• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Oh ja dat is ook heel leuk! De cruise naar New Castle. Die vertrekt als het goed is vanaf IJmuiden toch? c:


    Jaaah klopt! :3
    Ik heb even mn vriend een appje gestuurd. Hij moet het natuurlijk ook wel leuk vinden. x) Maar het hoogste bod staat nu op 17 euro, dus daar kan nog wel wat over heen opzich. Hahah


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pickett schreef:
    (...)
    Je hp sloffeeeen en je hp shirts allemaal over elkaar.


    De HP sloffen heb ik al aan gewassen en wel ^^ Maar laten we al die HP shirts niet over elkaar aan gaan doen. Dan kan je mij geloof ik rollen. Plus eentje moet in de was :p


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    De HP sloffen heb ik al aan gewassen en wel ^^ Maar laten we al die HP shirts niet over elkaar aan gaan doen. Dan kan je mij geloof ik rollen. Plus eentje moet in de was :p

    Shssss hahha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh ik ben in zo'n slecht humeur door de pijn, slaapgebrek en de misselijkheid.


    The truth is out there.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Jaaah klopt! :3
    Ik heb even mn vriend een appje gestuurd. Hij moet het natuurlijk ook wel leuk vinden. x) Maar het hoogste bod staat nu op 17 euro, dus daar kan nog wel wat over heen opzich. Hahah


    Vlak bij mij ghehehe, ik heb altijd musical in IJmuiden yay.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Vlak bij mij ghehehe, ik heb altijd musical in IJmuiden yay.


    Hahah nicee! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pickett schreef:
    (...)
    Shssss hahha.


    Ik trek wel een HP shirt en een HP vest aan over elkaar. Dan lijkt het toch nog een beetje op je voorstel.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik trek wel een HP shirt en een HP vest aan over elkaar. Dan lijkt het toch nog een beetje op je voorstel.

    jaaa ^^ doe dat. Ik loop in een hp shirt en hp sokken whooop.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    jaaa ^^ doe dat. Ik loop in een hp shirt en hp sokken whooop.


    Haha, ik liep in lingerie op HP sloffen met een handdoek op mijn hoofd... :') En nu heb ik een HP shirt, HP vest en HP sloffen. En een gewone broek lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Dan maar beginnen aan de cover..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    -

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 17:30 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Moet weer eens bloed laten prikken-.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Want niets is fijner dan bijna flauwvallen terwijl je gewoon goed ontbeten hebt. Ugh limonade en chips here I come :/


    Happy Birthday my Potter!

    Okay my day started out HORRIBLE. But the Kenma cosplay outfit came and ITS PERFECT.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yeah right.


    She's imperfect but she tries