• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    thx for the friendly reminder dat ik een ass ben 10/10 would do friendship again


    Heaven is a place that we all have

    Hmmm, het is misschien toch een beetje ongezond hoeveel ik van dit personage hou :')


    Stenenlikker

    weet je ik ga weer poezie en pugs schrijven


    Heaven is a place that we all have

    Haat. Haat. Haat. Echt, ik heb vreselijk veel woede in me en ik weet niet wat ik ermee aan moet. Maarja. Geld om uit huis te gaan heb ik niet. Pa komt zn beloftes niet na. Ma verwacht dat ik alles doe. Beiden verwachten ze dat ik mn toekomst uitgestippeld heb. En zelf ben ik compleet in de war over wat ik wil en het liefste verdwijn ik aangezien ik toch geen doel meer heb.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben een heel raar persoon. Ik vraag aan mijn ex advies om hoe ik de relatie die ik nu heb in stand te kunnen houden, gezien ik nogal een controlfreak ben. Wauw. Just wauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ben echt verslaafd aan snack a jacks


    i put the fun in funeral

    "Heb een doel voor ogen. Ga weer dingen doen. Dan wordt je wel weer vrolijk en gaat alles goed."
    Thanks, mom and dad. -.-' ja joh. Had ik niet zelf kunnen bedenken. Nah, problemen die ik heb zijn geen problemen als je doet alsof ze niet bestaan. Ik red me er wel uit joh. Ik heb binnen nu en 5 minuten een doel bedacht om te doen in t leven en dan is poef mijn hele leven weer geweldig. Jah joh. Echt, geweldige ouders.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En mijn zelfbeeld is weer omlaag gegaan vandaag. Fucking great.

    Ik ben nu wel wat wijzer geworden, dus dit is goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ...Cause that is as close as you can get. I feel like if you want to date Pewdiepie but you can't get to him so you gonna date me. - Shane Dawson. Shit got too real TROLOLOL :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    qing pls can you just stop crying

    ik weet echt niet of ik dit nog langer aankan maar ik ben ook bang en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'm scared merp :')


    Happy Birthday my Potter!

    Wie wil er saté met mij eten en gaan huilen?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Wie wil er saté met mij eten en gaan huilen?


    Me

    //

    Might as well just kill myself when we get home lol.


    This ain't no place for no better man.

    Victuuri schreef:
    Wie wil er saté met mij eten en gaan huilen?


    I'm in.
    *big hugs* <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •