• Ik vroeg mij eigenlijk af wie hier nog een beta-richting op school doet zoals een N&G/N&T profiel of wetenschappen/wiskunde-richting, of op de hoge school of universiteit een wetenschappelijke richting doet.
    Show yourself beta-nerds. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik! Ik heb N&G/N&T gedaan, nu studeer ik biomedische wetenschappen aan de UvA. Ik zit in mijn eerste jaar :)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik! Ik heb N&G/N&T gedaan, nu studeer ik biomedische wetenschappen aan de UvA. Ik zit in mijn eerste jaar :)

    Omg, ben je actieve Congolees?


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Omg, ben je actieve Congolees?


    Haha niet echt actief xD

    Maar ik ben er wel 1! Ik ga wel af en toe naar de activiteiten toe.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 17:32 ]


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Haha niet echt actief xD

    Maar ik ben er wel 1!

    Even uitleg, ik heb vorig jaar Psychobiologie gestudeerd. Zit nu bij de Toco *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Even uitleg, ik heb vorig jaar Psychobiologie gestudeerd. Zit nu bij de Toco *O*


    Ah vet! Misschien heb ik je ooit wel eens gezien dan :)


    Treat people with kindness

    Examenjaar havo met NG/NT ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ah vet! Misschien heb ik je ooit wel eens gezien dan :)

    Ben februari 2016 gestopt en ben sindsdien op enkele activiteiten waarbij ToCo belangrijk was geweest. Dus als je niet op de VrijMiBoe, Open Podium of Karaokekroegentocht bent geweest, ben ik bang dat je mij niet gezien hebt :x
    Maar ben je bijvoorbeeld op Eerstejaarsweekend geweest? Of al naar een themaborrel? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Ben februari 2016 gestopt en ben sindsdien op enkele activiteiten waarbij ToCo belangrijk was geweest. Dus als je niet op de VrijMiBoe, Open Podium of Karaokekroegentocht bent geweest, ben ik bang dat je mij niet gezien hebt :x
    Maar ben je bijvoorbeeld op Eerstejaarsweekend geweest? Of al naar een themaborrel? ^^


    Nee allemaal niet haha!

    Ik was wel op het congres en kom soms langs in de congokamer. En ik was bij al die activiteiten in de eerste weken. Ik wilde wel graag naar eerstejaarsweekend maar ik had helaas al andere plannen. Het is voor mij vrij lastig om die borrels te bezoeken omdat ik s' avonds dan niet meer thuis kom aangezien ik niet in amsterdam woon X)

    Misschien heb ik volgend jaar wat meer tijd!


    Treat people with kindness

    Ik heb het N&G/N&T profiel gehad op de middelbare (Volledig met wis B, natuurkunde, biologie, scheikunde en NLT). Nu studeer ik medisch hulpverlener op het HBO. Dus een totale beta nerd!


    Shoganai i ne~

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Nee allemaal niet haha!

    Ik was wel op het congres en kom soms langs in de congokamer. En ik was bij al die activiteiten in de eerste weken. Ik wilde wel graag naar eerstejaarsweekend maar ik had helaas al andere plannen. Het is voor mij vrij lastig om die borrels te bezoeken omdat ik s' avonds dan niet meer thuis kom aangezien ik niet in amsterdam woon X)

    Misschien heb ik volgend jaar wat meer tijd!

    Dat probleem herken ik. Wil je niet in Amsterdam wonen of heb je nog niets kunnen vinden?
    En kom je naar het lentestuk? (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Dat probleem herken ik. Wil je niet in Amsterdam wonen of heb je nog niets kunnen vinden?
    En kom je naar het lentestuk? (A)


    Uhm nee ik blijf liever bij m'n ouders wonen! Het is niet heel ver van Amsterdam, alleen gaan er geen treinen meer 's nachts... Geen idee of ik naar lentestuk ga, moet nog even kijken :)


    Treat people with kindness

    In het derde jaar ga ik normaal gezien wetenschappen doen! :3


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik doe n&t en n&g dus ik denk dat ik mezelf ook een beta-nerd mag noemen. :)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 21:33 ]


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.