• IK HOU ER ZO VAN

    welke?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    OMG DAT IS ZEKER WEL BAE TBH.

    YES. ik ga nu een sub harry fic lezen want de smut in larry fic.... im just. im weak.

    en daarna ga ik waarschijnlijk flour and chocolate lezen. ooit. morgen ofzo. help, ik wil weg van larry


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    het is 11k pure smut.... en er is ook nog artwork. eva outie!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ughghghghgh maar flour & chocolate is een kid fic en ik HAAT kid fics.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga zo slapen want dan ben ik fit voor mijn tattoo. AAAAAAAAAAAAAAAAH


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    OK GOODNIGHT EEFJE. (en lieke maar die is al weg dus bye)


    Danmarks Dynamite.

    GOODNIGHT


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    M'n mood is klojo maar anders vergeet ik het weer..

    HAPPY BIRTHDAY TO THE REAL BAE DANIEL GILLIES! *O*


    "Family don’t end in blood”

    ik ben echt zo moe tbh ugh ik heb helemaal geen zin in deze schooldag


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ha er was een klasgenoot Missing en iedereen was zo shooooooooo00k af..................................ja en toen kwam hij met een rood gezicht binnen en zei hij kapotdroog 'ja ik heb hele heftige diarree sorry' IK WAS ............. SHOOK
    DONE
    DOEI


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    ha er was een klasgenoot Missing en iedereen was zo shooooooooo00k af..................................ja en toen kwam hij met een rood gezicht binnen en zei hij kapotdroog 'ja ik heb hele heftige diarree sorry' IK WAS ............. SHOOK
    DONE
    DOEI


    MAAR WAAROM ZEG JE DAT IN DE KLAS VERDOMME. Ik zou me kapot schamen :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Same tbh


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb me nieuwe tattoos, lange leve mij.


    Danmarks Dynamite.

    Wanneer er nog 600000 nieuwe episodes zijn van series die je nog moet kijken maar dan ga je toch CM kijken want bae.


    "Family don’t end in blood”

    Glaudini schreef:
    Wanneer er nog 600000 nieuwe episodes zijn van series die je nog moet kijken maar dan ga je toch CM kijken want bae.


    Ja, snap ik. HAHAHA. CM is gewoon het beste ever.


    stay safe because I like being alive at the same time as you