijl. Ze houdt ervan om te experimenteren en houdt zich niet zo zeer aan de mode, maar ziet er wel altijd stijlvol uit. Danaë heeft een enkele tatoeage die ze gezet heeft voor haar toenmalige vriend. Het is een hartje op haar heup met zijn naam erbij. Deze tatoeage houdt ze het liefst bedekt. Ze heeft een tijdje een piercing in haar neus gehad, maar die heeft ze er nu uit gehaald. Verder heeft ze wel meerdere piercings in haar oor. Op haar rug heeft ze één enkel litteken dat ze heeft opgelopen toen zij en haar ex in een gevecht kwamen en hij haar hard tegen de punt van de tafel aan duwde. Ze heeft ook een litteken op haar kin omdat ze ooit met haar kin op de zwembad rand terecht gekomen is.

    INNERLIJK
    Uitdagend, charismatisch, flirterig, redelijk intelligent, durfal, uitbundig, luid, avontuurlijk, sterk, speels, goed gevat, sarcastisch, intens, aanwezig, sceptisch, arrogant, brutaal, nonchalant, onvoorzichtig, onaardig, té eerlijk, ontrouw, respectloos, lichtelijk sadistisch, dominant, jaloers, ongeduldig, shallow, egoïstisch, verlangt naar fysiek contact en gebroken.

    Danaë heeft nogal een heftige persoonlijkheid en is niet iemand die zomaar onopgemerkt blijft. Over het algemeen is ze erg luid en trekt ze alle aandacht naar zich toe door het hardst te schreeuwen en om aandacht te vragen. Dit doet ze niet perse op een slechte manier, want ze is charismatisch, maar ze kan nogal ver gaan. Ze is erg uitdagend en flirt met iedereen die los en vast zit. Hoewel ze redelijk intelligent is, gebruikt ze haar hersenen niet veel en drinkt ze haar cellen liever weg met de alcohol op feestjes terwijl ze tegen jongens en meisjes aanrijdt. Danaë is een durfal, ze is avontuurlijk en komt graag over alsof ze sterk is en alles aankan. Ze is goed gevat en sarcastisch, maar ook erg intens en aanwezig. Ze is niet perse de persoon die je tegen wil komen als je zin hebt in een rustige, stille avond. Danaë is enorm arrogant van de buitenkant, wat betekent dat ze graag laat weten hoe geweldig ze zichzelf vindt, maar daadwerkelijk is ze helemaal niet zo zeker over zichzelf. Dit is ook niet heel erg raar, want de enige relaties die ze heeft met mensen zijn oppervlakkig en enkel alleen om haar uiterlijk. Ze doet zelf ook niet de moeite om op diepere relaties in te gaan, omdat ze bang is dat ze daar in verdrinkt. Tegenover iedereen die haar niet aanstaat is Danaë brutaal en respectloos. Ze zegt ook meteen wat ze van iemand vindt en is niet op haar mondje gevallen. Erg trouw is ze niet en vooral niet als het gaat om beloftes, vriendschappen en relaties. Daarnaast is ze enorm snel jaloers en gedraagt ze zich graag dominant. Hoewel Danaë heel erg narrow minded lijkt, misschien wel té erg voor deze school, heeft ze compleet vrede met de hele straight-gay alliance, maar dat weerhoudt haar er niet van om iedereens leven een living hell te maken. Onder deze dikke laag van fake-heid en aandachttrekkerij zit echter een klein, gebroken meisje dat gewoon heel graag iemand wil die haar vertelt hoe mooi ze daadwerkelijk is. Ze heeft al jaren in stilte geleden aan anorexia en haar ouders hebben hierover een beetje een gedaan alsof ze van niks weten. Haar moeder is er erg op gefocust dat Danaë er goed uit ziet en dat ze haar kan presenteren als haar prachtige, slanke dochter. Ergens is haar eetstoornis ook een schreeuw voor aandacht, maar een schreeuw die amper door iemand gehoord wordt en daardoor Danaë langzaam letterlijk van binnen opvreet.


    "—...I love that forever doesn’t exist, but we have a word for it anyway,...—"




    GESCHIEDENIS
    Danaë's vader is Brits en haar moeder Braziliaans. Ze is geboren in Engeland, maar heeft daarna kort bij haar moeder in Brazilië gewoond en is toen met haar vader en moeder naar het franse gedeelte van Canada verhuisd. Op dit moment wonen ze nog steeds in Canada, maar ze zijn wel een aantal keren verhuisd. Danaë's vader werkt voor een goed bedrijf en haar moeder werkt voor een magazine in New York waardoor ze beide vaak voor lange periodes afwezig zijn. Danaë is ook vaak in New York en heeft daardoor flink wat gewisseld tussen twee verschillende scholen, maar het liefst is ze gewoon in Canada, omdat dat is wat ze echt zie als thuis. Toen ze veertien was, was ze nog een redelijk braaf meisje, maar voornamelijk heel erg eenzaam. Een toenmalige vriend van haar heeft daar gebruik van gemaakt en haar zover gekregen om seks met hem te hebben. De twee hebben toen een relatie gekregen en voor de eerste keer was ze helemaal gelukkig omdat ze iemand had die van haar hield, maar hij dacht anders over haar. Hoewel hij haar verwende met cadeautjes, had hij er ook geen moeite mee om haar te delen met zijn vrienden. Ze liet het maar gebeuren, omdat ze niet zo goed wist wat ze er tegen kon doen. Haar vriend was meer dan vier jaar ouder en sleurde haar ook mee naar de wildste feestjes. Langzaam werd haar huid dikker en haar mond groter, maar het heeft haar een flink verkeerd beeld gegeven van liefde. Het helpt ook niet dat de relatie met haar ouders net zo oppervlakkig is en enkel draait om gekochte cadeautjes. Danaë heeft nog steeds contact met de jongen, maar ze hebben geen relatie meer, omdat hij ondertussen al een andere vriendin heeft. Danaë heeft zelf nog wel een aantal meiden en jongens gedate, maar nooit echt iets serieus. Ze heeft nooit moeite gehad met haar geaardheid, omdat ze eigenlijk altijd zowel jongens of meisjes interessant vond en niemand haar ooit verteld heeft dat dit niet goed was.

    "—...and use it all the time...—"



    FAMILIE
          • Anathor Eiragos: vader.
          • Eluniuana Eiragos: moeder.

    RELATIES
          • Dorothy Jones: de twee hebben wel eens gezoend en Dena is zich er vaag van bewust dat Dorothy haar wel meer dan enkel vriendschappelijk interessant vindt. Ze houdt van de aandacht en flirt dan ook terug, maar doet er verder niks mee. Dena ziet het graag nog even aan en houdt Dorothy aan het lijntje, zodat Dorothy niet haar interesse verliest.
          • Evan Raphael de Courfeyrac: zo nu en dan kunnen ze flink met elkaar botsen, maar toch gaan ze verder wel prima met elkaar om. Dena kan wel respect voor hem opbrengen en hoewel ze niet zo snel beste vrienden zouden worden, mag ze hem wel graag.
          • Isaac Richard Montogomory: Isaac en Dena kunnen op zich wel met elkaar omgaan, maar zijn geen dikke maatjes. Zij is iets te heftig voor hem en hij is iets te rustig voor haar.
          • Luperca Frescura Garcia: ze kunnen prima met elkaar omgaan en spreken nog wel eens om, om met elkaar wat te gaan drinken, maar ze zijn niet perse BFFs en Dena ziet ze dat ook niet zo snel worden.
          • Penelope Lowell: de twee kunnen goed met elkaar omgaan en hebben wel eens een dronken zoen uitgewisseld. Dena zou het niet erg vinden om nogmaals met haar te zoenen.


    "—.... It’s beautiful and doomed."




    EXTRA
          • Guilty pleasures: overal en altijd mensen en hun kleding schetsen.
          • Mistalenten: subtiel zijn.
          • Geheimen: durft niet zonder make-up naar buiten.
          • Verslavingen: rauw koekjesdeeg en sigaretten.
          • Likes: feesten, experimenteren met uiterlijk.
          • Tics: dingen van andere mensen jatten.
          • Angsten: ondergesneeuwd worden door anderen.
          • Dislikes: kinderen, koken en vaste relaties.
          • Talenten: mensen het leven zuur maken.
          • Moedertaal: (Braziliaans) Spaans, (Brits) Engels.
          • Gesproken talen: Spaans, Engels, Frans, basis Chinees.
          • Geaardheid: bisexueel.
          • Geloof: geen.
          • Themesong: Teen Idle - Marina and the Diamonds.
          • Muzieksmaak: zo'n beetje van alles en nog wat.
          • Allergieën: ananas.
          • Voorkeurhand: rechts.
          • Intr. Extr. Ambi.: ambivert.

    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 15:42 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zet jullie er vanmiddag bij! Ik denk dat ik even een stop op de vrouwen zet tot het iets meer gelijk loopt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik een jongen?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Prongsie schreef:
    Ik zet jullie er vanmiddag bij! Ik denk dat ik even een stop op de vrouwen zet tot het iets meer gelijk loopt.

    Kan ik Ashley Moore Luma Grothe claimen?

    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 12:46 ]


    After such an epic tale we deserved a better ending

    ISAAC RICHARD MONTGOMORY
    An eye for an eye will only make the whole world blind


    NAAM
    Isaac | From the Hebrew name יִצְחָק (Yitzchaq) meaning "he will laugh, he will rejoice", derived from צָחַק (tzachaq) meaning "to laugh".
    Richard | Means "brave power", derived from the Germanic elements ric "power, rule" and hard "brave, hardy".


    LEEFTIJD
    Isaac is tweeëntwintig jaar oud. Hij verjaart op 11 december.


    STUDIEJAAR
    English language and literature. Hij zal gaan beginnen aan zijn tweede jaar.

    MAKE LOVE, NOT WAR


    INNERLIJK

    Isaac is een goede jongen, dat kan makkelijk gezegd worden. Hij heeft nul slechte bedoelingen en letterlijk met iedereen het beste voor. Hij is vriendelijk en lief, iemand die echt geen vlieg kwaad doet. Het probleem is dat hij ontzettend onzeker is. Hij heeft moeite met het accepteren van zijn geaardheid, hij twijfelt over wat hij allemaal kan en vaak vindt hij zichzelf niet goed genoeg. Hierdoor is hij erg wantrouwend en afstandelijk naar veel mensen toe,voornamelijk op het gebied van gevoelens en emoties. Hij houdt er niet van om over zijn eigen gevoelens te praten, hij houdt ze liever voor zichzelf. Hij is bijna continu bang dat mensen de macht over hem kunnen krijgen en daar misbruik van kunnen maken.
          Isaac kan bestempeld worden als vreemde vogel. Hij is fantasierijk en lijkt soms wel te leven in een andere wereld. Hij ziet dingen vaak net iets anders en hij houdt ervan om over alles te filosoferen. Hij is dan ook snel afgeleid, waardoor hij ook dromerig te noemen is. Hijzelf noemt het liever eigenzinnig, aangezien hij vaak vreemd of raar genoemd wordt. Hij is absoluut niet nuchter, eerder iemand die zich volledig laat leiden door zijn fantasie.
          Toch is hij vrij sociaal te noemen. Hij praat gemakkelijk met anderen en heeft er geen moeite mee om contact te leggen met vreemde mensen. Echter,
    hij is wel verlegen op het gebied van potentiële vrijers.


    DO NOT GO WHERE THE PATH MAY LEAD,
    GO INSTEAD WHERE THERE IS NO PATH AND LEAVE A TRIAL


    GESCHIEDENIS
    Father | Benjamin Richard Montgomery | 50
    Mother | Talitha Wendy Montgomery (Née Jones) | 49
    Brother | Nolan Victor Montgomery | 24
    Sister | Imogen Quintana Montgomery | 20
    Sister | Jessie Caroline Montgomery | 19

    Isaac is opgegroeid in een relatief groot, Katholiek gezin. De familie is niet streng-gelovig. Zo gaan ze niet wekelijks naar de kerk en bidden ze niet voor het eten, maar het geloof speelt wel een rol in de opvoeding van de kinderen. Isaac is het tweede kind van Benjamin en Talitha Montgomery. Als kind heeft hij nooit iets te klagen gehad. Zijn ouders verdienden genoeg geld om de vier kinderen goed te onderhouden en ze zo nu en dan te verwennen.
    Toen Isaac vijftien jaar oud was, voelde hij zich aangetrokken tot zijn beste vriend Zain. Hij wist dit gevoel grotendeels te onderdrukken, maar hij merkte algauw dat de aantrekkingskracht veranderde in romantische gevoelens. Isaac heeft dit nooit aan iemand verteld en hij heeft het ook volledig voor zichzelf onderdrukt, wetende dat Zain hem niet op die manier zag. Isaac was nooit geïnteresseerd in relaties en voornamelijk niet met meisjes, tot zijn zeventiende had hij nog nooit met iemand gezoend. Op een feestje werd er aangedrongen dat hij wel zou zoenen met een meisje en met veel tegenzin deed hij dit. Sinds hij van de middelbare school af is, durft hij zijn geaardheid beter onder ogen te komen. Het probleem is dat hij dit niet aan zijn familie durft te vertellen. Ze hebben in principe altijd gezegd dat ze openstaan voor alle geaardheden, maar ergens is Isaac bang voor hun reacties. Voor nu doet hij alsof hij geen interesse in iemand specifiek heeft, om vragen over de liefde te voorkomen.

    TO BE TRUSTED IS GREATER COMPLIMENT THAN BEING LOVED


    RELATIES
    Tekst

                                                                                                                                                                                             
    EXTRA

    Talen: Engels, een heel klein beetje Frans
    Allergieën: Hooikoorts
    Tics: Nagelbijten als hij nerveus is
    Geaardheid: Homoseksueel (in the closet)
    Angsten: Hoogtevrees
    Geloof: Vroeger was hij katholiek, tegenwoordig twijfelt hij of hij überhaupt wel ergens in gelooft

    [ bericht aangepast op 1 mei 2017 - 11:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een mannelijke rol? (En een vrouwelijke als de stop er af is?)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted