• Hallo!

    Gisteren zijn Anna (Devinsport) en ik naar de Walibi Halloween Fright Nights geweest!

    We waren er al om 10:10, dus we hebben eerst de hele dag in het park rondgelopen. We zijn alle achtbanen afgegaan.
    Toen gingen we eten en na het eten gingen we naar de Clinic! De nieuwe experience van Walibi, waar je in je eentje in moet. Wij vonden het beiden geweldig als de Gryffindors die we zijn! (Zie spoiler onderaan voor de spoilers)
    Daarna gingen we verder eten en vervolgens de scarezones bezoeken. Ze hebben 'Things' heel veel verbeterd, maar 'Twisted Hellfire' was minder.
    Daarna gingen we in de Villa, waar horrorfiguren uit films rondlopen, maar die viel een beetje tegen. Volgens mij hadden veel scareactors pauze.
    We hebben nog meer rond gelopen en hebben vervolgens nog een rondje Xpress: Perron 13 gedaan en toen waren we inmiddels al zo'n twaalf uur in het park en gingen we weer naar huis.

    We blijven erbij dat de Robin Hood het engste was (cat)



    Mijn spoiler over de Clinic komt later, want mijn mobiel gaat zo uitvallen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omg ik wil daar ook zo graag een keertje naartoe!

    ^ Ja, ik ook!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hebben jullie de show gezien? Volgens reviews is die echt achteruitgegaan. Klopt dit?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Hebben jullie de show gezien? Volgens reviews is die echt achteruitgegaan. Klopt dit?


    Dat had ik ook gehoord, maar we hebben hem niet gezien. Misschien maar beter ook;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik had het stiekem al gelezen, maar wat leuk! *O* Ik ben twee haar geleden voor het laatst geweest en wil eigenlijk ook weer eens. Maar het probleem is dat er niet zo snel iemand is die meewilt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ghehehe clinic was wel echt een aanrader btw. Voor de mensen die nog twijfelen en volgende week tijd over hebben (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb eigenlijk echt een haat aan pretparken. Het hele idee van Fright Night lijkt me wel leuk, maar het blijft nog steeds een pretpark :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.