• Hallo Allemaal,
    Ik kreeg van school de opdracht om een eigen website te maken. Dit heb ik gedaan en nu is het de bedoeling om zoveel mogelijk bezoekers te krijgen voor een goed punt. Hoe hoger mijn bezoekers aantal hoe hoger mijn punt. Zouden jullie mij even willen helpen. Het enige wat je hoeft te doen is even de link aan te klikken.
    Alvast bedankt!!

    https://drpmedjwa.wordpress.com/

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 10:52 ]

    Done!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gedaan. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Perffect schreef:
    Done!


    16 - 09 - '17

    Perffect schreef:
    Done!


    The truth is out there.

    Ik vind het raar dat je punt afhangt aan het aantal bezoekers dat je krijgt. Maaaaaaar, ik ga even een kijkje nemen! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Done :)


    Treat people with kindness

    Perffect schreef:
    Done!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Ik vind het raar dat je punt afhangt aan het aantal bezoekers dat je krijgt. Maaaaaaar, ik ga even een kijkje nemen! :Y)


    Kijk het zit dus zo:
    De persoon uit mijn klas die de minste bezoeker heeft gekregen krijgt dus een 6. De persoon die de meeste bezoekers heeft krijgt een 10 en de rest wordt dus verdeelt.

    Bedankt allemaal!!

    Aretha schreef:
    (...)

    Kijk het zit dus zo:
    De persoon uit mijn klas die de minste bezoeker heeft gekregen krijgt dus een 6. De persoon die de meeste bezoekers heeft krijgt een 10 en de rest wordt dus verdeelt.


    Ooh het is dus niet zo dat je een onvoldoende krijgt wanneer je weinig bezoekers hebt gekregen? Het laagste cijfer is een 6? Dat scheelt alweer. Toch vind ik het een beetje raar, haha. Maar ik heb je site inmiddels bekeken! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aretha schreef:
    (...)

    Kijk het zit dus zo:
    De persoon uit mijn klas die de minste bezoeker heeft gekregen krijgt dus een 6. De persoon die de meeste bezoekers heeft krijgt een 10 en de rest wordt dus verdeelt.

    Vind ik alsnog wel bullshit.
    Krijgt de persoon met de meeste woorden op zijn toets ook een 10 en niet de persoon die alle vragen goed heeft?
    Nouja, dit laat wel zien hoe goed iemand reclame kan maken op social media.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ooh het is dus niet zo dat je een onvoldoende krijgt wanneer je weinig bezoekers hebt gekregen? Het laagste cijfer is een 6? Dat scheelt alweer. Toch vind ik het een beetje raar, haha. Maar ik heb je site inmiddels bekeken! ^^


    Super bedankt!! Als je onder de 60 bezoekers hebt krijg je wel een onvoeldoende, maar de meeste zitten daar al ruim boven.

    Geralt schreef:
    (...)
    Vind ik alsnog wel bullshit.
    Krijgt de persoon met de meeste woorden op zijn toets ook een 10 en niet de persoon die alle vragen goed heeft?
    Nouja, dit laat wel zien hoe goed iemand reclame kan maken op social media.


    Ben ik met je eens, maar zo zit mijn school nou eenmaal in elkaar.

    Sorry, het is misschien onaardig van me om te denken....Maar ik ben nogal sceptisch hierover


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Sorry, het is misschien onaardig van me om te denken....Maar ik ben nogal sceptisch hierover
    kijk je hoeft het niet te doen. Als je er over twijfeld en het niet helemaal vertrouwd, maar als het doet help je mij er enorm mee!