• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Hebben jullie ook dat je heel veel zin in seks hebt rond de lente? Ik heb er altijd heel erg last van.:X

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 16:10 ]

    Hahaha.
    Ik heb het niet gekoppeld aan een seizoen (en in de zomer is het lastig want dan is het zo heettt)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb überhaupt pas twee keer in mijn leven seks gehad. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Perffect schreef:
    Hahaha.
    Ik heb het niet gekoppeld aan een seizoen (en in de zomer is het lastig want dan is het zo heettt)

    En in de winter te koud (cat) al heb ik het er wel voor over om het te heet of ijskoud te hebben. ^^

    Geralt schreef:
    (...)
    En in de winter te koud (cat) al heb ik het er wel voor over om het te heet of ijskoud te hebben. ^^


    Absolutely. Maar in de winter kun je seks hebben om warm te worden hehehe


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Geralt schreef:
    (...)
    En in de winter te koud (cat) al heb ik het er wel voor over om het te heet of ijskoud te hebben. ^^


    Gotta agree. :Y)

    Maar als je gewoon alles doet in de ochtend of avond is het vaak ook al een stuk koeler.


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Gotta agree. :Y)

    Maar als je gewoon alles doet in de ochtend of avond is het vaak ook al een stuk koeler.

    Dat is waar. Ligt er ook aan hoe de zon op het huis (of waar je ook seks wil hebben) staat. Ik heb gelukkig een kamer waar het hele jaar geen zon komt.

    Al hou ik ook wel van lekkere steamy seks dat we er beide helemaal van zweten :3

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 16:19 ]

    Vinden jullie het ook zo kut als het heel heet weer is? Dan kan je niet lekker tegen elkaar aan liggen, dan plak je helemaal vast. Echt smerig.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 16:20 ]


    oi, suzy

    Geralt schreef:
    (...)
    Dat is waar. Ligt er ook aan hoe de zon op het huis (of waar je ook seks wil hebben) staat. Ik heb gelukkig een kamer waar het hele jaar geen zon komt.


    Dat is waar. In zolderkamers wordt het in zomers ook vaak echt een minisauna, dat lijkt me niet niet echt fijn.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 16:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Dat is waar. In zolderkamers wordt het in zomers ook vaak echt een minisauna, dat lijkt me niet niet echt fijn.


    Ik heb een zolderkamer #huilen.
    In de zomer ga ik het liefst naar hem toe want hij heeft een airco hihihihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Jammer schreef:
    (...)

    Dat is waar. In zolderkamers wordt het in zomers ook vaak echt een minisauna, dan is het niet echt fijn.

    Ja, dat is echt een hel soms. Ken het maar al te goed. (cool) ik heb ook altijd het idee dat ik er geen energie genoeg voor heb als ik het zelf warm heb. Maar als ik het koud heb,heb ik hetzelfde.

    Ik heb wel altijd véél meer zin als het buiten warm is en de zon schijnt. En als je het in bed doet, hoef je niet met een deken te rotzooien on allebei een beetje warm te blijven.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    Ik heb wel altijd véél meer zin als het buiten warm is en de zon schijnt. En als je het in bed doet, hoef je niet met een deken te rotzooien on allebei een beetje warm te blijven.

    Inderdaad, ik doe het denk ik toch liever in de zomer als ik moet kiezen tussen warm of koud. En je kan er altijd een ventilator bij zetten, als je die in huis hebt (rip me).

    Ik snapte even niet hoe dat mijn reactie was, tot ik je usernaam zag en doorhad dat ik het niet was XD
    Wiens idee was dit Elise? XDXDXD

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 16:38 ]

    Ik heb altijd wel zin in seks, behalve als ik moe ben of me niet goed voel.
    Heeft er iemand nog eens tips over hoe ik mijn vriend zo ver kan krijgen vaker bondage/bdsm te doen? We hebben touw en zo, maar gebruiken het bijna nooit. Hij gebruikt het eigenlijk alleen als ik hem een blowjob geef, zodat hij de controle heeft. Hij heeft nooit zin om me vast te binden of iets dergelijks.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik heb altijd wel zin in seks, behalve als ik moe ben of me niet goed voel.
    Heeft er iemand nog eens tips over hoe ik mijn vriend zo ver kan krijgen vaker bondage/bdsm te doen? We hebben touw en zo, maar gebruiken het bijna nooit. Hij gebruikt het eigenlijk alleen als ik hem een blowjob geef, zodat hij de controle heeft. Hij heeft nooit zin om me vast te binden of iets dergelijks.

    Als je vriend 'geen zin' heeft lijkt het me dat hij er niet voor open staat en je kan niemand dwingen om dingen te doen die hij niet wil. Het kan ook zijn dat hij het moeilijk vindt of niet weet hoe hij dat moet aanpakken, in dat geval kan je erover praten.


    oi, suzy