• In het koninkrijk van Lume gelden er strenge regels. Eén van deze regels is dat iemand niet van koninklijke bloede nooit op de troon mag komen te zitten. De bloedlijn moet zuiver blijven en de troonopvolger moet daarom met een andere prins of prinses trouwen. Zo ook prinses Aurelia.

    Prinses Aurelia haar tijd begint te dringen. Ze is al negentien jaar en heeft nog geen geschikte partner gevonden. Haar ouders, de koning en koningin van Lume, besluiten dat Aurelia met haar broer moet trouwen als ze voor haar twintigste verjaardag nog geen geschikte kandidaat heeft gevonden. Aurelia en haar broer Anton doen er alles aan om dit huwelijk te voorkomen.

    Lukt het Aurelia om binnen een maand een geschikte partner te vinden of zit ze vast in een verachtelijk huwelijk?





    "Happiness is the one thing we queens will never have."



    © Douleur
    De cover en banner zijn door aisthesis gemaakt.
    Dit verhaal is volledig in het Nederlands geschreven.
    Ik zou het leuk vinden om jullie meningen en eventuele verbeteringen over mijn verhaal te horen. Aanmoedigen zijn ook van harte welkom!
    Onbekende personen • Historisch • Drama • Romantiek • Avontuur
    Dit verhaal doet mee aan Story Of The Year 2017, met als hoofdthema Royaty.

    Dit verhaal mag gerecenseerd worden.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 14:50 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oeh deze klinkt echt heel leuk! Ik ga hem zeker lezen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn abo heb je!
    Ik ben zo benieuwd :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eh dit lijkt me een leuk verhaal! Maar dit hoort volgensmij bij story promoten te staan en niet bij story problemen

    Lilly_Potter schreef:
    Eh dit lijkt me een leuk verhaal! Maar dit hoort volgensmij bij story promoten te staan en niet bij story problemen


    Jeetje, sorry. Ik davht dat hij in story promoten stond. Zal her direct even melden!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    -> Topic verplaatst naar het juiste subforum op aanvraag.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dit verhaal klinkt echt leuk! ik neem een abo!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)


    Hoera, het aller eerste hoofdstuk van mijn verhaal staat online. Met trots presenteer ik jullie mijn Proloog!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ja hoor, daar is hij dan: Hoofdstuk 1.1!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 15:30 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hoofdstuk 1.2!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe