• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:35 ]

    Oh, wow, ik heb er zelf geen last van (denk ik), maar dat lijkt me echt enorm vreemd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selden schreef:
    Oh, wow, ik heb er zelf geen last van (denk ik), maar dat lijkt me echt enorm vreemd.


    i wanna die with you once or twice.

    Kan het niet een bekende zijn die zijn naam veranderd heeft?


    What's meant to be will find it's way

    Selden schreef:
    Oh, wow, ik heb er zelf geen last van (denk ik), maar dat lijkt me echt enorm vreemd.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb soms weleens dat ik users tegenkom die mij geblokkeerd heeft, maar dat maakt me niet zoveel uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dat één keer gehad, maar ik nam toen aan dat het een foutje was, eigenlijk. Het is wel erg merkwaardig als dat vaker gebeurt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:35 ]

    Ja, ik ben geblokt door Papiliones (?) en dat snap ik ook nie?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien is het allemaal van oude ruzies/discussies waar hun zelf ook niks meer van weten, dat ze je/jullie op de blokkeer hebben gezet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit heb ik nog maar één keer meegemaakt, maar vond het ook heel vreemd :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben ook geblokt door iemand en ik heb geen idee waarom. Misschien inderdaad een ruzie die ik vergeten ben ofzo. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zal vast wel op de blok staan bij personen want ik ben zo geliefd hier, maar dat kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.