• MIAMI SQUARE

    Miami is een stad van extremen. In deze RPG volgen we een groep jongeren met enorme dromen. Zij wonen in deze fantastische stad en zijn hard op weg om deze uit te laten komen, maar in de tussentijd moeten ze natuurlijk wel ontspannen. Dat gebeurd op Aston Square, een enorm plein waar je allerlei uitgaansgelegenheden kunt vinden. Deze jongeren hebben niets met elkaar gemeen, behalve dat ze altijd op dezelfde plek uitgaan.

    Regels
    - OOC gaat tussen haakjes.
    - Meld het als je een tijdje niet kunt posten
    - 16+ is toegestaan, maar meld het wel even boven je post
    - Topics worden alleen door mij en Steph geopend.

    Jongens:
    - Dean Adam Jackson - Clowder - Model
    - Alex Pennington - Tilikum - Acteur
    - Saide Aurelian Kyan - Meixue - Schrijver/auteur
    - Tyler Jay Lopez - Cotrona - Acteur
    - Dale Langford - Tolstoy - Model
    - Theodore “Theo” Philips - Mw0 - DJ
    - Sean Jeremiah Alvarez - greenlight22 - Kunstenaar

    Meisjes:
    - Elaine "Lainey" Ruskin - Tolstoy - Danseres
    - Tallulah Cassidy Fowler - Granian - Films & schrijven
    - Leya Thompson - Brinvi - ?
    - Emma Michaelson - Perffect - Schrijfster films & boeken
    - Samantha 'Sami' Douglas - Cotrona - Zangeres
    - Avery Saélihn Phelan - Cahira - Danseres
    - Sarah Cohl - Tubbietoost - ?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 16:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    Even wat korte informatie: het gaat niet goed met mijn oma. Volgende keer vrijdag is het over en zal ze sterven dmv euthanasie. Vandaag hebben we afscheid van haar genomen. Ik ben even een emotioneel wrak en zal ook morgen of zo het rollentopic weer helemaal aanpassen. Vragen hoeven niet, ga maar lekker RPG'en (:


    Wow heftig!! Heel veel sterkte!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tilikum schreef:
    Hier is het speeltopic

    Even wat korte informatie: het gaat niet goed met mijn oma. Volgende week vrijdag is het over en zal ze sterven dmv euthanasie. Vandaag hebben we afscheid van haar genomen. Ik ben even een emotioneel wrak en zal ook morgen of zo het rollentopic weer helemaal aanpassen. Vragen hoeven niet, ga maar lekker RPG'en (:


    Ontzettend veel sterkte, Laura!


    Heaven is a place that we all have

    Tilikum schreef:
    Hier is het speeltopic

    Even wat korte informatie: het gaat niet goed met mijn oma. Volgende week vrijdag is het over en zal ze sterven dmv euthanasie. Vandaag hebben we afscheid van haar genomen. Ik ben even een emotioneel wrak en zal ook morgen of zo het rollentopic weer helemaal aanpassen. Vragen hoeven niet, ga maar lekker RPG'en (:


    Heel veel sterkte!!


    The world is a book and I will read it

    Tilikum schreef:
    Hier is het speeltopic

    Even wat korte informatie: het gaat niet goed met mijn oma. Volgende week vrijdag is het over en zal ze sterven dmv euthanasie. Vandaag hebben we afscheid van haar genomen. Ik ben even een emotioneel wrak en zal ook morgen of zo het rollentopic weer helemaal aanpassen. Vragen hoeven niet, ga maar lekker RPG'en (:

    Heel erg veel sterkte voor jou en je familie! Ik heb vorig jaar allebei mijn oma's verloren, dus ik ken het (rouwende) gevoel. Het is echt heel rot, en ik weet niet wat er ook speelt (met je oma), maar ik vind dat jullie sterk in je schoenen staan om daarvoor te kiezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tilikum schreef:
    Hier is het speeltopic

    Even wat korte informatie: het gaat niet goed met mijn oma. Volgende week vrijdag is het over en zal ze sterven dmv euthanasie. Vandaag hebben we afscheid van haar genomen. Ik ben even een emotioneel wrak en zal ook morgen of zo het rollentopic weer helemaal aanpassen. Vragen hoeven niet, ga maar lekker RPG'en (:


    Heel veel sterkte, voor jou en je familie!


    El Diablo.

    Is het eigenlijk een chique uitgaansgelegenheid of casual of allebei of tussenin? Omdat het allemaal sterren en beginnende sterren zijn?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tilikum schreef:
    Hier is het speeltopic

    Even wat korte informatie: het gaat niet goed met mijn oma. Volgende week vrijdag is het over en zal ze sterven dmv euthanasie. Vandaag hebben we afscheid van haar genomen. Ik ben even een emotioneel wrak en zal ook morgen of zo het rollentopic weer helemaal aanpassen. Vragen hoeven niet, ga maar lekker RPG'en (:



    Heel erg veel sterkte!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tilikum schreef:
    Hier is het speeltopic

    Even wat korte informatie: het gaat niet goed met mijn oma. Volgende week vrijdag is het over en zal ze sterven dmv euthanasie. Vandaag hebben we afscheid van haar genomen. Ik ben even een emotioneel wrak en zal ook morgen of zo het rollentopic weer helemaal aanpassen. Vragen hoeven niet, ga maar lekker RPG'en (:


    Sterkte!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga proberen om vanavond een post te maken, anders komt deze morgen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Perffect schreef:
    Is het eigenlijk een chique uitgaansgelegenheid of casual of allebei of tussenin? Omdat het allemaal sterren en beginnende sterren zijn?


    Een gezonde mix van alles, met hier een daar een VIP afdeling voor de échte celebs. Je kunt dus casual uit, chique of mega chique als je 't gemaakt hebt.

    En bedankt allemaal voor de lieve woorden (: <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Tilikum bedankt!! Leukk

    @iedereen, gaat er nog iemand schrijven? :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    @Tilikum bedankt!! Leukk

    @iedereen, gaat er nog iemand schrijven? :Y)

    Ik ben pas net klaar met mijn rol voor een andere RPG T_T. Ik denk niet dat ik nog ga schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    (...)
    Ik ben pas net klaar met mijn rol voor een andere RPG T_T. Ik denk niet dat ik nog ga schrijven.


    No problemo.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ga op stap, dus kan ook niet meer schrijven :Y)


    The world is a book and I will read it

    Ik moet nog even inkomen, vandaar de erg korte post, maar voor wie wil staat Avery open. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'