• Hellooo!

    Ik weet niet of jullie de apps Mystic Messenger en Sara is Missing kennen? Maar ik vind die apps wel interessant. Ik heb ze beiden een tijd geleden al meerdere keren uitgespeeld. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar vergelijkbare apps. Iemand enig idee?


    16 - 09 - '17

    Iemand?


    16 - 09 - '17

    No Stranger is dan nog zeker een aanrader, dit spel gaat ook weer nog iets verder. Je moet ook echt dingen opzoeken op google, google maps, youtube, tumblr etc.
    Hij geeft je raadsels en je moet vragen beantwoorden.


    Credendo Vides

    Choices vind ik erg leuk (:
    Bevat meerdere verhalen waarbij je keuzes moet maken.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Choices vind ik erg leuk (:
    Bevat meerdere verhalen waarbij je keuzes moet maken.


    Dan opper ik Episodes ook nog. (;


    Credendo Vides

    Choices en episodes ken ik, maar dat is niet wat ik zoek.


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    No Stranger is dan nog zeker een aanrader, dit spel gaat ook weer nog iets verder. Je moet ook echt dingen opzoeken op google, google maps, youtube, tumblr etc.
    Hij geeft je raadsels en je moet vragen beantwoorden.



    Ga ik eens proberen. Bedankt!


    16 - 09 - '17

    OH I LOVE MYSTIC MESSENGER!!! DIe andere ken ik alleen niet? Wat moet dat zijn dan?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sara is missing is een (horror) game waarbij het lijkt alsof je in iemands anders mobiel zit. Je praat met de mobiel zelf en je leest chats met anderen, waar je soms ook op moet reageren. Het kan echt een gevoel van privacy schending geven aangezien je ook door foto's en mails moet zoeken.

    Het doel is om Sara te vinden. (;


    Credendo Vides

    Laleah schreef:
    OH I LOVE MYSTIC MESSENGER!!! DIe andere ken ik alleen niet? Wat moet dat zijn dan?


    Dan heb je zogenaamd een telefoon gevonden van ene Sara, maar die is vermist en dan moet je aan de hand van alles op haar telefoon helpen om uit te zoeken wat er allemaal aan de hand is. Is soort van horror.


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    No Stranger is dan nog zeker een aanrader, dit spel gaat ook weer nog iets verder. Je moet ook echt dingen opzoeken op google, google maps, youtube, tumblr etc.
    Hij geeft je raadsels en je moet vragen beantwoorden.



    No stranger ben ik aan begonnen, zover ik me kan herinneren was het echt een aanrader.


    wat was dit ookalweer

    MT, love die apps!


    -

    Ik zag net een app voorbijkomen in de playstore en die heet I Am Innocent. Misschien is dat iets voor je? (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik zag net een app voorbijkomen in de playstore en die heet I Am Innocent. Misschien is dat iets voor je? (:


    Die ben ik aan het spelen. Wel een aanrader, alleen die puzzels tussendoor zijn na een tijd vervelend.


    16 - 09 - '17

    En? Hoe vind je No Stranger?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    En? Hoe vind je No Stranger?


    Valt mee, maar ik was het al snel beu.


    16 - 09 - '17