• Jap. Hey guys! Ik ben op zoek naar kledingsites waar je voor niet al te veel jurkjes/lange truien kan scoren. Een beetje zoals loavies.com. Belangrijk voor mij is dat de prijs niet te hoog is, evenals de verzendkosten en de site natuurlijk betrouwbaar is. Ik wil het liefst ook niet van ver laten shippen. Iemand goede suggesties?

    Oh; dingen als h&m, wehkamp ken ik al wel. Zoek echt meer zoals loavies.

    Thanks guys!


    The truth is out there.

    Forever21? Alleen heb ik daar nooit iets gekocht dus ik weet niet hoe verzenden e.d. Gaat.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Forever21? Alleen heb ik daar nooit iets gekocht dus ik weet niet hoe verzenden e.d. Gaat.


    Ik vind de fysieke store altijd heel leuk dus dit is wel een goeie. Ik ga even kijken hoe het zit met hun webshop. Thanks!

    Edit: voor zover ik kan zien moet het dan geshipped worden dus is het zinvoller om naar de winkel zelf te gaan denk ik. Dat kan ik helaas momenteel niet. Toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 10:50 ]


    The truth is out there.

    Hermit schreef:
    (...)

    Ik vind de fysieke store altijd heel leuk dus dit is wel een goeie. Ik ga even kijken hoe het zit met hun webshop. Thanks!

    Edit: voor zover ik kan zien moet het dan geshipped worden dus is het zinvoller om naar de winkel zelf te gaan denk ik. Dat kan ik helaas momenteel niet. Toch bedankt!


    Oww echt? Wat raar want er zijn wel filialen in Nederland haha. Gekke mensen.

    Succes nog met je zoektocht! Verder weet ik eigenlijk niks sorry.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oww echt? Wat raar want er zijn wel filialen in Nederland haha. Gekke mensen.

    Succes nog met je zoektocht! Verder weet ik eigenlijk niks sorry.


    Dankjewel! Ja ik vind het ook lastig ik kom alleen op loavies maar volgens mij zijn er veel meer sites zoals die. Maarja vind ze maar eens hahaha!


    The truth is out there.

    Asos misschien, komt wel uit Engeland dus er zijn wel verzendingskosten maar die vallen goed mee vind ik.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Asos misschien, komt wel uit Engeland dus er zijn wel verzendingskosten maar die vallen goed mee vind ik.


    Ga ik ook even naar kijken dan!


    The truth is out there.

    Ik ken alleen Boohoo, Asos, Loavies, forever 21 en Primark. Al heb ik daar nog nooit besteld. Wat je eventueel kan doen is Engelse beauty youtubers opzoeken en dan hun shoplogs bekijken?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 11:58 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik ken alleen Boohoo, Asos, Loavies, forever 21 en Primark. Al heb ik daar nog nooit besteld. Wat je eventueel kan doen is Engelse beauty youtubers opzoeken en dan hun shoplogs bekijken?


    Wil alleen juist liever niet van het buitenland, tho. Maar dankjewel! Ga even kijken. (:

    Edit: boohoo ziet er wel goed uit. (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 12:08 ]


    The truth is out there.

    Nog iemand tips?


    The truth is out there.