• Want ik googlede (?) op "How to write a murder" en op een gegeven moment gaf Google me dingen zoals "How to kill someone and getting away with it" en "How to kill someone without the police knowing". En ik was like ........ ik wil gewoon een moordscene schrijven. Ik denk dat de politie straks voor de deur staat hahaha.

    Hebben jullie ook zoiets ooit meegemaakt?


    Photosynthesis

    HAHAHAHA
    ja ik ken dit
    ik durf het al amper nog op te zoeken om die exacte reden :')
    ik leef met je mee haha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik googlede ooit naar liften om de afmetingen en veiligheidsvoorschriften te weten te komen voor een verhaal en sindsdien probeert Google me met man en macht een lift te verkopen. (no_chears)

    Maar die zorg dat er ooit in je buurt iemand vermoord wordt en jij de duidelijke dader bent omdat je een dag van tevoren "hoe vermoord je iemand het meest efficiënt" hebt gegoogled is ook uiterst herkenbaar, ja. #schrijfstruggles

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 7:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    :Y)


    26 - 02 - '16

    De fbi is hier (nog) niet geweest, maar ik heb ooit wel moeten opzoeken hoe je de duivel oproept. Terwijl ik midden in de woonkamer zat. En mijn moeder op mijn scherm kon kijken...
    Ik ben zo scheef mogelijk gaan zitten en heb maar heel hard gehoopt dat ze niet zou meekijken :')

    Die zorgen dat ze er ooit komen te staan heb ik ook ja :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Alvast veel succes! Hopelijk maak je ons niet medeplichtig. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ach, ik denk dat het wel meevalt. Hihi


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat is waarom ik incognito modus en een vpn gebruik (wbw)

    Ik heb eens in één week tijd verschillende dingen zoals 'hoe breek je onopvallend in', 'jongetjes met rood haar' en 'hoe ziet en lijk eruit na één week', opgezocht. Toen ik nog meer van dat soort dingen wilde opzoeken voor mijn verhaal, hield ik mezelf maar in, want ja, ik wilde de FBI niet op de stoep hebben.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Zou wel fantastisch zijn moesten ze ineens om uitleg komen vragen.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Zou wel fantastisch zijn moesten ze ineens om uitleg komen vragen.:')


    Haha ik zou het ook super gaaf vinden. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik had shit in google lopen intypen zoals ''How to shoplift'' en ''How to get away from getting caught shoplifting''. Ik durfde het daarna nooit meer op te zoeken, bang dat de politie aan mijn deur kwam, haha.

    Nee, maar ik herinner me wel dat toen ik mijn familie in Boston, MA opzocht een paar jaar terug, ik tussen de mogelijke WiFi-verbindingen heel kort "FBI Security Van" zag staan en ik heb me echt helemaal dood gelachen. Ik weet niet of ze er voor mij waren of iemand een grap had uitgehaald, maar ze vragen bij Border Security altijd waar je gaat verblijven en hoe lang, etc. Ik zal wel nooit weten of het echt het WiFi-netwerk van de FBI was of een grap, maar eigenlijk hoef ik het niet te weten. (krul)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 14:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Square schreef:
    Ik googlede ooit naar liften om de afmetingen en veiligheidsvoorschriften te weten te komen voor een verhaal en sindsdien probeert Google me met man en macht een lift te verkopen. (no_chears)

    Maar die zorg dat er ooit in je buurt iemand vermoord wordt en jij de duidelijke dader bent omdat je een dag van tevoren "hoe vermoord je iemand het meest efficiënt" hebt gegoogled is ook uiterst herkenbaar, ja. #schrijfstruggles


    Dit heb ik ook altijd met de meest vreemde dingen :W In de eerste was het een spelletje om vieze zoektermen te gebruiken zodat je ineens reclame van sextoys kreeg oeps.

    Wie durft er 'how to make a bomb' to Googlen? :Y)

    Wuttttttt, kan de FBI echt langskomen als je wat random dingetjes opzoekt op internet?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    RegionalAtBest schreef:
    (...)

    Dit heb ik ook altijd met de meest vreemde dingen :W In de eerste was het een spelletje om vieze zoektermen te gebruiken zodat je ineens reclame van sextoys kreeg oeps.

    Wie durft er 'how to make a bomb' to Googlen? :Y)


    Ik heb wel een eens opgezocht op Wikipedia over mosterdgas paar keer en daar stond in hoe je mosterdgas moest maken. Nou ja de molecuul formule om het gas te maken..
    SCl2 + 2 C2H4 → (ClCH2CH2)2S


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.