• Want dat is dringend nodig, maar mijn motivatie is beneden nul en ik kan me er echt niet toe zetten. Ik stel het nu al twee en een halve dag uit (of twee weken, net hoe je het bekijkt), terwijl ik die tijd eigenlijk niet kan missen. (no_chears)

    In ruil zal ik jou vertellen dat je aan de slag moet gaan met je eigen huiswerk, indien nodig! Of, nog beter, je mag heel stiekem je eigen huiswerk uitstellen om mij te vertellen dat ik mijn huiswerk moet doen. Is dat niet een geweldige deal?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dude... Als je dat voorstelt gaat ze vast juist níét aan haar scriptie. Want doh, waarom zou ze je niet willen zien? x)


    Shhhhhht. Ze komt vlakbij me wonen (lees twintig meter plus wat trappen verderop hehehe)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nu aan de werk jij!!


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ga nu met je scriptie bezig, anders moet je het straks doen en dat is ook niet leuk. Dus, hup, aan het werk jij. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ga aan je scriptie werken, dan zal ik ook eindelijk beginnen leren. :'D (Dat is hoognodig, want mijn to-do-lijst geraakt bijna niet meer op één blad :W).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Werken jij, nu!(N)

    Zo, ik hoop je te hebben geholpen.

    INGE GA AAN JE SCRIPTIE! You can do this shit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ga niet aan je scriptie werken. Don't do it. Ga een stukje wandelen en naar een café en ga daar mensen ontmoeten. Een van die mensen zal je de deal van een lifetime beloven en je gaat erop in. Dan vragen de mensen of je voor de deal misschien eventjes naar Londen kunt komen en dat doe je, omdat het zo'n geweldige deal is. Het ligt precies binnen jouw veld en je krijgt er zoveel ervaring door dat je geen scriptie meer nodig hebt.
    Als je daar echter aankomt vragen ze of je misschien een startersfunding wilt geven en dat doe je, want het wordt echt perfect, maar dan verdwijnen ze ineens en zit je vast in Londen. Met weinig geld, want dat hebben zij. Eerst zal je - je heel veel zorgen maken om ze, maar na hun namen even Ge-Linkdin'd te hebben, blijken ze gewoon oplichters te zijn. Nu moet je terug naar Nederland, maar het kost je zoveel dat al je geld op is als je aankomt. Vervolgens is de deadline van je scriptie al verlopen en moet je stoppen met je opleiding. Ongeveer twee maanden zul je niks doen behalve balen en op zoek zijn naar een baan, tot je één van de oplichters ineens tegenkomt. Blijkt dat ze gesnapt waren en een paar maanden ondergedoken zaten in de Filipijnen. Omdat de oplichter zijn leven wilt beteren, biedt hij je een baan aan bij de McDonald's waar je nog vijf jaar lang blijft werken.

    Dus het is wel echt handig om even te beginnen. Ik bedoel maar.
    Wel raad ik je aan om even een wandelingetje te maken, of een andere omgeving op te zoeken. Bij mij werkt dat super goed als ik echt hard aan de slag moet.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 16:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Hup Inge! Scriptie schrijven is hartstikke leuk =D

    (Zegt degene die haar scriptie ook ontzettend aan het uitstellen is)


    I am an idiot, I move.

    Klik hier!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Adornanble schreef:
    Deze is ook erg motiverend als je uitstel gedrag hebt.


    JEMIG NEE DAT HEB JE NIET GEDAAN FUCK FUCCKK

    //not all caps


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.