• Hi allemaal!

    Ik zag laatst op Tumblr een gaaf idee voor een RPG voorbij komenen heb deze vertaald en verder uitgewerkt. De focus ligt rond het acteursleven in Los Angeles, maar ook mensen als de casting director spelen grote rollen! Ik zal zelf projecten uit gaan schrijven voor deze RPG.

    Het idee:

    INTRODUCTIE
    Jachten en VIP-lounges, kaviaar en champagne, overdadige feesten en decadente lekkernijen — een geselecteerd paar heeft het allemaal binnen handbereik, net zo gehaat en bewonderd door de buitenstaanders die alleen maar een oogopslag van het gefabriceerde wereldje meekrijgen. Maar roem en fortuin zijn wispelturig, zo gemakkelijk verloren als er over ze wordt gedroomd. De meedogenloze strijd voor deze dingen wordt uitgevochten door de twee meest invloedrijke filmstudio's in Los Angeles. Beide kennen geen genade, maar de druk loont als je een van de gelukkigen bent die mee mag spelen in een van hun producties.

    © - silverscreenersrpg



    Ik vraag me af of hier animo voor is! Als jullie een leuke toevoeging weten, hoor ik het ook graag (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 13:04 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    sounds nice, ik zou wel meedoen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    sIoane schreef:
    sounds nice, ik zou wel meedoen.

    leuk ! :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Klinkt leuk. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik reserveer al een jongen haha (yeah)

    I am in!


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Klinkt goed allemaal ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.