• Kennen jullie dat?

    Ik zit hier te kijken in mijn forum historie, en al die berichtjes uit 2008, echt hilarisch, maar het maakt me ook een beetje verdrietig, omdat die tijd er niet meer is. xD Die tijd was leuk. <3

    Hebben jullie ook wel eens zo iets?
    Waar worden jullie nostalgisch van? =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    haha ik vond overlaast een oud verhaal van me waarin Bill Kaulitz de hoofdrol was en hij was dus een drugsdealer haha
    maar ik heb soms ook wel van die nostalgie vooral dan naar de échte kindertijd waarin ik nog een hele dag met poppen speelde en naar Winx Club enzo keek ;')

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 14:05 ]


    The soul needs autumn.

    Haha, ja, dat is ook leuk, voor mij is dat Pokémon, dat was echt hip, vroeger.

    En Beyblades!
    Maar daar zijn sommigen van jullie misschien te jong voor. xD

    Winx Club was wel cool, ik ben laatst naar de film in de bios geweest, voor de lol. Was eigenlijk een best leuke film. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik schaam me dood van al die berichtjes. 'Koekjeshasdf YAAYYYY! sOwiesO BreEzaH && Slegte SpEllIngGgG!!1!111!11:333'

    Wat ben ik blij dat ik ben wat ik nu ben: Een Grammarnazi.
    Ik word zeer nostalgisch van tv-shows van 20 jaar geleden.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, ja, kan soms echt heel erg zijn. xD
    Ben ik nu ook, maar toen typte ik nog zonder hoofdletters (-houdt hart vast-) en leestekens. En soms zelf msntaal! -sterft-
    Ik moet er nu niet aan denken!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Als ik naar die oude tekenfilmpjes kijk, of naar de intro van dinobabies. Serieus, dat waren pas goede tijden.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Haha volgensmij gebruikte ik toen overal achter een smiley en was ik sowieso echt kinderachtig.
    Ik word nostalgies als ik gewoon denk aan die 'goede tijden' van vroeger haha, gewoon van elke dag buitenspelen, en dan naar huis om te eten en weer naar buiten. Ik had ook echt een beste vriendin met wie ik echt elke dag paardje ging spelen, we hadden zelfs hele hindernissen gebouwd met balken en emmers. Zo leuk (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik word nostalgisch wanneer ik oude foto's bekijk van mij en mijn familie. Toen gingen we nog in het buitenland op vakantie en tja, waar blijft de tijd?


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het altijd wel leuk om terug te denken aan die tijd, krijg ik van die kriebels van. xD

    Maar inderdaad, waar blijft de tijd? Ik zou graag een keer teruggaan en het nog een keer beleven. =) [/confession]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Damn, ik moet eerst opzoeken wat nostalisch betekend man..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik word nostalgisch als ik concerten en videoclips uit de jaren '80 en '90 zie. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    @ASTRONAUTx: Haha, hier, de Van Dale entry: nostalgie verlangen vol heimwee; heimwee in de tijd, het idealiserend terugverlangen naar dat wat geweest is.
    De info over uitspraak enzo heb jij niet nodig, denk ik. xD

    @Mercurial: Ik ook! Ik luister sinds kort ook veel naar 40's-60's muziek, maar daar wilde ik niet perse bij zijn, al was het zo classy en awesome. Maar als ik concertfilmpjes zie denk ik altijd 'Zoooo jammer dat ik toen nog niet eens leefde!' Echt maf, jammer dat muziek zo veranderd is!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    God, ik heb een tijdje geleden mijn posts weer eens nagelezen en om eerlijk te zijn schaam ik me kapot. Als ik ooit nog 'cker' ipv 'zeker' typ of om welke reden dan ook 'echtsuuuuuuuuuupercoowlies(H)' zeg, mag iemand me komen afschieten. Het is een wonder dat ik het ooit tot bèta geschopt heb. (cat) Aan de andere kant; ik was tien/elf jaar oud. Dan mag dat. :'D

    Nee, ik word pas echt nostalgisch als ik de intro van KRO-kindertijd hoor. :'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:11 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha, als ik zo dingen zie die ik ooit op mijn stardoll account heb gemaakt...
    & idd ook oude forumposts (:


    effort never betrays you

    Kaa Er Ooooooo, Kindertijjjjd! Ja, inderdaad, met Knofje. <3

    En ik moet dan altijd denken aan de spamboerderij. Waarschijnlijk herinnert niemand zich dat, daar is dat te lang geleden voor. xD Maar de spamboerderij was awesome. <3

    En natuurlijk is Q in het algemeen een bron van nostalgie, alle vrienden die ik hier heb gemaakt! (H)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Amarelo schreef:
    Hahaha, als ik zo dingen zie die ik ooit op mijn stardoll account heb gemaakt...
    & idd ook oude forumposts (:


    26 - 02 - '16