• Gefeliciteerd ^^
    CHRIS CHRIS CHRIS CHRIS CHRIS, nee wacht, ik ga officieel beginnen, opnieuw!

    Zeer gewaardeerde hooggeachte Christophe,
    Het is mij een groot genoeg om u door middel van dit hopelijk ehh geweldige topic de felicitaties over te brengen voor uw zestiende verjaardag.

    JA JA JA, zestien jaar! Chrissi, je wordt oud! Weet je wel hoe ongelofelijk blij ik ben om jou te kennen? Je bent één van de eerste mensen waar ik mee ging praten op Q, en nu meer dan twee jaar later praten we nog steeds! Ik ken je al langer dan het grootste deel van de mensen waar ik dagelijks mee om ga en weet je wat, ik ben ook nog lang niet zat van jou. Sterker nog, je komt helemaal nooit meer van me af, of je nou wil of niet!
    Je bent een geweldige jongen en een geweldige schrijver - voor het geval dat je dat zou vergeten, ik blijf het je vertellen! Ik hoop met heel mijn hart dat je verjaardag toch een leuke dag wordt, nee, een geweldigtastische dag zelfs, want dat gun ik je zo erg.
    Oké, om het maar meteen eerlijk te bekennen, ik heb dit topic niet helemaal zelf gemaakt. Ik heb ehh... Anne-Mirthe misschien soort van gesmeekt gezeurd gevraagd om de lay-out te maken, omdat ik je een mooi topic wil bezorgen! Wie weet kan ik het ooit zelf, maar voor nu doet mijn officiële profielleverancier het moeilijke werk!

    Lieve Chrissi, ik ben echt blij voor je dat alles nu weer wat beter gaat na alle drama van het afgelopen jaar, dat gun ik je echt. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt, met taart en leuke dingen, dat iedereen een beetje lief voor je is, want anders krijgen ze met je agent te maken en dat willen ze niet, want ik kan best intimiderend zijn!
    Maar ik wilde je in elk geval bedanken voor de afgelopen meer dan twee jaar, dat je er altijd bent en nog altijd even geweldig! Ik wilde ooit naar een meeting en mijn broertje vroeg zelfs: "Is die ene jongen uit België er ook?", dus zelfs hij kent je, haha. Als er ooit nog iets is bij jou wil ik dat je weet dat je altijd bij me terecht kan, of het nou ernstig is of dat je broodje niet lekker is, het maakt niets uit.
    VAN HEEL ERG HARTE GEFELICITEERD LIEVE CHRISSI. Ik val in herhaling, maar ik hoop dat je een geweldige dag hebt!

    Veel liefs,
    Je persoonlijke agent, cheerleader en al die andere dingen (K)



    Lieve meneer - wacht, is het verstandig om je leraar 'lief' te noemen? Of raken ze dan geïrriteerd? Hmm, nou ja. Dan ehh, doe ik het maar anders.

    Geachte mijnheer Christophe,
    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN LEEF NOG HEEL, HEEL ERG LANG EN GELUKKIG! Is het ongepast om te schreeuwen tegen zo'n, ahum, hooggeplaatste persoon als een leraar als jij u? Niet dat ik nou echt een voorbeeldige leerling ben, al is slapen in de les bijzonder ontspannend, of slapen tijdens de twee uur die ik nog bij je moet nablijven maar om voor deze ene keer braaf te zijn heb ik besloten om mijn droge humor iets in te houden en even na te denken over waarom ik dit ook alweer schrijf? Oh ja. Verjaardag. Mehh, ik ben moe en ik heb het schrijven hiervan te lang uitgesteld ennehh, neem me niet kwalijk dat hier onzin in staat, al ben je onzin van mij wel gewend.
    However: fantastisch dat je nu al weer dichter bij de bejaardheid zit! Positief dit... Weet je, ze zeggen dat je, ieder moment dat je ouder wordt, wijzer wordt. Of geen idee, ik geloof het wel. Ik hoop het? Niet dat ik op te veel wijsheid hoop maar hé, het is altijd leuk om kleine kinderen van dertien vier vooruit te helpen in het leven en laat ik maar dramatisch het slachtoffer spelen.
    Wat whut ik moet ophouden met over mezelf praten, damn. Maar lieve Christophe, in ieder geval, alle succes gewenst terwijl je zestien zit te zijn. Eet veel van de taart die je lekker vindt en weet ik veel, doe gewoon waar je zin in hebt.
    Veel liefs van dat kind dat nog moet nablijven, oftewel van mij ^^
    - Anne-Mirthe, Iratus, 22-02-17, 22:18, op de Roze Stoel



    Lieve Chris,
    Heel heel heel heel heel erg hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Zorg dat je veel taart eet zorg dat je ook wat voor mij bewaart en geniet van deze dag! Ik ben blij dat we vrienden zijn en ik lees je verhaal (Liefde op krukken) met heel veel plezier. Je wordt elk hoofdstuk beter en er is niets mooier dan iemand vooruit te zien gaan. Ontzettend bedankt voor alle gesprekken die we gehad hebben, voor die keren dat je geduldig naar mijn gezanik geluisterd hebt. Ik hoop dat je weet dat je altijd bij me terecht kan als er iets aan de hand is.
    We kennen misschien nog niet heel lang, maar ik hoop de tijd en de gesprekken die we samen gehad hebben alleen maar meer worden.
    Van harte gefeliciteerd! Dat er nog ontelbaar veel jaartjes bij mogen komen!
    (Oh hemel wat een cliché verjaardagsbericht is dit, sorry :X )
    Groetjes, Sam xD

    Ps. Ik zou er graag gezellige plaatjes van taart enzo bij willen zetten, maar ik faal met dat soort dingen dus ik hoop dat Ilse dat doet xD



    Chrissieeeee!

    I loveee youuu! Je wordt mijn volwassen jochie, ja, MIJN.
    Ik deel.... Alleen als je het lief vraagt.

    Lieve Chris, ik wens jou een hele fijne verjaardag! Je bent stiekem allang bejaard natuurlijk....
    Happy birthday Chrissie! Maak er een fantastisch groot feest van!

    Geniet Christophe! BA-BYe! Hartje <33 (H) Bente





    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 0:03 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    DDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAA... Ik zit hier te smilen als een idioot. :D
    Echt, echt, echt, echt, echt bedankt!
    Het is nu al een van de beste verjaardagen ever, wat er ook gebeurt!
    Screw Latijnse toetsen.
    Ik zat nog te denken van: 16 moet toch iets speciaal hebben, en dat heeft het nu zeker!
    Bedankt Ilse, voor dit super lieve topic en je verbazend goede bericht. Als ik die broer van je ooit eens ontmoet knuffel ik hem (bijna) dood!
    Bedankt Mirthe-chan, voor je super mega leerling origineel bericht. Even droog als altijd, maar hoe kan het ook anders? XD
    Bedankt Sam, en hoewel we elkaar inderdaad niet super goed kennen, ben je hier toch, en dat betekent toch al heel veel voor mij!
    En Bedankt Bentje, jij kleine possessieve poes die je bent. :P
    Echt bedankt uit de grond van mijn hart! (Nogal slaperig hart, zo rond 0 uur, maar watheveh, its worth it)


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Waaaaah, er is zelfs Log Horizon en taart en Tsunami/Hurley met zijn suikerspin haar en... Een icoontje van een leraar. GG, Mirthe-chan.
    Maar voor vandaag mag het. :P

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 0:36 ]


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Gelukkige verjaardag!


    Ik wil een tuin vol egels

    Van harte gefeliciteerd!!!!!


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Gefeliciflaptaart!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!
    *O*


    Congrats! *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ZeroHorizon459 schreef:
    Waaaaah, er is zelfs Log Horizon en taart en Tsunami/Hurley met zijn suikerspin haar en... Een icoontje van een leraar. GG, Mirthe-chan.
    Maar voor vandaag mag het. :P

    Yay
    En ik zeg het nog maar eens: GEFELICITEERD!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Haaaaaappy Birthday!

    ~Iris


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Gefeliciteerd! ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gefeliciteerd! *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Proficiat! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd!