• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Rohrer schreef:
    (...)

    Ja!
    Ik heb Tip 2 geprobeerd en het heeft mijn haar omgetoverd van wanna-be-dreadlocks tot zijdezachte haartjes c:


    Aaaah dat is echt fijn :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Aaaah dat is echt fijn :3


    Ik zit het nu de hele tijd aan te raken, hihi c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ligt Yoors er bij jullie ook uit?

    Edit: Hij doet het weer!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 22:31 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Jep, bij mij ook.

    Oh hij doet het alweer.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 22:34 ]


    Caution first, always.

    Bij mij deed ie t de hele tijd, haha oeps.

    Nou ja. Ik ga aan m'n economie denk ik. Want ik heb echt gewoon morgen die toets en ik besef het gewoon niet en ik heb ook nog vrij weinig gedaan en mn ouders denken dat ik alleen maar geleerd heb terwijl ik alleen maar heb zitten yoorsen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Bij mij deed ie t de hele tijd, haha oeps.

    Nou ja. Ik ga aan m'n economie denk ik. Want ik heb echt gewoon morgen die toets en ik besef het gewoon niet en ik heb ook nog vrij weinig gedaan en mn ouders denken dat ik alleen maar geleerd heb terwijl ik alleen maar heb zitten yoorsen.


    Hahaha. Badgirl.

    Ik besef me net dat ik na vanavond voor 2 maand gewoon niet meer kan Yoorsen :/
    Kutexamens. Naja, daarna kan ik lekker hele dagen yoorsen, maar niet heus. Want dan wordt t baantjes zoeken.
    Achja, ben ik tenminste van school af


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Waar bloggen jullie zoal over? Posten jullie ook verhalen of iets dergelijks?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 23:11 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Waar bloggen jullie zoal over? Posten jullie ook verhalen of iets dergelijks?


    Ik doe atm voornamelijk wetenschappelijke artikeltjes enzo. Maar ik wil ook lijstjes gaan doen en fashionblogs/interieur design blogs


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb voornamelijk veel foto's gepost eigenlijk :)
    Ik ben nu door mijn voorraad foto's heen dus eeeh ja ='D Ik heb nu een blog over sporten, Lezen, quizlet, cake recept....


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben vooral mijn tekeningen aan het posten, maar ik ben zeker van plan om ook stukjes te gaan schrijven over dingen die ik leuk vind (muziek, film etc).


    Caution first, always.

    Derks schreef:
    Okay, een éénsterren reactie plaatsen was misschien ook niet lief van mij, maar toch. Ik voel me echt gewoon stom want ik weet dat hij mij bedoelt, ik weet dat hij het over mij heeft, en hij haalt in een van de alinea's aan "verstandelijk beperkten kunnen niet goed lezen dus moeten we ons taalgebruik op hen aanpassen" en ik werd zo boos :')

    Edit:

    Dit zijn letterlijke citaten waardoor ik me aangesproken voel. En ik weet dat ik hem nu pageviews geef, maar idgaf. Ik ben boos xd en ontzettend kinderachtig bezig

    (...)

    Joepie, op basis van zijn blog ben ik verstandelijk beperkt.


    Gadverdamme wat een triest stuk vreten. Ik word echt pissed van dit soort mensen D:<


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Gadverdamme wat een triest stuk vreten. Ik word echt pissed van dit soort mensen D:<


    Hij werd blijkbaar pissed van mij :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Hij werd blijkbaar pissed van mij :')


    En hij zet ook nog met koeien ketters geloof hoop en liefde op z'n profiel. Beetje tegenstrijdig van hem tbh


    26 - 02 - '16

    Toch ook maar een profiel aangemaakt :')
    Klik!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mocht je nog wat songfestival liedjes willen terug luisteren, neem dan hier een kijkje :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"