• Damn, ik dacht wat hoor ik toch. Het was plotseling begonnen met regenen echt keihard! :o


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat is hier al een tijdje. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij mij was het net keihard aan het regenen plus keiharde wind. Nu regent het minder met nog steeds keiharde wind. Ik heb medelijden met mijn zus die er in fietst :W.


    Shoganai i ne~

    Valentino schreef:
    Dat is hier al een tijdje. D:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het regent hier echt al sinds gistermiddag. :\

    Het is echt vies weer!
    Ook zo raar hoe het zo snel kan omschakelen :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was net voor de regen thuis:)
    Ik hou van regen, dat kletteren geeft een rustgevend gevoel xD

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:04 ]


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Ik was net voor de regen thuis:)
    Ik hou van regen, dat kletteren geeft een rustgevend gevoel xD

    ik ook, behalve als ik er door loop/fiets. :3
    Maar dit weekend vond ik voetballen in de regen wel nice :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Jaman, ik zat rustig met mijn muziekje huiswerk te maken totdat ik door had dat het regende dat het goot. Ik zei hardop: ''Mozes!'' waarop mijn vriendin even moest lachen. [x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het regent hier al meer dan een uur. Ik moest er 2 keer doorheen fietsen...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het regent hier al de hele dag. Ik hou van regen, maar niet als je er door heen moet fietsen(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het heeft alleen vanmiddag tien minuten of zo heel hard geregend, maar er is hier weer zo'n harde wind dat er bomen bij school zijn omgevallen.


    Take risks and conquer your fears.

    Muhuh, het zit mee vandaag bij mij! In de bus: Ontzettend harde regen. Fiets: droog. Thuis: REGEN. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Bij mij was er ook keiharde regen en wind telkens. Ik vond het niet erg, omdat ik ervan houd, maar een paar vrienden zaten echt te flippen dat het wel beter weer mocht worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    lol
    bij mij
    nou ja ik loop stage, en daar regende het alleen een klein beetje, maar ja dat is langs de havens in schiedam


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zie de zon!


    Your make-up is terrible