• Hallo Iedereen!

    Ik heb even een vraagje, op mijn persoonlijke Facebook kom ik wel eens mensen en of vrienden tegen die meedoen aan win acties. Alleen je hebt een duidelijk verschil tussen de win acties zelf, zo deelt bijvoorbeeld de ene een win actie van een officiële pagina, terwijl de ander er eentje deelt van een pagina waar meerdere van dezelfde foto's gebruikt worden. Die dan ook nogmaals gejat zijn en waar je op een website je gegevens moet invullen om "kans te maken". En nu ik dit zie vraag ik mij af of jullie zelf al eens mee hebben gedaan meet like,deel en win acties die één van de twee uitkomsten hadden?
    Want het wordt zo vaak, en zoveel besproken maar ik zie nog steeds mensen die er vooral intrappen.


    Want ik ben toch wel benieuwd of je op het eerste ogenblik verder kijkt of wel beseft dat de prijs eigenlijk té mooi om waar te zijn is. Maken jullie bijvoorbeeld gebruik van google image search, of dat er een link naar een derde website aanwezig is enzovoort.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 17:36 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb mijn fiets drie jaar geleden gewonnen via Facebook :Y) Ik had nooit verwacht dat hij echt geleverd zou worden tho.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb mijn fiets drie jaar geleden gewonnen via Facebook :Y) Ik had nooit verwacht dat hij echt geleverd zou worden tho.


    Via een fietsenpagina of particulier? Ik heb eens een Ted 2 op Blue Ray gewonnen met een hele droge meme, alleen toen ik een mailtje kreeg van de sponsor stuurde ik Universal Studio's Nederland wel even een berichtje want ik had mijn twijfels. Bleek dus gelukkig dat het goed gekeurd was.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb net meegedaan aan een wedstrijd om naar Disneyland te gaan haha, dus laten we hopen dat hij echt was!
    Ik vertrouw gewoon op mijn goed verstand, als het er louche uitziet, geef ik mijn gegevens niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FIuttershy schreef:
    Ik heb net meegedaan aan een wedstrijd om naar Disneyland te gaan haha, dus laten we hopen dat hij echt was!
    Ik vertrouw gewoon op mijn goed verstand, als het er louche uitziet, geef ik mijn gegevens niet.


    Zijn het toevallig foto's van mensen die pasjes vasthouden? Zoals deze?



    Want als het deze foto is, of een foto met dezelfde pasjes maar dan op een tafel dan is er echt kans dat het om gegevens graaien gaat. De pasjes op de foto zijn namelijk oude pasjes voor Cast Members. (Het hele systeem is veranderd trouwens begin dit jaar).


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    xSakuraKissx schreef:
    (...)

    Zijn het toevallig foto's van mensen die pasjes vasthouden? Zoals deze?



    Want als het deze foto is, of een foto met dezelfde pasjes maar dan op een tafel dan is er echt kans dat het om gegevens graaien gaat. De pasjes op de foto zijn namelijk oude pasjes voor Cast Members. (Het hele systeem is verandenrd trouwens begin dit jaar).


    Nope, het was via het nieuwsblad, een krant hier (: dus dat zal wel in orde zijn


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FIuttershy schreef:
    (...)

    Nope, het was via het nieuwsblad, een krant hier (: dus dat zal wel in orde zijn


    Oké dan is het goed,gelukkig!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb wl eens meegedaan aan like, deel en win acties van facebook!
    Ik vraag meestal eerst of het mag van mijn ouders en vertrouw op mijn gevoel. Bij mij gaat het trouwens wel om winacties met boeken

    Ik heb Justin Timberlake concert tickets gewonnen, Een Elgato, Super Watch Dogs goodiepakket, Uncharted artbook.
    Maar ik ben vooral bij de betrouwbare posts.
    Bijvoorbeeld niet bij een net aangemaakte audi pagina die zegt dat ze een audi gaan verloten
    Lol, zulke pagina's gaan gewoon voor de likes.
    Dus het ligt maar net aan of de pagina's betrouwbaar lijken.

    Fermosa schreef:
    Ik heb wl eens meegedaan aan like, deel en win acties van facebook!
    Ik vraag meestal eerst of het mag van mijn ouders en vertrouw op mijn gevoel. Bij mij gaat het trouwens wel om winacties met boeken

    Boeken, en bonnen met bijvoorbeeld bioscoopbonnen die geloof ik wel een stuk beter en sneller dan vakanties die je zou kunnen winnen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Raja schreef:
    Ik heb Justin Timberlake concert tickets gewonnen, Een Elgato, Super Watch Dogs goodiepakket, Uncharted artbook.
    Maar ik ben vooral bij de betrouwbare posts.
    Bijvoorbeeld niet bij een net aangemaakte audi pagina die zegt dat ze een audi gaan verloten
    Lol, zulke pagina's gaan gewoon voor de likes.
    Dus het ligt maar net aan of de pagina's betrouwbaar lijken.


    Ohgod J.T kaartjes was dat via een pagina of een radio pagina? Jaloers hihi. En wat is een Elgato?
    En ja ik snap je helemaal er zijn ook wel pagina's die zulke acties geven als nieuwe tv's maar ook ineens een actie met een bioscoopbon met een youtube video. Met wat kleinere prijzen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known