• Afgelopen September kwam ik op het idee om alleen naar Londen te gaan voor een aantal dagen. Wetende dat het weer in mei waarschijnlijk wel prima zou zijn boekte ik toen al mijn vliegticket en mijn hostel. Het begin van 2017 is een heel erg moeilijke periode voor mij geweest. Dingen zijn niet gegaan zoals ik had gehoopt, ik raakte een deel van mezelf kwijt en kwam in een soort negatieve spiraal terecht waarvan ik niet wist of ik daar zelf wel uit kon komen.

    Toen ik afgelopen donderdag om 10 uur 's ochtends met mijn koffer op Picadilly Circus stond, wist ik dat het me was gelukt. Ik ben voor vier dagen de persoon geweest die ik wilde zijn en man, wat was dat heerlijk.

    Nu ik weer thuis ben merk ik hoeveel goeds dit, op het oog ongeschuldige, reisje me heeft gebracht. Ik ben gedwongen om uit mijn comfortzone te stappen en dat voelde echt geweldig.

    Long story short; ik heb vier heerlijke dagen in Londen gehad. In mijn eentje. En ik ben echt zo trots dat ik dat gedaan heb, eindelijk.

    Hebben jullie ook ooit iets gedaan waarbij je even, al was het maar voor een minuutje, gedowngen werd om uit je comfortzone te stappen en er een positief gevoel aan over hield?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 16:10 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat goed van je! Dat heeft je vast een boost zelfvertrouwen gegeven. (nerd)

    To be honest, ik ben uit mijn comfortzone gestapt in Zweden, toen ik daar met een groep jongeren op vakantie was en mijn huidige vriend versierde. (cool) Man, dat was eng. Gevolg is wel dat ik in deze zomer ga samenwonen. Dus het heeft goed uitgepakt!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 12:34 ]


    oi, suzy

    Wauw, wat een inspirerend verhaal!
    Ik probeer stap voor stap wat meer uit mijn comfortzone te stappen. Hier (klik) illustreer ik dat met een miniem voorbeeld.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Foto's? =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aw, dat klinkt geweldig. Wat fijn dat het zo goed beviel. Ook erg dapper om die stap daadwerkelijk te nemen! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iversen schreef:
    Wat goed van je! Dat heeft je vast een boost zelfvertrouwen gegeven. (nerd)

    To be honest, ik ben uit mijn comfortzone gestapt in Zweden, toen ik daar met een groep jongeren op vakantie was en mijn huidige vriend versierde. (cool) Man, dat was eng. Gevolg is wel dat ik in deze zomer ga samenwonen. Dus het heeft goed uitgepakt!


    Oeh, wat super tof van je. Serieus, ik wou dat ik dat kon haha!

    @Erica; Ik zal eens wat foto's toevoegen. ^^

    @Inge; Ja, ik het is echt zoveel beter gegaan dan ik had verwacht. :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oohh dat klinkt heerlijk! Moet ik ook maar eens over nadenken ^. ^ Ben blij voor je dat het zoveel heeft geholpen c:


    ~My Mind Is Free~

    Fotooooo's aub

    Square schreef:
    Aw, dat klinkt geweldig. Wat fijn dat het zo goed beviel. Ook erg dapper om die stap daadwerkelijk te nemen! *O*


    26 - 02 - '16

    Wow super! Dat moet echt super gevoeld hebben.
    Ik ben vijf dagen alleen op interrail geweest en dat voelde ook super goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat ik heb gedaan is op mijn 17e verloofd raken met mijn ex, een maand voordat ik 18 ben naar het buitenland (Berlijn) verhuizen en samen met hem en zijn familie wonen, didn't work out, I was miserable, hierdoor werd ik vaak gedwongen in mijn eentje mijn papieren te regelen, gedwongen te zoeken naar banen en solliciteren in een stad waarvan ik de taal niet zou spreken, gedwongen om mij aan te passen aan een dynamiek in huis die mij niet lag. Ze waren ook niet goed voor me. Op korte termijn heb ik daar geen positief gevoel aan over gehouden, nee. Maar ik word over een kleine 2 maanden nu 22 en ik heb er zo veel aan overgehouden. Ik heb veel over mijzelf geleerd en over wat ik niet wil in mijn leven en wat ik wel wil.

    Als dat niet uit mijn comfortzone stappen is weet ik niet waar ik zou moeten zoeken, haaa :'D
    Ik hoop dat je er intens van genoten hebt tho, Londen is zo prachtig.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:31 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Dit klinkt heel erg chill en ik ben stiekem een beetje jaloers. Ik moet dit echt een keer gaan proberen.