• 10.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK KAN HET NIET GELOVEN HAHAHAHA love yall. draco malfoy was not a villain. lees dit en dit. stay hydrated enzo xxxx

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 15:22 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Ik was eerst ook super oma en toen dacht ik nee saai en werd ik vergeetachtige oma. Nu worden mijn kleinkinderen criminelen.


    HAHAHAHAHA GODVERDOMMEMELKFJLDSKFSJSLKDJF


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn lijstje met users die ik ooit nog wil staat nu op 18!!!!!!! I'M HONESTLY CRYING.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Longbottom hung(!). Potter hung(!!), Weasley hung(!!!).


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    Mijn lijstje met users die ik ooit nog wil staat nu op 18!!!!!!! I'M HONESTLY CRYING.

    OMG HAHAHAHHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    OMG HAHAHAHHAHA


    Het is te erg ja HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wilde gaan schrijven tbh maar ik denk dat het alsnog niet gaat lukken. But I'm gonna try.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga een OS voor Esmeme schrijven met rupswenkie.
    (Tbh Gab ik hou van die bijnaam HAHAHA) ((Dat word echt m'n nieuwe naam voor Elijahbuzz.)) (((Straks even inloggen om te zien wanneer ik kan veranderen.)))


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    Ik ga een OS voor Esmeme schrijven met rupswenkie.
    (Tbh Gab ik hou van die bijnaam HAHAHA) ((Dat word echt m'n nieuwe naam voor Elijahbuzz.)) (((Straks even inloggen om te zien wanneer ik kan veranderen.)))


    Maar dan matchen we niet meer verdomme


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    (...)

    Maar dan matchen we niet meer verdomme


    Dan moet je bij Klausypuff tbh ook iets klojo's van CM nemen. Iets van Smurf Mandy HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    Dan moet je bij Klausypuff tbh ook iets klojo's van CM nemen. Iets van Smurf Mandy HAHAHAHA.


    HAHAHAH tbh


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    (...)

    HAHAHAH tbh


    (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Arjen Lubach is echt mijn schatje


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @ Eef, lol hoezo?

    Oké, ik ben klaar Es. Even een gif zoeken. Maar dan ga ik vast huilen bc wenkbrauwen HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Reid en z'n joke HAHAHAHA


    "Family don’t end in blood”

    Alvez schreef:
    @ Eef, lol hoezo?

    Oké, ik ben klaar Es. Even een gif zoeken. Maar dan ga ik vast huilen bc wenkbrauwen HAHAHAHA.


    HAHAHAHA verdomme


    "Family don’t end in blood”