• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Er was eens een roze schoenenveter met groene uiteindes. Maar de roze schoenenveter wilde een gele uiteinde. Toen ging de roze schoenenveter met groene uiteindes en een grote wil naar een uiterlijk van roze schoenenveters met gele uiteindes in de sneeuw rollen en huilen.

    ik verveel me heel erg


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Damn I feel good.


    Do you ever have that moment when you are out of breath, because you imagine for a small second that someone would at that moment wrap their arms around you from behind and hug you and kiss your cheek and tell you how beautiful you are?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik moet vandaag écht tot het einde van dit artikel komen zodat ik de komende paar dagen echt zelf shit kan schrijven, maar het voelt e i n d e l o o s. Mijn motivatie/concentratie kan niet meer dan tien minuten hiervan achter elkaar aan en dat is erg onhandig, want zo gaat het alleen maar trager.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie heeft er niet geleerd voor deze toets? 🙋🏼🙋🏼🙋🏼


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I want you to do the overdose


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dodie's en Jon's cover van City Of Stars laat me echt verliefd worden op Jon Cozart en mannen in het algemeen I mean whut, ik heb dit al eh, twee en een half jaar niet meer gevoeld what happened

    Frey_ schreef:
    Dodie's en Jon's cover van City Of Stars laat me echt verliefd worden op Jon Cozart en mannen in het algemeen I mean whut, ik heb dit al eh, twee en een half jaar niet meer gevoeld what happened

    Omfg die cover is zo zo zo geweldig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Omfg die cover is zo zo zo geweldig.


    I know right :Y)
    Wat echt grappig is, is dat ik eerst bij Dodie zoiets had van 'oh, die is echt heel goed' en dat ik er later achter kwam dat ik al een jaar eerder haar nummers luisterde zonder te weten wie ze was. En zonet kwam ik er achter dat Jon achter de After Ever After parodies zit :') Like, diep in mijn hart wist ik gewoon al dat ze heel goed waren, maar ik had het nooit beseft haha

    Frey_ schreef:
    (...)

    I know right :Y)
    Wat echt grappig is, is dat ik eerst bij Dodie zoiets had van 'oh, die is echt heel goed' en dat ik er later achter kwam dat ik al een jaar eerder haar nummers luisterde zonder te weten wie ze was. En zonet kwam ik er achter dat Jon achter de After Ever After parodies zit :') Like, diep in mijn hart wist ik gewoon al dat ze heel goed waren, maar ik had het nooit beseft haha

    Hahah yap. Ik volg ze beide al heel lang en was heel happy toen ik die cover zag.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Hahah yap. Ik volg ze beide al heel lang en was heel happy toen ik die cover zag.


    Heb je de nieuwe film van La La Land gezien?

    // Ik heb een half uur aan dat bericht gezeten, je mag best wel even reageren madame.

    // Michael Jackson op de radio maakt me happy hihi

    I should brush my teeth

    Also, I'm def gettig Chinese this evening.
    Which means Bami. I'm getting bami.


    Mhm?

    Frey_ schreef:
    (...)

    Heb je de nieuwe film van La La Land gezien?

    // Ik heb een half uur aan dat bericht gezeten, je mag best wel even reageren madame.

    // Michael Jackson op de radio maakt me happy hihi

    Jaaa zeker ^^ I loved it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe ga ik er in hemelsnaam voor zorgen dat ik aan dat torenhoge aantal geraak?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frey_ schreef:
    Dodie's en Jon's cover van City Of Stars laat me echt verliefd worden op Jon Cozart en mannen in het algemeen I mean whut, ik heb dit al eh, twee en een half jaar niet meer gevoeld what happened


    Waaat? Je kent Dodie? Dat is zo cool! Ik dacht dat ik de enigste was. En John Cozart is ook awesome, maar iedereen kent die wel.
    Maar dat is echt een geweldige cover, en ik als het zo mag zeggen, zelfs beter dan de echte versie. En inderdaad al die gevoelens! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt