• Hallo allemaal! Ik en mijn vriendin hebben iets wat we graag aan jullie willen vertellen zodat jullie ons hier wat advies etc. over kunnen geven. Wij zitten beiden in de tweede klas van de middelbare, en omdat we allebei er goed zijn in Nederlands (volgens m'n leraar dan), mag hij ons heel veel. Misschien iets te veel. Sinds we hebben meegeholpen aan de open dag van onze school (daar wou hij perse ons voor hebben) gedraagt hij zich heel anders. Hij vraagt zelfs aan mijn vriendin of hij haar mag adopteren (en dat bedoelt hij serieus zonder grap)!

    Ik moest laatst een toets maken, alleen op Magister (een digitale agenda) schreef hij dat we pagina 83 en 84 moesten leren. Omdat ik een VWO boek heb en mijn klas een VMBO-KGT boek, heb ik dus op pagina 83, 84 iets heel anders staan dan mijn klas. Dus ik zei dat tegen hem en hij zij: het spijt mij heel erg. Zijn we weer vriendjes? Ik dacht zo van: dude, no. We zijn nooit vriendjes geweest''. Soms loopt ie zelfs langs de lokalen alleen om naar ons te kijken(?) ofzo.

    Wat moet die man van ons? (':

    Dit is een aangepast bericht.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 21:18 ]

    LiIy schreef:
    Sorry hoor, maar zeggen dat je erg goed bent in Nederlands maar toch 'bijden' schrijven.. Ik hoop dat dit autocorrectie was..

    En over die leerkracht, ik zou me niet te veel zorgen maken, behalve als hij 'ongewenste dingen' begint te doen..


    Rude.

    OT: Spreek em aan als je het echt gaat storen, though.


    Heaven is a place that we all have

    hahahahaha ik heb ook zo een leerkracht en hij doet het openlijk in de les (dat m'n vriendinnen me aankijken met whatthehell is hij aan het doen)

    'heeft mijn zwoele stem je in slaap gezongen?' (toen ik als een ongeboeide zombie in de les zat)
    'ik vind je echt wel sexy in die panty'
    'kunnen we anders na de les even je test bespreken?' (sidenote ik was niet gebuisd en hij vroeg het enkel aan mij)
    'wow je leidt me echt helemaal af als je lippenbalsem opdoet'
    'je hebt precies nog moeite met op trappen te lopen, maar ik wil je altijd ondersteuning bieden, mijn schouder of hand'
    en ga zo maar door :')

    gewoon zorgen dat je niet echt de indruk wekt interesse te hebben en negatief reageren
    verder uit zijn buurt blijven (bij mij was dat nu niet zo heel moeilijk want hij gaf me de creeps xd & yay derde jaar op rij dat hij me les geeft :W )


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    hahahahaha ik heb ook zo een leerkracht en hij doet het openlijk in de les (dat m'n vriendinnen me aankijken met whatthehell is hij aan het doen)

    'heeft mijn zwoele stem je in slaap gezongen?' (toen ik als een ongeboeide zombie in de les zat)
    'ik vind je echt wel sexy in die panty'
    'kunnen we anders na de les even je test bespreken?' (sidenote ik was niet gebuisd en hij vroeg het enkel aan mij)
    'wow je leidt me echt helemaal af als je lippenbalsem opdoet'
    'je hebt precies nog moeite met op trappen te lopen, maar ik wil je altijd ondersteuning bieden, mijn schouder of hand'
    en ga zo maar door :')

    gewoon zorgen dat je niet echt de indruk wekt interesse te hebben en negatief reageren
    verder uit zijn buurt blijven (bij mij was dat nu niet zo heel moeilijk want hij gaf me de creeps xd & yay derde jaar op rij dat hij me les geeft :W )


    HAHAHHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH OMFG WAT EEN PEDO (banana)


    Heaven is a place that we all have

    Metamorphoses schreef:
    hahahahaha ik heb ook zo een leerkracht en hij doet het openlijk in de les (dat m'n vriendinnen me aankijken met whatthehell is hij aan het doen)

    'heeft mijn zwoele stem je in slaap gezongen?' (toen ik als een ongeboeide zombie in de les zat)
    'ik vind je echt wel sexy in die panty'
    'kunnen we anders na de les even je test bespreken?' (sidenote ik was niet gebuisd en hij vroeg het enkel aan mij)
    'wow je leidt me echt helemaal af als je lippenbalsem opdoet'
    'je hebt precies nog moeite met op trappen te lopen, maar ik wil je altijd ondersteuning bieden, mijn schouder of hand'
    en ga zo maar door :')

    gewoon zorgen dat je niet echt de indruk wekt interesse te hebben en negatief reageren
    verder uit zijn buurt blijven (bij mij was dat nu niet zo heel moeilijk want hij gaf me de creeps xd & yay derde jaar op rij dat hij me les geeft :W )


    oh zo heb ik er ook één
    "meneer, de chauffage staat mega hoog en het tocht hier dat het geen naam heeft en gezien ik vlakbij zowel het raam als de chauffage is is dat nogal irritant"
    "raak er maar aan gewend, Leah, binnen 25 jaar heb je dat om de zoveel tijd"

    nou, ik weet niet hoe oud die kerel denkt dat ik ben, maar ik hoop van ganser harte dat ik op m'n 41ste nog geen vapeurs heb, danku vriendelijk. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Metamorphoses schreef:
    hahahahaha ik heb ook zo een leerkracht en hij doet het openlijk in de les (dat m'n vriendinnen me aankijken met whatthehell is hij aan het doen)

    'heeft mijn zwoele stem je in slaap gezongen?' (toen ik als een ongeboeide zombie in de les zat)
    'ik vind je echt wel sexy in die panty'
    'kunnen we anders na de les even je test bespreken?' (sidenote ik was niet gebuisd en hij vroeg het enkel aan mij)
    'wow je leidt me echt helemaal af als je lippenbalsem opdoet'
    'je hebt precies nog moeite met op trappen te lopen, maar ik wil je altijd ondersteuning bieden, mijn schouder of hand'
    en ga zo maar door :')

    gewoon zorgen dat je niet echt de indruk wekt interesse te hebben en negatief reageren
    verder uit zijn buurt blijven (bij mij was dat nu niet zo heel moeilijk want hij gaf me de creeps xd & yay derde jaar op rij dat hij me les geeft :W )

    Omg what??? En hoeveel is het leeftijdsverschil?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Meixue schreef:
    (...)

    HAHAHHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH OMFG WAT EEN PEDO (banana)


    jij bent een pedo (cat)

    Victuuri schreef:
    (...)
    Omg what??? En hoeveel is het leeftijdsverschil?


    ik geloof tien jaar? hij is een vrij jonge en nieuwe leerkracht (maarrr hij is getrouwd en hij is vorig jaar papa geworden dus ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken xp)

    omdat ik mijn enkel vorig jaar dus gebroken had kon ik niet meegaan op vastevoettocht en moest ik frietjes scheppen en zakjes plooien
    hij was fotograaf van dienst maar moest helpen met de voorbereiding en trok echt heel de tijd foto's van hoe we aan het voorbereiden waren (maar ik wilde dus niet dat mijn kop op de schoolsite kwam en liep weg en hij volgde me steeds van tafel naar tafel 'kom kom yong qing wil je niet eens mooi lachen voor me' nee ga weg rare pedo)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 16:16 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn statistiek leraar van vorig blok was vet knap, die mocht wel zulke opmerkingen maken hoor
    hahahahah
    Nee wij hadden een wiskunde leraar die ook zo'n creep was. Gadverdamme.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    LiIy schreef:
    Sorry hoor, maar zeggen dat je erg goed bent in Nederlands maar toch 'bijden' schrijven.. Ik hoop dat dit autocorrectie was..

    En over die leerkracht, ik zou me niet te veel zorgen maken, behalve als hij 'ongewenste dingen' begint te doen..

    Eens. Ik snap niet dat iedereen het rude vindt, stel je niet zo aan zeg. :')
    Pampergeneratie

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 16:38 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Eens. Ik snap niet dat iedereen het rude vindt, stel je niet zo aan zeg. :')
    Pampergeneratie


    Ze kan het ook wat anders brengen, lol, ze praat over een leerkracht en iedereen corrigeert haar grammatica opeens, aanstellen, sure.


    Heaven is a place that we all have

    Een spelfout maken betekent niet meteen dat je slecht bent in Nederlands. Een botsing hebben in de auto betekent ook niet meteen dat je niet meer weet hoe je moet rijden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Een spelfout maken betekent niet meteen dat je slecht bent in Nederlands. Een botsing hebben in de auto betekent ook niet meteen dat je niet meer weet hoe je moet rijden :'D


    Whahaha xD Jaah echt dit. Please stay on topic :')
    Ze heeft het over de leraar, niet over haar spelling die ze graag wil verbeteren.


    ~My Mind Is Free~

    Eledhel schreef:
    Een spelfout maken betekent niet meteen dat je slecht bent in Nederlands. Een botsing hebben in de auto betekent ook niet meteen dat je niet meer weet hoe je moet rijden :'D

    Nou ja in de spelling maakt ze wel heel veel fouten, maar het kan ook gewoon dat ze goed is in tekst verklaren of andere onderdelen van Nederlands haha, dus inderdaad kun je er niet gelijk zo over oordelen en al helemaal niet op zo'n afkeurende manier.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ik geloof tien jaar? hij is een vrij jonge en nieuwe leerkracht (maarrr hij is getrouwd en hij is vorig jaar papa geworden dus ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken xp)

    omdat ik mijn enkel vorig jaar dus gebroken had kon ik niet meegaan op vastevoettocht en moest ik frietjes scheppen en zakjes plooien
    hij was fotograaf van dienst maar moest helpen met de voorbereiding en trok echt heel de tijd foto's van hoe we aan het voorbereiden waren (maar ik wilde dus niet dat mijn kop op de schoolsite kwam en liep weg en hij volgde me steeds van tafel naar tafel 'kom kom yong qing wil je niet eens mooi lachen voor me' nee ga weg rare pedo)

    Ja maar alsnog, het is zo fout 😅
    Mijn leraar in de tweede deed dat ook altijd, en dan ook nog echt je vasthouden van 'maar je bent wel een mooi meisje, kom op ga op de foto!' brr Awkward.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Firgun schreef:
    (...)

    Wow, no offence, maar wat een gemene reactie, zeg. Het is niet omdat iemand een schrijffout maakt dat dat iets zegt over de algemene kennis van het Nederlands. Ik kan van mezelf zeggen dat ik relatief goed ben in Nederlands en dat ik, als ik niet goed oplet, ook soms "domme" fouten maak. Daarbij is dit Quizlet, niet de redactie van de NOS of iets dergelijks. Iedereen maakt al eens fouten, en één zo'n fout is niet bepaald representatief voor hetgeen wat je anders doet.
    Daarbij zou ik even tegen iedereen willen zeggen dat het niet erg fijn is om op schrijffouten gewezen te worden als je er niet om vraagt. Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar het geeft een persoon echt een slecht gevoel en ik ben er zeker van dat dat niet jullie bedoeling is.

    Maar goed, ik vind het niet helemaal normaal wat die leerkracht doet. Kun je het hem niet op een subtiele manier duidelijk maken of zo?


    Ik had niet bedoeld om zo hard aan te komen, sorry..


    -Lily Evans-

    LiIy schreef:
    (...)

    Ik had niet bedoeld om zo hard aan te komen, sorry..


    Is niet erg, hoor, woorden (wellicht de mijne ook in dat bericht) komen soms harder over dan ze bedoeld zijn! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried