• QIIIIIIIIIING, happy birthday to you. Hiepiepiep, hoera! Hiepiepiep, hoera! Hiepiepiep, hoera! B-R-A-V-O — BRAVO! B-I-J-Z — sorry, ik stop al hahaha.
    Onze teergeliefde, nu zeventienjarige, Qing/Goud is vandaag jarig en dat moet goed gevierd worden! Met onder andere taart, cadeautjes en hele lieve wensen. <3




    Liebe, liebe Qing

    Mijn Duits trekt op geen kloten dus mijn excuses als ik zelfs in deze drie woorden naamvalsfouten gemaakt heb. Ik hoop dat de post z'n werk gedaan heeft, want dan heb je ook mijn hele expliqué, volledige verjaardagswensen en m'n liefdesbetuigingen voor je (oké lol sorry, maar toch heel veel liefde <3). Ik hoop dat je een fantastische dag hebt (gehad). Je wordt maar één keer zeventien (en maar één keer achttien, negentien, zeventig en 85 (hopelijk), maar dat geeft je niet minder recht om goed te feesten), dus feest er goed op, drink er goed op, eet er goed cake op en doe lekker alles waar je zin in hebt, want dit is jouw dag. Luv u. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nogmaals gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Jaaa gefeliciteeerd!! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Congratz!

    Gefeliciteerd (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd :))


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Gefeliciteerdd!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Gefeliciteerd!


    Stenenlikker

    dankjewel iedereen! (:


    en vooral leah <3 zeventien klinkt echt ontzettend oud ahahaha ik besef nu dat ik eigenlijk dichter ben bij m'n achttiende verjaardag dan bij m'n sweet sixteen lool


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog een gelukkige verjaardag! *O* Sorry dat ik zo laat ben, ik heb er een beetje een hectische dag op zitten. Veel liefde jouw richting uit en ik hoop dat je mooie cadeau'tjes gekregen hebt / zal krijgen. (heart2)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 1:08 ]


    What would Emma do?

    Nog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad *O*


    26 - 02 - '16

    Nog een heel late gelukkige verjaardag Qing!*O*
    En jaartje ouder maakt niet uit, want je blijft geweldig!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Van harte gefeliciteerd! Maak d'r 'n mooie dag van! (flower)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben een dagje te laat, maar evengoed gefeliciteerd!!


    Every villain is a hero in his own mind.