• Hallo allomaal,

    Ik wil al heel lang een roman schrijven. Nu heb ik besloten weer eens een poging te wagen, maar deze keer in het Engels.
    Mijn Engels is niet helemaal goed, maar ik heb hiervoor gekozen omdat ik woorden en zinnen in het Engels sprekender vindt. Het grijpt je meer in. In ieder geval is dat het geval bij mij.

    Nu vroeg ik me af of iemand misschien interesse heeft in het helpen bij mijn roman. Ik zoek iemand die met mij de Engelse tekst door kan nemen en misschien goede ideeën heeft voor het verloop van het verhaal. Eigenlijk is je taak dus het verbeteren van de tekst die ik schrijf, het verbeteren van de verhaallijn en het hele idee in leven houden. Wellicht is het ook leuk om de verhaallijnen te mengen.

    Laat maar horen of er iemand geïnteresseerd is, het is in ieder geval te proberen.

    Groetjes, Demi


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik weet dat Veerle/Nerissa al lang aan een Engelse story bezig is.. misschien bij haar 's vragen? Overigens accepteren sommige bèta's ook Engelse aanvragen.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 14:47 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    Ik weet dat Veerle/Nerissa al lang aan een Engelse story bezig is.. misschien bij haar 's vragen? Overigens accepteren sommige bèta's ook Engelse aanvragen.


    Heuj dasme. Jap ik ben native speaker dus ik kan het wel aardig. Ik wil best wel met je meelezen en de Engelse flow goed houden (hier en daar opmerkingen plaatsen kan ook). Verhaallijn echt aanpassen wil ik liever niet doen want het blijft jouw verhaal. Ik ben momenteel wel aan het revalideren van een operatie dus ik zal de ene dag iets meer energie hebben dan de ander.

    Edit: maybe wat onduidelijk. Wat ik bedoel is dat ik je kan helpen met de taal en de flow van het Engels, maar voor de rest heb ik niet voldoende tijd (ivm eigen schrijfsels).

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 15:00 ]


    The truth is out there.

    Nerissa schreef:
    (...)

    Heuj dasme. Jap ik ben native speaker dus ik kan het wel aardig. Ik wil best wel met je meelezen en de Engelse flow goed houden (hier en daar opmerkingen plaatsen kan ook). Verhaallijn echt aanpassen wil ik liever niet doen want het blijft jouw verhaal. Ik ben momenteel wel aan het revalideren van een operatie dus ik zal de ene dag iets meer energie hebben dan de ander.

    Edit: maybe wat onduidelijk. Wat ik bedoel is dat ik je kan helpen met de taal en de flow van het Engels, maar voor de rest heb ik niet voldoende tijd (ivm eigen schrijfsels).


    Dat is helemaal prima! Dat is eigenlijk precies wat ik zoek 😊


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    (...)

    Dat is helemaal prima! Dat is eigenlijk precies wat ik zoek 😊


    Pb me maar, je mag me ook adden op fb. (:


    The truth is out there.