• Jawel, toen ik nog jonger was, heb ik van dit liedje de Nederlandse versie gehoord en die vond ik toen wel geinig. Vond het dus wel leuk om nu de Engelse/Ierse versie te vinden en te luisteren. Echt zo'n nummer waarbij je lekker mee kan zingen.

    Ik vind wel vaker nummers die ik mooi/leuk vind, maar ik wilde deze toch wel even delen met jullie. Ken jij dit liedje ook of misschien de Nederlandse versie?


    Physics is awesome

    Ik ken hem beter in het Engels dan in het Nederlands volgens mij, maar ik ken hem wel ja. Inderdaad een meezinger.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ken de nederlandse versie niet hahhaha ik ken enkel de engelse omdat we een kringspel hebben op de scouts waarbij we dat zingen :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat is toevallig! Precies die YouTube video heb ik pas geleden nog geluisterd!
    Ik vind het ook een leuk nummer en ik ken de Nederlandse variant ook.

    1832 schreef:
    Ik ken hem beter in het Engels dan in het Nederlands volgens mij, maar ik ken hem wel ja. Inderdaad een meezinger.


    Wat leuk dat jij hem ook kent! (Volgens mij kan je deze nog meezingen als je aangeschoten bent)


    Physics is awesome

    goud schreef:
    Ik ken de nederlandse versie niet hahhaha ik ken enkel de engelse omdat we een kringspel hebben op de scouts waarbij we dat zingen :'D


    Hoe gaat dat kringspel dan? Ik ben wel benieuwd hoe je dat moet spelen dan.


    Physics is awesome

    Hannibal_Lecter schreef:
    Dat is toevallig! Precies die YouTube video heb ik pas geleden nog geluisterd!
    Ik vind het ook een leuk nummer en ik ken de Nederlandse variant ook.


    Dat is echt toeval! De Nederlandse varaint kan ik mij nog vaag herinneren.

    {Na het zien van een video krijg je toch ook plaatjes te zien van andere video's? Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, sorry Kreeg jij ook het liedje van Sham Rock - Tell Me Ma? Want die luister ik nu ook}


    Physics is awesome

    Ja, dit zong mijn vader altijd vroeger. Ik ken allebei de varianten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wat leuk dat jij hem ook kent! (Volgens mij kan je deze nog meezingen als je aangeschoten bent)

    op school geleerd (: en toepasselijk genoeg waarschijlijk wel ja ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Baudelaire schreef:
    Ja, dit zong mijn vader altijd vroeger. Ik ken allebei de varianten


    Is het voor jou dan jeugdsentiment of heb je hem iets te vaak gehoord?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 21:07 ]


    Physics is awesome

    1832 schreef:
    (...)
    op school geleerd (: en toepasselijk genoeg waarschijlijk wel ja ^


    Vind het echt jammer dat mijn school mij dit soort liedjes niet leerde. Maar leuk dat jouw school het wel deed.

    (Anders kan je nog Early in the Morning and Way hay and up she rises mee zingen, omdat zo vaak word herhaald dat het wel blijft hangen)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Vind het echt jammer dat mijn school mij dit soort liedjes niet leerde. Maar leuk dat jouw school het wel deed.

    (Anders kan je nog Early in the Morning and Way hay and up she rises mee zingen, omdat zo vaak word herhaald dat het wel blijft hangen)


    Tja, dat zal ook aan mijn schooltype (vrije school) liggen. Ik heb daaardoor veel liedjes geleerd.
    Dat ook ja ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    (...)

    Tja, dat zal ook aan mijn schooltype (vrije school) liggen. Ik heb daaardoor veel liedjes geleerd.
    Dat ook ja ^


    Ja, mijn basisschool was christelijk dus dat soort liedjes was niet helemaal gepast.

    Ik heb nu een heel leuk (en fout) liedje gevonden door drunken sailer.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat is echt toeval! De Nederlandse varaint kan ik mij nog vaag herinneren.

    {Na het zien van een video krijg je toch ook plaatjes te zien van andere video's? Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, sorry Kreeg jij ook het liedje van Sham Rock - Tell Me Ma? Want die luister ik nu ook}


    Hmm... Die kan ik me niet herinneren.

    Oh wat grappig! De Nederlandse versie ken ik wel, maar dit klinkt ook erg leuk ^^


    chaos makes the muse

    Jaaa Drunken Sailor is goede shit!!

    Nog meer goede shit:


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.