• En ik ben gewoon gruwelijk ongeduldig x'D
    Ik heb hulp nodig met mijn keuze voor mijn NaNoWriMo project van dit jaar, kunnen jullie me helpen?
    Zie spoiler voor uitleg verhalen:
    De Grenswachter:

    Brazil heeft gezworen de grens tussen het Romeinse en Germaanse rijk te behouden nadat zijn dorp bruut was aangevallen en uitgeroofd toen hij jong was. Hij is berucht onder de Romeinen als de Grenswachter en dood iedere Romein die maar één stapje over de grens zet.
    Ik wil iets doen met zijn zusje, die verdwenen is na de aanval toen hij jong is, maar hij nooit heeft gevonden en ik wil hem eigenlijk naar een grote Romeinse stad trekken, waar iets bijzonders gaat gebeuren (liefde, verraad en al dat soort dingen).

    For the Dancing and the Dreaming (Fanfic HTTYD)
    Stoick Haddock is a beloved young man in the village of Berk. He is everything what a son of the chief has to be.
    But Stoick disagrees with his father's choice to marry him off to the daughter of the Bezerkertribes' chief.
    After a fight, Stoick dwells around the forest, he runs into Valhallarama. She seems flabbergasted that he finds her in this place.

    Engels verhaal, wat een uitdaging voor me wordt en de eerste keer dat ik uit mijn fandom stap (ik schrijf normaal alleen HP of OP). Ik heb een idee voor dit verhaal, maar weet nog niet precies wat ik er mee wil, dus moet ik dit ook weer gaan plannen en alles.

    The Truth Beneath the Rose
    [naam] is de dochter van de koning van [naam], een welvarend land. Ze hebben geen oorlog met hun
    buurlanden en alles loopt voorspoedig in het land.
    Totdat de koning plotseling overlijd en [naam] er helemaal alleen voor staat. Ze is namelijk nog niet
    getrouwd en het is normaal dat een dochter haar vader opvolgt.
    Nadat [naam] tot koningin is gekroond gaat alles mis. Alle oogsten mislukken en er komt een
    hongersnood.
    En de schatkamer blijft niet voor altijd vol...

    Zoiets, dit is een oud verhaal, wat ik opnieuw wil gaan fixen. Het heeft te maken met een keizerrijk wat naast hun rijk ligt en mysterieuze rozen die ze telkens vindt rond haar kasteel, voor, tijdens en na haar kroning. Idunno, ik moet dit ook nog beter uitwerken x'D

    Letting You Go (werktitel)
    Julia More is een jonge vrouw van 25 jaar. Ze heeft net haar ouders verloren tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ze
    moet in haar eentje een herberg runnen en haar kleine nichtje van 5 opvoeden. Ze denkt dat ze
    geen man nodig heeft, omdat die alleen nog maar meer voor problemen zorgen.
    Maar alles verandert als er twee vreemde mannen in haar herberg arriveren.

    Lang verhaal kort: een van de mannen fixt haar, hij is een Bounty Hunter dus moet weer verder, raakt in gevecht en wordt voor dood aan gezien. Geen idee wat ik er verder mee ga doen, want dat heb ik dus ook nog niet uitgepland, lawl.


    Ik ben jullie eeuwig dankbaar als jullie me helpen, want ik wil eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met het uitplannen van mijn verhaal. ^^

    Welk project zal ik uitwerken?

    37.5% (6 stemmen)
     
    De Grenswachter

    6.3% (1 stem)
     
    For the Dancing and the Dreaming

    18.8% (3 stemmen)
     
    The Truth Beneath the Rose

    37.5% (6 stemmen)
     
    Letting You Go


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind De Grenswachter persoonlijk het interessantst klinken c: Maar ik heb dan ook een zwak voor verhalen over het Romeinse Rijk haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als fan van historische verhalen vind ik de Grenswachter interessant, vooral omdat het gaat over Romeinen en Germanen. Maar ik ben ook fan van HTTYD dus die spreekt mij ook aan. Dus ik stem voor die allebei, maar dat mag niet van de poll.


    Physics is awesome

    Ik vind verhalen over prinsessen enzo altijd leuk dus, yay voor dat :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Eon schreef:
    Ik vind De Grenswachter persoonlijk het interessantst klinken c: Maar ik heb dan ook een zwak voor verhalen over het Romeinse Rijk haha :')

    Jaaaa, ik vind historische verhalen sowieso heel cool x'D

    MacGyver schreef:
    Als fan van historische verhalen vind ik de Grenswachter interessant, vooral omdat het gaat over Romeinen en Germanen. Maar ik ben ook fan van HTTYD dus die spreekt mij ook aan. Dus ik stem voor die allebei, maar dat mag niet van de poll.

    Dankjewel voor je stem ^^

    SPECS schreef:
    Ik vind verhalen over prinsessen enzo altijd leuk dus, yay voor dat :'D

    Hahaha, thanks x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan nog wel wat meer stemmen gebruiken, want er staan er nu drie gelijk (mijn eigen stem niet meegeteld, want anders kan ik het resultaat niet zien x'D ). :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind Letting You Go wel echt heel heel heel interessant klinken...! (dus als je deze kiest... Geef me eventjes een heads-up. Eigenlijk bij elke wel!)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ken de fanfic niet,, maar de andere 3 klinken helemaal top!! Wanneer ze op Q verschijnen zou ik graag een GB/PB of whatever krijgen, want ik zou ze alle 3 lezen!
    (En Yay NaNoWriMo)


    The thing you do mean something to people -Ncis