• Ik heb echt al meer dan tien jaar geen Sims gespeeld, maar ik heb er opeens zin in. :'D
    Vroeger maakte ik mezelf altijd meteen ongelofelijk rijk, maar nu ben ik benieuwd hoe het zou gaan als ik niet ga cheaten.

    Zijn er nog Q'ers die nog steeds de Sims spelen? Welke vinden jullie het leukst? Ik heb alleen Sims 2 en Sims Medieval (maar de laatste snap ik niet echt), dus ik ga straks Sims 2 weer proberen. Maar als ik het nog steeds leuk vindt, denk ik er wel aan om een nieuwe versie te kopen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vond die paarden uit de Sims 3 echt zó kut, ik zette ze ook altijd uit. Sowieso is die hele uitbreiding een drama, hahaha.

    Was gisteren weer begonnen met Sims 4, maar mijn Sim ging na een kwartier dood door brand. Okaaaay dan.

    Wie heeft er hier trouwens nog meer een hekel aan de fase oudere? Als ze eenmaal oudere zijn (vooral in Sims 2!!!) wil ik ze het liefst zo gauw mogelijk dood hebben, maar dat duurt (ook vooral in de Sims 2) echt zoooooo lang.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 16:12 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Diehard sims fan, hier! Speel nu Sims 4 met City Living, Get to work & Get together, Wellness & dine out D: En CC. Lots of CC. Ik heb ze trouwens allemaal gekocht, net zoals de rest van mijn complete sims 1, sims 2 en sims 3 collecties die een hele boekenplank in beslag nemen and I'm proud of it. Ik merk dat mijn speelstijl in alle tijd die ik het speel enorm is veranderd, in het begin was ik vooral van het spelen, bij sims 2 en sims 3 cas en het spelen en bouwen vond ik echt super super stom en nu ga ik steeds meer richting spelen en bouwen. Wel grappig, denk dat mijn levensfase (ik ben toch dichter bij een eigen plekje zoeken dan toen ik 12 was) ook wel meespeelt, want ik ben de hele tijd bezig met interieurarchitect spelen van mijn droomappartement.

    Ik speelde vroeger trouwens met cheats, maar nu vind ik het echt enorm tof om een simulatie te maken van m'n eigen leven en m'n sims KEIHARD te laten werken voor ze zich iets kunnen veroorloven haha.

    Oeh dat vind ik zo fijn aan de sims drie, dan kun je de levensfasen zelf aangeven, dus hoe lang ze duren.

    Dus mijn baby's zijn maar drie dagen baby haha.

    Laatst was sims '1' zoveel jaar geleden en ik wil het eigenlijk weer installeren, gewoon om weer te zien hoe dat toen was haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Jaa, klopt, in Sims 3 was dat wel lekker. Maar in 2 heb je dat niet en in 4 ook niet. Juist in 2 vind ik het méga irritant. Ze zijn gewoon nutteloos als ze oud zijn, hahaha.

    Ik had Sims 1 vorig jaar nog weer even gedaan. Super grappig! En je had nog verrassend veel te doen, trouwens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb momenteel Sims 4 en het is geweldig en leuk en echt iets van vroeger


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    De Sims is echt geweldig!
    Ikzelf heb vroeger de Sims 2 (met bijna alle uitbreidingen) gespeeld. Nu speel ik de Sims 3 (met de uitbreidingen ''Bovennatuurlijk'', ''Supersnelle accessoires'' en ''Beestenbende'').
    Dit spel blijft gewoon leuk!

    Haha wat toevallig dat ik dit nu tegenkom, ik heb een week geleden de sims nog gespeeld omdat ik er ook gewoon ineens enorm veel zin in had.
    Ik speel de sims 3 btw (enige sims spel dat ik zelf ooit heb gehad, maar ik heb de vorige versies ook gespeeld bij vrienden en familie).
    Wat die cheats betreft, die gebruik ik echt te veel eigenlijk. Ik heb eens een sim verwijderd, dat was de hartendief van mijn sim, maar mijn sim had al een vriendin en die was ook in mijn huis dus ik wilde ruzie vermijden snap je en daarom had ik de hartendief verwijderd. Maar bleek dat die persoon dus wel daar verdween en nooit meer tevoorschijn kwam maar nog steeds ergens bestond in mijn contactlijst en dus had hij nog steeds de reputatie vreemdganger.
    Anyway: let op met het verwijderen van sims ;)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik speel de sims 2 nog regelmatig :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.