• Ik moet even wat kwijt, bedankt voor het lezen...

    Het gaat helaas niet zo goed met mijn hamster Dobby. Hij is ondertussen 2,5 jaar oud en was tot vanochtend altijd nog erg actief. Toen mijn moeder hem vanochtend wakker maakte viel hij om, hij kreeg z'n oogjes niet meer open en kon nauwelijks lopen. We hebben hem dus de hele dag in de gaten gehouden en hij eet en drinkt niet meer.. Een uurtje geleden was hij ineens beneden in de kooi gaan zitten(hij heeft een kooi met 2 verdiepingen en hij slaapt altijd boven). Uit ervaring met andere hamsters weten we dat hamsters vaak een ander plekje opzoeken als ze dood gaan..

    Hij reageert nu ook nauwelijks meer, ademt zwaar... Ik vind het zo ontzettend zielig..
    Ik heb behoorlijk wat hamsters gehad maar toch raakt deze hamster mij zoveel meer, dit was echt verreweg de liefste hamster van allemaal...



    Ik hoop stiekem dat het nog goed komt maar heb er weinig vertrouwen in :(


    Treat people with kindness

    Wat anderen ook al zeggen. Is dr écht niet een manier om naar de dierenarts te kunnen? Want t beestje zo laten lijden is wel zielig. :/ als t jou of een ander betrof zouden jullie ook naar t ziekenhuis gaan.
    En voor ernstige gevallen is de dierenarts toch wel tot laat bereikbaar? Die van ons namelijk wel. :/

    Sterkte toegewenst in ieder geval. Het lijkt me echt een nare situatie. 2 en een half jaar is al wel oud voor zo'n beestje inderdaad. Dobby heeft t vast goed gehad. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We gaan morgen naar de dierenarts, we hebben een auto geregeld.
    Hij is alleen open tussen 12-14 voor spoedgevallen dus een andere keus hebben we niet :( Gelukkig slaapt hij veel..

    Dank voor de lieve berichten

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 19:23 ]


    Treat people with kindness

    Is er geen mogelijkheid om vandaag nog te gaan? Er is vast ergens in de buurt een DAP die weekenddienst heeft.
    Elke seconden telt!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ^ Dan moet je er rekening mee houden dat het arme beestje misschien al dood is. Ik vind het echt zielig voor het beestje. Er zijn vast dierenpraktijken nog open (in de buurt, waar je naartoe kunt fietsen) die zonder afspraak je diertje in laat slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alle dierenartsen zijn nu gesloten..

    Ik woon in een vrij grote stad met echt een stuk of 20 dierenklinieken maar alles dicht.........

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 19:39 ]


    Treat people with kindness

    Wat slecht eigenlijk dat alles gesloten is, ook in omliggende steden -.-


    Treat people with kindness

    Waar woon je als ik vragen mag?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Waar woon je als ik vragen mag?


    Almere


    Treat people with kindness

    Het lijkt me stug dat geen enkele DAP in de buurt weekenddienst draait. Maar goed, ik hoop voor Dobby dat hij snel inslaapt en uit zijn langdurige lijden wordt verlost...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Het lijkt me stug dat geen enkele DAP in de buurt weekenddienst draait. Maar goed, ik hoop voor Dobby dat hij snel inslaapt en uit zijn langdurige lijden wordt verlost...


    Er staat toch echt overal dat het gesloten is :(


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Almere

    De eerste hit. Moet je even van tevoren bellen, er zijn vast meerderen open.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dierenziekenhuis Almere en Dierenkliniek Almere-stad hebben gewoon weekend-/spoeddienst.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Klik! Dit is een site voor spoed met dieren in Almere. Misschien kan je dat nummer bellen?

    Also, Heel veel sterkte gewenst! Huisdieren kwijtraken is verschrikkelijk naar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh thanks guys ik leg het even aan m'n ouders voor, ik had niet door dat er dierenartsen waren die spoeddienst hadden die niet op google aangegeven stonden. Daar staan blijkbaar alleen de normale tijden. Weer iets geleerd dus.


    Treat people with kindness

    Ik voel me echt dom nu :(

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 19:58 ]


    Treat people with kindness