• Hier speciaal een liedje voor jullie. Het boeit me geen reet of jullie het een mooi liedje vinden of niet, dat doet er ook niet toe. De boodschap die ik nu even wil meegeven, hier op deze geweldige site is dat vrouwen, meisjes onmisbaar zijn en zeker evenwaardig aan mannen. Het feit dat vrouwenrechten zo worden aangevallen maken me even kwaad als elke vrouw hier op deze aarde. Ik ben ervan overtuigd dat elke normaal denkende jongen en man hier net zo over denkt. Dus bij dezen:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 15:52 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit is het eerste liedje dat ik van hen hoor, maar binnenkort komen ze op een lokaal gratis festival. Die avond ging ik voor een bepaalde coverband, maar zij komen die dag ook. *O*

    Stiekem moet ik ook meteen aan dit liedje denken, maar dat is volgens mij ver voor velen hun 'tijd' en misschien ook te Vlaams. =P


    ♬ Alle meisjes aan de macht! ♬


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Histoire schreef:
    Dat is lief van je. (:


    16 - 09 - '17

    Meixue schreef:
    (...)

    Supersquirrel is vermoeiend hoor. Ik leef heel de dag op het hoofd van een of andere gekke sinaasappel met handen. (joehoe)

    Dat klinkt echt heel raar? Wie/wat is deze genoemde gekke sinaasappel met handen? Het klinkt.. eigenaardig. En daar heb je gelijk in, Supersquirrel, neem je rust maar goed, zodat je er de volgende dag weer flink tegenaan kan, hehe.(fish)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scandal schreef:
    Dit is het eerste liedje dat ik van hen hoor, maar binnenkort komen ze op een lokaal gratis festival. Die avond ging ik voor een bepaalde coverband, maar zij komen die dag ook. *O*

    Stiekem moet ik ook meteen aan dit liedje denken, maar dat is volgens mij ver voor velen hun 'tijd' en misschien ook te Vlaams. =P
    (...)
    ♬ Alle meisjes aan de macht! ♬


    Jaaa ik ken het! ^^
    Ze is er ook al lang niet meer. :c

    @ Jarne, da's lief! (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    <3 lieve Jarne