• Well, niet letterlijk; ik heb gisteren 130 pagina's gelezen in een boek dat niet heel spannend is, en dat werd ook tijd want ik ben er al even in bezig en wil hem uit. Ik wil namelijk graag weer in een boek van Karen Rose beginnen en ik houd niet van tegelijkertijd meerdere boeken lezen.

    De laatste keer dat ik een flinke inhaalslag maakte was jaren geleden, waarbij ik tijdens het ontbijt (dat me 2 uur kostte) 200 blz las in een superspannend boek van wederom Karen Rose.

    Hebben jullie onlangs nog flink veel bladzijden gelezen in een boek?

    Soms lees ik een boek gewoon in één keer uit, maar dan moet het echt goed zijn :') Ik doe niet echt aan inhaalslagen, ik lees gwn wanneer ik er zin in heb^^ Het leven is te kort om tijd te steken in boeken die ik niet echt wil lezen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik las de titel en dacht: 'damn, die is sterk, hoe sla je aan boek kapot?' :') ik heb de uitdrukking nog nooit gehoord haha.
    Ik ben ondertussen bezig aan het laatste boek van de Throne of glass-serie en dat leest echt als een trein.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    OMFG EEN MEDE KAREN ROSE FAN.
    Ik ben verliefd op alles wat Karen Rose schrijft. Wát een vrouw.


    •

    Ja, Karen Rose is echt steengoed; mijn favoriete boek van haar is "Heb je me gemist?".

    Section schreef:
    Ja, Karen Rose is echt steengoed; mijn favoriete boek van haar is "Heb je me gemist?".


    Ik ben van plan ze in 2019 nog eens te gaan herlezen, want oef. . .een favoriet kiezen? Dat is bijna onmogelijk. (':
    Ik heb sowieso een crush op al haar mannelijke personages, lol.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2018 - 15:41 ]


    •

    Haha ik moest ook even 2 x denken.
    Wel inde zomer vond ik het heerlijk om in het zwembad met boek te lezen. Toen heb ik echt heel veel gelezen en ontdekte hoe ik het mistte. Momenteel lees ik elke ochtend voor ik ga werken wat pagina's van the Mortal instruments. Erg snel ga ik niet maar dat maakt mij niet uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben nu op het einde van The Assassins blade van de Throne of Glass serie. En die boeken zijn echt geweldig.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik las: "Ik heb een deuk geslagen in een broek" en ik dacht: "Huh, bedoel je een scheur? Want een broek is natuurlijk snel gedeukt als je 'm aan hebt...
    😂😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een clickbait, zeg. Ik had echt een spannend en humoristisch verhaal verwacht, maar helaas... Hahaha nee jk, dit vind ik ook een top topic. Nice dat je zoveel hebt kunnen lezen!

    Zelf ben ik ook niet echt dol om meerdere boeken tegelijk te lezen, maar ik kan het gewoon niet helpen. Ik raak altijd veel te excited voor het lezen van een nieuw boek waardoor ik het oude verwaarloos en uiteindelijk nooit meer afmaak - hetzelfde geldt voor verhalen oeps.
    Nu ben ik bijvoorbeeld ook in drie boeken bezig, al ben ik mezelf al aan het dwingen om eerst een uit te lezen voordat ik verder in het andere mag en de derde lees ik alleen in de bus, maar daar lees ik elke dag ook flink wat uit omdat ik bij elkaar bijna twee uur per dag in de bus zit ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Derks schreef:
    Ik las: "Ik heb een deuk geslagen in een broek" en ik dacht: "Huh, bedoel je een scheur? Want een broek is natuurlijk snel gedeukt als je 'm aan hebt...
    😂😂😂😂


    Oh maar die scheur komt ook regelmatig bij mij voor helaas...

    Donker schreef:
    Wat een clickbait, zeg. Ik had echt een spannend en humoristisch verhaal verwacht, maar helaas... Hahaha nee jk, dit vind ik ook een top topic. Nice dat je zoveel hebt kunnen lezen!

    Zelf ben ik ook niet echt dol om meerdere boeken tegelijk te lezen, maar ik kan het gewoon niet helpen. Ik raak altijd veel te excited voor het lezen van een nieuw boek waardoor ik het oude verwaarloos en uiteindelijk nooit meer afmaak - hetzelfde geldt voor verhalen oeps.
    Nu ben ik bijvoorbeeld ook in drie boeken bezig, al ben ik mezelf al aan het dwingen om eerst een uit te lezen voordat ik verder in het andere mag en de derde lees ik alleen in de bus, maar daar lees ik elke dag ook flink wat uit omdat ik bij elkaar bijna twee uur per dag in de bus zit ^^


    Oh, sorry voor de clickbait haha. Ergens een deuk in slaan is volgens mij toch echt een Nederlandse uitdrukking :') Ja, ik snap wel dat je zo hypet over een nieuw boek of verhaal en dan de rest niet afmaakt, want dat heb ik zelf ook altijd. Ik lees dus nu een boek van Jens Lapidus en gisteren heb ik er 2 geleend van Karen Rose bij de bieb; daar wilde ik graag in beginnen maar moest van mezelf eerst die Lapidus afmaken; nu kom ik weer thuis met 2 Engelse boeken wederom van de bieb en zijn die van Rose ook al niet meer interessant...

    Ik lees als ik een beetje op dreef ben een boek binnen een dag uit. 🤓

    Momenteel heb ik alleen niet heel veel tijd om te lezen. Laatste boek had ik in 3 dagen uit daardoor.


    The truth is out there.

    Ik had pas in een week een boek uit, maar sindsdien niks meer gelezen.
    Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het wel grappig vond om te lezen dat je 2 uur doet over ontbijten omdat je intussen zit te lezen :’)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Frodo schreef:
    Ik las de titel en dacht: 'damn, die is sterk, hoe sla je aan boek kapot?' :') ik heb de uitdrukking nog nooit gehoord haha.
    Ik ben ondertussen bezig aan het laatste boek van de Throne of glass-serie en dat leest echt als een trein.


    Dit (': Ik dacht dat je serieus een deuk in je boek had geslagen. Hoe doe je dat en waarom? (':
    Maar knap dat je zoveel gelezen heb, al was het niet spannend! Zulk soort boeken vind ik altijd lastig om dan weer in te beginnen...


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik dacht dat je letterlijk een deuk in een boek had geslagen 😂😂😂


    26 - 02 - '16

    Lololol, eindelijk heb ik eens een catchy titel :')

    Ja, ik was ook enorm blij toen ik hem eenmaal uit had. Wat een trash. Ik heb hem op Goodreads ook een matige review gegeven.