• Oke, dit moet ik gewoon even van me af schrijven, maar jeez. Ik ben echt vreselijk slecht met mensen. Ik weet nooit wat ik moet zeggen, en als ik wel iets zeg is het vaak ongemakkelijk :') why am I like this ugh

    Nou ja, can someone relate?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    haha ja ik versta mensen nooit goed en dan reageer ik op de lameste manier ooit
    "wil je wat water?"
    "ja gaat goed"

    you're not alone.

    Watsky schreef:
    haha ja ik versta mensen nooit goed en dan reageer ik op de lameste manier ooit
    "wil je wat water?"
    "ja gaat goed"

    you're not alone.

    altijd altIJD


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mieczyslaw schreef:
    Well there is hope at the end of the horizon c; ik was vroeger ook zo, maar nu heb ik gewoon geen schaamte te hebben en zeg ik gewoon vrijwel alles wat ik vind :'D. Gewoon zero fucks geven en dan komt 't wel goed.


    Deep inside, I've never felt alive

    Granian schreef:
    Same. Ik kom vaak super sociaal over zeggen sommige mensen, maar wat zij niet weten is dat ik al een half uur aan het bedenken was waar ik het gesprek mee zou openen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat herken ik heel erg, ja. Het is wel minder geworden met de jaren, want uiteindelijk leer je toch vanzelf steeds meer hoe je gesprekken moet voeren over niets, maar ik ben er nog steeds niet goed in en het komt en gaat met vlagen. #CoolerOnTheInternet (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Watsky schreef:
    haha ja ik versta mensen nooit goed en dan reageer ik op de lameste manier ooit
    "wil je wat water?"
    "ja gaat goed"

    you're not alone.

    Haha best herkenbaar


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Plisetsky schreef:
    Door mijn awkwardness word ik heel sarcastisch en mensen zien dat als gemeen dus niemand spreekt mij echt vrijwillig aan c;

    Zo herkenbaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Herkenbaar maar dankzij therapie zit ik er een stuk minder mee.

    Maar heb je het vooral bij onbekende of ook met bekende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Watsky schreef:
    haha ja ik versta mensen nooit goed en dan reageer ik op de lameste manier ooit
    "wil je wat water?"
    "ja gaat goed"

    you're not alone.


    'hey Sav, hoe ging je toets?'
    Ik: * lacht Awkward en en knikte een beetje want ze hoorde de vraag niet*
    'niet zo goed dus?'
    Ik: *shit wat ging er dus niet zo goed?*

    Also me;
    Vraagt 'wat?' terwijl ik je echt wel hoorde, om vervolgens antwoord te geven TERWIJL jij je zin herhaalt


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik zeg wat zodat ze hele hun zin herhalen terwijl ik een cool verhaaltje/leuke manier om te antwoorden bedenk


    Heaven is a place that we all have

    Dit is heel herkenbaar, jammer genoeg. Ik ben zo slecht in gesprekken met eender wie, maar als er een stilte is, ga ik helemaal flippen, want dan heb ik het gevoel dat ik iets moet zeggen en dan komt er echt het meest onzinnigste uit mijn mond :/.


    <3

    O, nee totaal geen last van. Ik ben heel sociaal * kuch kuch* (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Mijn bijnaam is bijna Pokerface geworden, omdat ik altijd een straight face hield; ook met de grootste grappenmakers. Ik ben asociaal, niet asociaal als in ik ben aan het blowen in een steegje, maar asociaal als in dat mensen me met rust moeten laten. Misschien staat dat echt duidelijk op mijn voorhoofd, want vaak laten ze me ook gewoon met rust. En sarcasme zit in mijn bloed, waardoor ik vaak word aangesproken met dat ik niet zo sarcastisch moet doen (omdat ze niet tegen mijn opmerkingen kunnen blijkbaar) xd.

    Dus I get the struggle.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Granian schreef:
    (...)

    'hey Sav, hoe ging je toets?'
    Ik: * lacht Awkward en en knikte een beetje want ze hoorde de vraag niet*
    'niet zo goed dus?'
    Ik: *shit wat ging er dus niet zo goed?*

    Also me;
    Vraagt 'wat?' terwijl ik je echt wel hoorde, om vervolgens antwoord te geven TERWIJL jij je zin herhaalt


    dat laatste gebeurt mij ook altijd omg alsof "wat?" vragen automatisch gaat of zo