• 10.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK KAN HET NIET GELOVEN HAHAHAHA love yall. draco malfoy was not a villain. lees dit en dit. stay hydrated enzo xxxx

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 15:22 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Yugen schreef:
    wow eef je bent zo cool met je 5 cijfers

    ja hE het voelt echt alsof ik opeens een echt persoon ben geworden


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    ja hE het voelt echt alsof ik opeens een echt persoon ben geworden


    IK WIL OOK ECHT ZIJN


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    IK WIL OOK ECHT ZIJN

    BIJNA!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    ik ging net even huilen omdat ik de url van young & beautiful uit mijn hoofd ken: archiveofourown.org/works/838537


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA RIP dat is wel echt te erg. Dat heb ik nog net niet m'n favoriete fic.
    Tbh, doe die cijfers als je nieuwe user HAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    er zat een knappe jongen tegenover me in de kerk. maar volgens mij vond ik hem vooral knap omdat zijn jawline echt dodelijk was en ik me verveelde HAHAHAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    in de kerk werd een filmpje vertoond van een vluchteling die hier al super lang woont, over vluchtelingen enzo. en hij stelde zich zo voor en HIJ ZEI, "Ik moet heel erg lachen om memes'' IK GING DOOD HAHAHAHSHFHSDHFHD


    Ik voel dat wel tbh. HAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA RIP dat is wel echt te erg. Dat heb ik nog net niet m'n favoriete fic.
    Tbh, doe die cijfers als je nieuwe user HAHAHAHAHA.

    HAHHAHAHAHA ZAL IK DOEN??? Wat is jouw favoriete fic tho?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:

    EN ALSO IK MIS DE FUCKING BEGINPOST. jezus. oke.


    "Family don’t end in blood”

    Kogane schreef:
    (...)
    BIJNA!!!!!!


    het gaat nooit lukken tbh


    Heaven is a place that we all have

    Kogane schreef:
    (...)
    HAHHAHAHAHA ZAL IK DOEN??? Wat is jouw favoriete fic tho?


    HAHAHAHAHA ALS JE DAT ECHT GAAT DOEN. :'D

    KLIK. Vooral de eerste is het bae'st, maar ze zijn allemaal fucking geweldig en ik huil nog steeds. Het is wel Criminal Minds tho.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moreid schreef:
    (...)


    JAAAA ES! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    joNGENS zal ik over mijn dieptepunt vertellen?

    ik ging dus een keer the flash kijken en ik shipte de hoofdpersoon daarvan al met julian (tom felton) en toen kreeg ik echt super veel feels over tom felton en over drarry en over allenbert en toen moest ik 6 keer huilen in één avond omdat ik zoveel feels had HAHAHHAHAHAHA

    en toen las ik een allenbert fic maar julian was dus stiekem draco malfoy en toen kwam harry potter ook en toen was ik compleet vernietigd


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA ALS JE DAT ECHT GAAT DOEN. :'D

    KLIK. Vooral de eerste is het bae'st, maar ze zijn allemaal fucking geweldig en ik huil nog steeds. Het is wel Criminal Minds tho.

    OMG HIJ IS ZO LANG THO


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    joNGENS zal ik over mijn dieptepunt vertellen?

    ik ging dus een keer the flash kijken en ik shipte de hoofdpersoon daarvan al met julian (tom felton) en toen kreeg ik echt super veel feels over tom felton en over drarry en over allenbert en toen moest ik 6 keer huilen in één avond omdat ik zoveel feels had HAHAHHAHAHAHA

    en toen las ik een allenbert fic maar julian was dus stiekem draco malfoy en toen kwam harry potter ook en toen was ik compleet vernietigd


    Soms hè... HAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    OMG HIJ IS ZO LANG THO


    JA SAME ZO BAE. _O_


    stay safe because I like being alive at the same time as you