• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    I want hugs. :c I don't want tomorrow to come. I need sleep. And love. And 0% hate or stupid feelings. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAAHHAHAHA LOL
    Ik heb net met Gunther D. gepraat op StuBru wtf
    Ik had gewoon gehoord stuur je naam en leeftijd en ik dacht yolo
    wat is dit lol
    eerst mijn zus die de kaarten via StuBru van The XX wint en dan dit lol :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha. Dit is echt vet lastig. Ik ben gewend om constant met je te appen zodra je available bent. Wat best lullig is want je werkt 45 uur in de week en in heb veel meer tijd om m'n eigen stuff te doen als jij hard aan de slag bent. Dus ik moet je gewoon laten maar it's hard since I'm addicted to you. D:


    The truth is out there.

    Soooooft, hairless legs :3


    Mhm?

    Houd je in, geen ruzies starten. Conceal, don't feel.


    Happy Birthday my Potter!

    Adem in, adem uit. Vriendelijk glimlachen, doorgaan.


    She's imperfect but she tries

    Weetje, ik krijg door dit soort dingen weer de behoefte ermee te kappen. Serieus, ik ben hier gewoon niet voor gemaakt of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    voel me echt geweldig alles is goed
    we hebben twee mensen uit cardiff te gast voor een week en ze zijn echt aardig en ik heb she's the man gekeken terwijl ik de helft van de tijd lag te cringen achter een kussen en mijn kamer indeling is verandert
    alles.is goooood

    Hugs would be nice. Also someone to talk to. oh well ;/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Godverdomme ey. Heb ik eindelijk iets gegeten wat ik echt met veel zin op eet (cheeseburger van de mac), komt het er weer uit. For real?
    Eindelijk meer gegeten dan alle dagen samen, ik heb koud opgehangen op Skype en ik kots mijn hele inhoud eruit. Fuck dit.
    Ik ben heel blij dat ik vrijdagmorgen een afspraak heb bij de huisarts. Ik eis een lichaamscheck.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het begint met woede en frustratie en eindigt met zelfhaat en pijn. Elke keer weer.


    Happy Birthday my Potter!

    Plisetsky schreef:
    Hugs would be nice. Also someone to talk to. oh well ;/


    I relate hon. I'm here for you to talk to.

    //

    Wie had kunnen denken dat Jumin fucking Han mij nog zou kalmeren, lol


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    (...)

    I relate hon. I'm here for you to talk to.

    //

    Wie had kunnen denken dat Jumin fucking Han mij nog zou kalmeren, lol

    <3 Meh you're the best!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh yeah, there it is. Gosh, man up, Lotte. Schuif die pity party onder het tapijt en breek het kroontje om je drama queen-gehalte naar niveautje afgrond te storten.


    She's imperfect but she tries

    Je zou zeggen dat de paniekaanval na een halfuur wel over zou zijn maar mijn lichaam denkt daar anders over


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.