• Hallo Lieve Mensen ^^
    Zoals jullie al in verschillende topics hebben kunnen lezen is sinds een paar dagen de zoekfunctie van Quizlet uitgevallen.
    We weten niet waar het door komt en wij (als mods) kunnen er niets aan doen. Alleen Rutger kan aanpassingen aan de site maken en dit soort dingen repareren. Daarom kunnen we helaas ook niet vertellen hoe lang dit zal duren. Rutger zal proberen om dit zo snel mogelijk weer op te lossen.
    Voor nu zullen jullie op een andere manier moeten zoeken. Zoek je een Quiz die je al eens gedaan hebt, dan kun je die opzoeken onder 'Mijn resultaten'. Datzelfde geld voor series.
    Zoek je een user, dan kun je die opzoeken door in de adresbalk 'www.quizlet.nl/users/Precious' te typen. Mijn accountnaam verander je dan in de naam van de user die je zoekt. Iets anders zit er voorlopig niet op, ben ik bang.
    EDIT:
    Het is ons opgevallen dat we soms Quizlets ook niet meer op datum kunnen sorteren. Datzelfde geld voor sorteren op beoordeling.

    Onze excuses voor dit ongemak en laten we hopen dat het snel opgelost is.
    PeaceLove&Icecream,
    De Moderators van Quizlet.nl

    UPDATE;
    De zoekfunctie doet het tijdelijk weer. Doordat er zoveel gebruik van wordt gemaakt raakt de server op drukke uren overbelast waardoor Quizlet uitvalt. Rutger heeft hem tijdelijk weer aangezet, maar heeft ook gezegt dat hij de zoekfunctie weer op non-actief zal stellen zodra dezelfde problemen verschijnen. Wat inmiddels al het geval is.
    De zoekfunctie kan dus binnenkort weer buiten gebruik zijn. Rutger is aan het sleutelen aan een nieuwe.


    Bored.

    ja ik was er al agter^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Thanks voor et berichtje hiero.Das echt irritant!!:(


    Be yourself^^

    ik merkte het.

    Oke ^^
    Ik gebruikte het toch al niet echt.. :P


    Mew <3

    ik merkte het al op school xD.
    ik dacht echt van whatt nee kun je niet menen xD..
    want ik wou niet inloggen enzo want dan zouden ze er achter komen xD. maarja..
    bedankt om te melden xD


    Nvt

    ja ik d8 gister al he wrm doet ie het niet xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik was bezig met het herprogrammeren van de zoekfunctie toen ik (weer) ziek werd. Daarom had ik hem tijdelijk helemaal maar uitgezet.

    Stom van me om dat vergeten te melden :$

    De zoekfunctie moet opnieuw geprogrammeerd worden want het zorgt ervoor dat de site met grote drukte overbelast wordt. Dat komt voor een groot deel door het zoeken.

    Ik zal de zoekfunctie weer aanzetten en kijken hoe het gaat. Als de site weer vastloopt zet ik hem weer uit tot de nieuwe zoekfunctie klaar is.


    Dit is mijn signature...

    Wel stom.
    n.n'
    Maar goed, jullie zijn ook mensen. n.n'
    Nee heel stiekem zijn wij robots:Y) *blieb blieb*


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nee heel stiekem zijn wij robots:Y) *blieb blieb*


    Jep, maar stt! Keep it a secret! :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik probeer een user op te zoeken maar dan krijg ik wit beeld :S

    okjj...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ik probeer een user op te zoeken maar dan krijg ik wit beeld :S
    Klopt. Blijkbaar is hij dus nog steeds buiten gebruik. Gewoon even in de adresbalk 'www.quizlet.nl/users/precious' typen en mijn naam vervangen met de naam van de user die je zoekt.


    Bored.

    (...)Klopt. Blijkbaar is hij dus nog steeds buiten gebruik. Gewoon even in de adresbalk 'www.quizlet.nl/users/precious' typen en mijn naam vervangen met de naam van de user die je zoekt.


    oke bedankt(K)


    UPDATE:
    De zoekfunctie doet het tijdelijk weer. Doordat er zoveel gebruik van wordt gemaakt raakt de server op drukke uren overbelast waardoor Quizlet uitvalt. Rutger heeft hem tijdelijk weer aangezet, maar heeft ook gezegt dat hij de zoekfunctie weer op non-actief zal stellen zodra dezelfde problemen verschijnen. Wat inmiddels al het geval is.
    De zoekfunctie kan dus binnenkort weer buiten gebruik zijn. Rutger is aan het sleutelen aan een nieuwe.


    Bored.