• -Een van de uitspraken van Marie, uit mijn favoriete kinderfilm -

    Ik zat tussen mijn netflix films te kijken, en ik zag opeens de Aristokatten ertussen staan.
    Die film heb ik als kind helemaal grijs gedraaid, letterlijk.
    Het was toen nog een videoband, en die band was zo vaak gedraaid dat het beeld gewoon begon te sneeuwen af en toe.
    En de omslag van de band, die in het plastic zat, was helemaal vervaagd.

    Dit is zo'n nostalgie moment. Echt heel erg, zooo super leuk.
    Alleen heb ik wel het idee dat de ingesproken stemmen zijn veranderd, om een of andere reden (':
    En dat verpest het nostalgie moment wel een klein beetje...


    Wat was jullie favoriete kinderfilm van vroeger?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's never gonna happen, Guys.

    OMGGGGGGGG ik was ook helemaal gek van Aristo cats :'D maar als ik ergens fan van was, was Platvoet & zijn vriendjes :"D Mijn broers die haten me nog steeds erom maar ook om Aristo ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is dat niet ook die film waarin dat witte katje zegt 'Ladies don't start a fight, but they certainly can end one'?

    Laatst kwam Floris ergens voorbij - dat keek ik vroeger echt heel veel. Niet de film, maar de serie. En Junglebook, die tekenfilm en het bijbehorende Disneyboek zijn echt pure liefde.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 maart 2017 - 17:36 ]


    Tijd voor koffie.

    McCrory schreef:
    OMGGGGGGGG ik was ook helemaal gek van Aristo cats :'D maar als ik ergens fan van was, was Platvoet & zijn vriendjes :"D Mijn broers die haten me nog steeds erom maar ook om Aristo ^^


    OMNOMNOM! Platvoet!
    Haha dat keek ik vroeger ook altijd! Ge-wel-dig ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik kijk altijd Jungle book, in het Nederlands. Alle andere (disney)films ben ik in het Engels gaan kijken, maar Jungle book blijft voor mij in het Nederlands. Ik heb (nog) geen 'nostalgiefilm', maar ik weet helemaal wat je bedoelt!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jammer schreef:
    Is dat niet ook die film waarin dat witte katje zegt 'Ladies don't start a fight, but they certainly can end one'?

    Laatst kwam Floris ergens voorbij - dat keek ik vroeger echt heel veel. Niet de film, maar de serie. En Junglebook, die tekenfilm en het bijbehorende Disneyboek zijn echt pure liefde.]


    Ja dat is die film! Maar ik kijk hem in het Nederlands (: Floris ken ik ook, dat is ook leuk.

    Trouwens, je moet je YouTube filmpje even I'm een quote zetten. Anders ontregelt het de site


    It's never gonna happen, Guys.

    Nonpluvius schreef:
    Ik kijk altijd Jungle book, in het Nederlands. Alle andere (disney)films ben ik in het Engels gaan kijken, maar Jungle book blijft voor mij in het Nederlands. Ik heb (nog) geen 'nostalgiefilm', maar ik weet helemaal wat je bedoelt!


    Engels heeft ook wel wat, maar Nederlands is denk ik teveel gewenning voor mij (': omdat je het vroeger zo keek. Dan is Engels toch ineens heel anders (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Finding Nemo is en blijft mijn favoriete animatiefilm.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McCrory schreef:
    OMGGGGGGGG ik was ook helemaal gek van Aristo cats :'D maar als ik ergens fan van was, was Platvoet & zijn vriendjes :"D Mijn broers die haten me nog steeds erom maar ook om Aristo ^^


    PLATVOET!!!

    Omg, ja, dat was echt mijn favoriet toen ik klein was ^^ Ben ook van plan om alles weer eens te gaan kijken, hehehe.
    Lion King was ik ook zeer groot fan van ^^


    Stenenlikker

    het magische zwaard en the neverending story zijn voor mij echt nostalgie films!

    The Aristocats. (cat)


    [ heaven knows ]

    Ik heb Aristocats eigenlijk niet zo vaak gezien. Geen idee waarom.

    The Lion King was mijn favoriet vroeger (:

    Aristocaaaatttss. Mijn fav film toen ik een kind was haha :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Jaaaaaa die film was zo leuk! Ik was ook zo'n fan van 'de Zwanenprinses' over Odette die in een zwaan veranderde door een vloek ^^



    (Ik was stiekem zo jaloers op hoe zij er uit zag. Mijn droom was om net zulk mooi haar te krijgen als zij)


    26 - 02 - '16

    The Fox and The Hound c:

    Mijn nostalgiefilm is Barbie de prinses en de bedelaar :')


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon