• Ha Quizletters,

    Zoals sommigen in het ljh al hebben kunnen lezen, ik heb een hele grote hernia waardoor ik constant op bed lig met heel erg veel pijn. Ik lig op bed en heb een tv en playstation tot mijn beschikking maar na een paar dagen was ik wel zat van constant hetzelfde doen. Ik heb niet de concentratie voor intensieve dingen, dus gamen lukt nauwelijks. Nu ben ik een beetje op zoek naar andere dingen die ik in bed zou kunnen doen. Ik heb al wat tijdschriften, en mijn moeder kwam met het idee van storytel, is iemand hier daar bekend mee en is het fijn? Hebben jullie nog andere tipsvoor bezigheden die mij wat kunnen afleiden? Alvast bedankt!

    Mogelijk dat het topic verkeerd staat, oeps.


    The truth is out there.

    Ik ken storytel niet, maar ik luister in de vakantie soms naar luisterboeken of hoorspelen in de auto. Als je een goed boek hebt is het mischien nog wel leuker dan lezen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik luister altijd een hoofdstuk van een luisterboek voordat ik ga slapen, omdat ik zo beter kan slapen. Ik vind het super fijn. Ik luister er ook graag naar in de trein en als ik gewoon even wil luisteren en verder niks wil doen. Ik ken storytel niet, maar luisterboeken zijn zeker een aanrader. Wat je ook kan doen is podcasts luisteren, die staan gratis op spotify c: veel sterkte!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dankjewel! Ik las altijd gewoon maar dat lukt nu ook niet. Denk dat ik dan gewoon een maandje of twee storytel neem. (Harry potter staat er ook op!). En dat van de podcasts is ook wel een goed idee.


    The truth is out there.

    Ik heb alle hp boeken van Stephen Fry en die zijn echt geweldig voorgelezen! Ik heb ze allemaal echt al meerdere keren geluisterd en ik raad ze zeker aan c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik steun die Podcast suggestie. Vooral Audio Drama! Ben je uren zoet mee. Voor de rest kan ik ook niet echt op iets komen.


    Ex astris, sciencia

    Op Spotify staan ook bijna alle Disney-verhalen als luisterboek :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh oh oh en als je een illegale gratis optie voor Engelse audioboeken wil, raad ik vk.com aan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dankjewel iedereen.


    The truth is out there.