• Cahira schreef:



    Acht mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Zestien singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.



    Rollen
    Mannen: VOL!
    Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1 Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Dougal ~ 1.6
    Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Desierto ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    Adriana Allanah Spring ~ 23 ~ Faceclaim ~ Surrexit~ 1.8
    Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Atarau ~ 1.5
    Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ greenlight22 ~ 1.5
    Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Faolan ~ 1.2
    Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Brinvi ~ 1.6
    Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    Raven ~ leeftijd ~ Aja Naomi King ~ Dougal ~ 1.6
    Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4
    Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Cahira, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    De Match Ups
    -De match ups vallen om de week op dinsdag. (1e match up: dinsdag 28/2)
    - In de eerste match up krijgen de mannen de keuze. De volgende keer is het aan de vrouwen en zo wordt steeds afgewisseld.
    - Het verloop van de match up gaat als volgt: je hebt de hele dag tijd om de naam van je perfect match in het praattopic te posten. Op dinsdagavond vergelijken Jennifer en ik de koppels met de perfect matches die wij gemaakt hebben. Op basis daarvan gaan de lampen al dan niet aan.
    Jullie weten dus hoeveel correcte matches er zijn maar niet hoeveel. Ook hier wordt de keuze afgewisseld tussen de vrouwen en mannen. Het kiezen verloopt net als bij de challenges via het posten van een naam in het praattopic.
    - Het schrijven van de match up ceremonie mag maar is geen verplichting.


    De Challenges
    - --> Elke andere woensdag krijgt de mannen- of vrouwengroep een opdracht. Jullie sturen je antwoorden via pb naar ofwel mij of Jennifer door (er wordt op voorhand doorgegeven wie de challenge op zich zal nemen)
          bv; stuur ons in privébericht de meest smerige gewoonte van jouw personage door.
    --> Elke vrijdagavond moeten alle pb's bij Jennifer of mij binnen zijn. Op zaterdag gaat de challenge van start,
          bv; je ziet aan de overkant van het veld hashtags met smerige gewoontes. Match de smerige gewoontes met de juiste personen.
    Op dat ogenblik wordt in het rpg dan een lijst met de gewoontes gepost. De groep die de challenge speelt maakt dan een lijst van de andere groep met hun smerige gewoonten. Via pb sturen jullie dan je uiteindelijke lijst door. Degenen met het hoogste aantal correcte antwoorden winnen de challenge.
    --> Wij rekenen de resultaten zsm uit en maken de winnaars bekend. Daarna wordt de Truth Booth poll open gesteld (bedankt voor het idee!) en kunnen jullie stemmen. Eens alle stemmen binnen geven we een signaal dat iedereen voor de tv moeten verzamelen.
    --> Na elke 2 challenges komt er ipv een volgende challenge een loterij. De personages die nog geen date gehad hebben komen in een randomizer terecht en worden geloot. De winnaars van de loterij mogen dan op date met iemand naar keuze.
    --> Op woensdag, na het bekendmaken van de opdracht mag iedereen een partner kiezen (week 1= vrouwen kiezen, week 2 = mannen kiezen, 3= vrouwen, etc.) Deze keuze gebeurt dmv het posten van de naam van de gewenste partner is het praattopic. Eerst posten is eerst hebben.
          Bv; Roz en Darryl willen beiden Jade als partner voor de challenge, maar "Darryl" heeft haar naam als eerste gepost in het praattopic dan moet Roz iemand anders kiezen.
    Gepost is gepost. Behalve als twee personen dezelfde naam vlak na elkaar posten mag je je post niet editten.
    --> Je mag in het rpg het verloop van de challenge uitschrijven als je dat wilt, het is zeker geen verplichting

    - Je mag telkens dezelfde persoon kiezen voor een challenge maar je kan slechts één keer op date gaan met diegene. Zelfs al win je vier challenges met eenzelfde persoon, dan gaan de andere drie dates naar iemand anders. Je kan wel nog steeds naar het Truth Booth gestuurd worden.

    - Bevestigde matches mogen met elkaar meedoen aan de challenges, kunnen ook een (extra) date winnen, maar mogen niet meer naar het Truth Booth.




    Het resort
    slaapkamers
          Tien bedden op 1 kamer
    woonkamer
    keuken
    badkamer 1
    badkamer 2
    zwembad
    tuinhuis
    bonkhok

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 8:52 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Cotrona >>> Desierto


    El Diablo.

    Obeah schreef:
    (...)

    Dat klinkt meer als Temptation Island dan Are you the one :p


    Hm, are you the one is toch ook wel ehh een typische mtv casting haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    dubbeIstrijder went Wemel


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb naam struggles. Moet mijn jongeman onder zijn echte naam deelnemen of onder een neppe naam? + Wat zouden goede namen kunnen zijn voor zijn echte?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Ik heb naam struggles. Moet mijn jongeman onder zijn echte naam deelnemen of onder een neppe naam? + Wat zouden goede namen kunnen zijn voor zijn echte?


    Ik zou z'n voornaam hetzelfde houden, want als iemand je roept, hoor je alleen je eigen naam en zal je niet reageren op een andere.

    Oeh iets typisch Engels. Als hij een zoon van een duke is, is het logisch als ze hem vernoemen naar grootouder(s) oid.

    Goodluck!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Je kan hem een fancy naam geven, en dan dat 'ie z'n nickname hier gebruikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    i think brandon is done.
    misschien dat zijn persoonlijkheid nog wat uitgebreider word, maar ik zit er nu een beetje in vast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    What they said ^
    Bvb dattie William of Robert of Charles heet maar een afkorting zoals Will/Billy, Robbie/Bob of Charlie/Chuck neemt :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mieczyslaw (naomi) Went McCrory


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bob vind ik zo'n lollige naam


    I just caught the wave in your eyes

    Cahira -> Faolan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt. ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Wij zouden graag woensdag het speeltopic willen openen, gaat dit lukken voor iedereen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    mij best ^^


    I just caught the wave in your eyes