• De most likely to tag ken je vast wel.
    Ik heb het altijd erg leuk gevonden en dacht. Waarom maakt ik er niet gewoon een forumspelletje van?

    Het gaat als volgt:
    Ik plaats een vraag die meestal ongeveer zo is:
    Wie zou het het langste volhouden .... ?
    Dan is het aan jullie om te iemand te kiezen waarvan je denkt dat hij/zij dat wel zou doen/volhouden/etc.
    Een vraag zou bijvoorbeeld kunnen zijn:
    Wie zou het snelste dronken worden op een feest?
    Maar je mag natuurlijk niet zomaar iemand opnoemen. Er is een deelnemerslijst en van die mensen mag je iemand kiezen. Jezelf kiezen mag ook en in het topic moet je degene doorgeven, maar praten erover mag natuurlijk ook altijd.

    FAQ Lees dit eerst voordat je wat vraagt

    Hoe doe ik mee?
    Simpel, door gewoon te zeggen dat hè mee wilt doen in het topic (en het liefste ook nog je naam en leeftijd door te geven).

    Kan ik ook zelf een vraag bedenken?
    Ja graag zelfs, doorgeven heb ik liever niet in het topic zelf maar gewoon via pb.

    Komt er elke dag een vraag?
    Nee, er komt elke 2 dagen een vraag zo heeft iedereen de tijd om zijn of haar mening te geven.

    Waar kan ik de oudere vragen vinden?
    In dit blog.

    Wat is de bedoeling van het spel?
    De bedoeling is om iemand te taggen en elkaar beter te leren kennen.
    Uitleg erbij mag altijd gegeven worden, maar is niet verplicht.

    Voorbeeld van een vraag en het verloop daarvan:

    Wie zou het snelste dronken worden op een feest?

    Persoon A: Ik denk Persoon C
    Persoon B: Ik denk persoon C, omdat .....
    Persoon C: Ik denk persoon C.
    Waarom denk jij dat ik het snelste dronken wordt op een feest, persoon A?
    Persoon A: Nou ik denk jou, omdat ....
    Lilly: (Nieuwe vraag)


    Regels
    Regels zijn niet altijd leuk, maar wel handig om orde te houden
    • Respecteer elkaars mening. Ruzies wil ik zeker voorkomen hier
    • Houd je aan de huisregels van quizlet
    • Ik ben de enige die nieuwe topics opent en vragen plaatst.
    • Geef naamsveranderingen door!
    • Probeer actief te blijven dan probeer ik dat ook.
    Deelnemers
    Stormfly — Lilly — 13
    VaIeska — Famke — 15
    Aloy — Elise — 22
    Kogane — Eva — 16
    Debbaut — Jarne — 18
    Peredvizhniki — Evi — 16
    bff_bestfriend — Sila — 10
    Mojtabai — Megan — 18
    Nefyd — Addie — 14
    Apfelstrudel — Vera — 15
    Navarro — Naomi — 18
    Nonpluvius — Mare — 13
    Sangwoo — Xanthe — 18
    Wormjet — Melissa — 14
    Trishanakru — Lisanne — 15
    cobblepot — Shania — 16
    Llywelyn — Delphine — 13
    Appleby — Lonne — 14
    Monochopsis — Erieka — 21
    Eurus — Eva — 16
    Titans — Sas — 18
    Jotunheim — Natascha — 26
    lluitador — Eefke — 19
    Underscore — Jerina — 17

    De vraag
    Wie zou als eerst in magie geloven, puur omdat hij/zij dat wil?

    Voor degene die vinden dat dit spel lijkt op een ander forumspel:
    Het is niet mijn bedoeling om andermans ideeën te stelen. Het leek mij gewoon leuk.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 22:01 ]

    DE VRAAG

    Wie zou de grootste kans hebben om de Hunger Games te winnen?

    Sorry dat het wat later is maar mijn vriendinnen kwamen logeren.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 10:35 ]

    Ik lol
    Geen idee, Eva of zo HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Slytherin/Elise want slytherin 😏

    No idea maar misschien Vera of Lilly want jullie fascinatie voor de Spelen


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ObIivion schreef:
    No idea maar misschien Vera of Lilly want jullie fascinatie voor de Spelen


    Ik heb mijn strategie al klaar (cool) kom maar op..

    Eerlijk gezegd weet ik niet als ik het zal halen. Misschien haal ik het tot de laatste 5. Maar, 'May the odds be ever in your favor' het gaat om geluk.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ObIivion schreef:
    No idea maar misschien Vera of Lilly want jullie fascinatie voor de Spelen


    Ik ben al helemaal voorbereid als Beroepstribuut! Ik heb geoefend met boogschieten en vechtsporten. (dit is serieus waar)

    Ik weet ook niet zeker of ik het zal halen. Maar ik weet zeker dat ik wel van me af kan bijten mocht ik in de arena gegooid worden ;)

    Ik heb zelf echt geen idee. Ik denk of Melissa en Addie, want jullie zijn gewoon Melissa en Addie :)
    Of Delphine, omdat ik gewoon een bondgenootschap met je MOET hebben.

    (Ik praat onzin maar dat kan me niks schelen).

    Stormfly schreef:
    (...)

    Ik ben al helemaal voorbereid als Beroepstribuut! Ik heb geoefend met boogschieten en vechtsporten. (dit is serieus waar)

    Ik weet ook niet zeker of ik het zal halen. Maar ik weet zeker dat ik wel van me af kan bijten mocht ik in de arena gegooid worden ;)

    Ik heb zelf echt geen idee. Ik denk of Melissa en Addie, want jullie zijn gewoon Melissa en Addie :)
    Of Delphine, omdat ik gewoon een bondgenootschap met je MOET hebben.

    (Ik praat onzin maar dat kan me niks schelen).


    Laten we een bondgenootschap vormen met z'n vijfen! Dan winnen we de hongerspelen samen!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    doggo schreef:
    Ik lol
    Geen idee, Eva of zo HAHA

    Be warned want er zijn nu twee Eva's en nu weet ik dat je niet mij bedoelde maar misschien is het handig om de username erbij te zetten x)
    Of we nemen bijnamen en dan heet ik vanaf nu Pinguïn. Of anders Regenboog-Eva. cx

    // Ik stem voor Jarne want Jarne is Voldemort.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 16:06 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik stem voor Lilly want boogschieten en vechtsporten BOi


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik heb freerunning gedaan dus yea i can hide


    Heaven is a place that we all have

    ik weet wel dat ik één van de eerste ben die doodgaat want mijn motoriek en concentratievermogen EN conditie zijn vreselijk


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Laten we een bondgenootschap vormen met z'n vijfen! Dan winnen we de hongerspelen samen!


    Dat gaat het Capitool nooit toelaten, maar dat lijkt me een goed idee! En weet je als we allevijf beroeps zijn dan is het ook wel logisch!! :)

    Stormfly schreef:
    (...)

    Dat gaat het Capitool nooit toelaten, maar dat lijkt me een goed idee! En weet je als we allevijf beroeps zijn dan is het ook wel logisch!! :)



    Ik ben een sprinter, maar vechten.. zwaard en messen dan, ik zit op atletiek dus ik kan wel wat met een speer (matig), kogel (matig), discuss (yes, alleen moeilijk te gebruiken). Vechtsporten (boksen, judo) zijn niet mijn ding, maar ik ben wel sterk. En als je een sprintster en hardloper zoekt: me!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Ik ben een sprinter, maar vechten.. zwaard en messen dan, ik zit op atletiek dus ik kan wel wat met een speer (matig), kogel (matig), discuss (yes, alleen moeilijk te gebruiken). Vechtsporten (boksen, judo) zijn niet mijn ding, maar ik ben wel sterk. En als je een sprintster en hardloper zoekt: me!


    Ik ben iemand die echt heel veel van sporten houd. Ik heb al best veel sporten gedaan, maar op dit moment doe ik alleen hockey en kickboksen.
    Ik heb ook aan judo, turnen en boogschieten gedaan, maar dat wisselde heel erg af en de sporten die ik nu doe vind ik toch het leukst. :)
    Ik ben klein, maar wel snel en behendig. Ik ben sterker dan de meeste meisjes en ook sterker dan sommige jongens.
    Dus als je iemand zoekt die een vechtsport beoefend, snel kan rennen en kan boogschieten: me!

    (Sorry dat ik het een beetje na deed Vera.
    En als we ooit met z'n allen in The Huner Games belanden wil ik jou als bondgenoot als je wil. :) )

    Stormfly schreef:
    (...)

    Ik ben iemand die echt heel veel van sporten houd. Ik heb al best veel sporten gedaan, maar op dit moment doe ik alleen hockey en kickboksen.
    Ik heb ook aan judo, turnen en boogschieten gedaan, maar dat wisselde heel erg af en de sporten die ik nu doe vind ik toch het leukst. :)
    Ik ben klein, maar wel snel en behendig. Ik ben sterker dan de meeste meisjes en ook sterker dan sommige jongens.
    Dus als je iemand zoekt die een vechtsport beoefend, snel kan rennen en kan boogschieten: me!

    (Sorry dat ik het een beetje na deed Vera.
    En als we ooit met z'n allen in The Huner Games belanden wil ik jou als bondgenoot als je wil. :) )


    Is niet erg hoor, ik wil jij ook als bondgenoot!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.