• H U N G E R G A M E S
    • Write by Suzanne Collins • Produced by Nina Jacobson Jon Kilik •

    May the odds be ever in your favor.


    Here is some advice: Stay Alive

    Moord, revolvers en tieners die hun leven moeten opgeven aan de strijd. De hongerspelen zijn weer begonnen. Het is een lange tijd na dat Katniss, Peeta toch werden vermoord door capitool en ook na de dood van Snow. Sommige districten zijn gevallen, anderen zijn samengevoegd. Echter heeft iemand anders het stokje van Snow overgenomen, Miss. Everhole is degene die weer onschuldigen wilde uitroeien. Kinderen van 12 tot 18 worden gekozen door het lot. Uit nu nog 8 districten, komen 16 tieners waaronder één dame en één heer de spelen vertegenwoordigen, mogen de kansen in je voordeel zijn.


    You have to win
    DE ARENA
    Miss. Everhole heeft het verdeeld in 4 delen met in het midden de hoorn des overvloeds, hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden . Om daar te komen moet je echter eerst door een rivier, net als hoe je als je van je platvorm direct naar achteren rent over een rivier moet om uit eindelijk op het strand te komen, dan zit je in het spel.

    In deel 1 kom je echter in het water deel, een groot deel met in het midden een grote rivier met stenen bruggen. Om de rivier heen staat een klein deel voornamelijk woud.

    Deel 2 is het woestijn achting deel. Woud met echter voornamelijk zandvlakte. In het midden heb je een groot zandstuk waar je echter snel zou verbranden Door de zon.

    Deel 3 is het sneeuwachtige deel, echter kan je dat zien aan hoe verder je deel 3 ingaat Hoe kouder en besneeuwder het wordt. In het midden is het enige wat je ziet sneeuw en besneeuwde bomen, hier is het water voornamelijk bevroren.

    Deel 4 bestaat voornamelijk uit steen, hier kun je ruïnes vinden die echter begroeit zijn met mos. Hier vind je ook woud, maar toch wel minder. Hier zijn veel verstop plekken te vinden, maar weinig drinkwater.

    LIJST
    Naam:
    District:
    Uiterlijk:
    Leeftijd 12 tot 18
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Relaties/Bondgenoten:
    Kwalificatie cijfer Spreek dit af met mij:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Wapens:
    Extra:


    Rollen
    D1 ~ beroeps tributen:
    - Rey Skylar Storks - Yellowstuff (Thylane Blondeau) - 1.2
    -

    D2 ~ beroeps tributen:
    - Gereserveerd door Stormfly
    - Gereserveerd door Desierto

    D3:
    - June Mowbray - Pinkystuff (Shailene Woodley) - 1.1
    -

    D4 ~ beroeps tributen :
    - Gereserveerd door Melancholic
    -

    D5:
    - Gereserveerd door Sunrises
    - Gereserveerd door Iratus

    D6:
    - Olive Emi Jackson - Vesania (Emily Bador) - 1.1
    - Gereserveerd door Pinkystuff

    D7
    - Alice Cordwell - Bluestuff (Rowan Blanchard) - 1.1
    - Gereserveerd door Hygge

    D8:
    - Gereserveerd door Bluestuff
    -

    REGELS
    - Vermoord niet zonder toestemming van de ander, de rollen die echter nog niet geclaimd zijn gaan voornamelijk dood in het bloed pad bij de hoorn des overvloeds.
    - Als je niet meer mee wil doen met deze rpg mag je je rol laten vermoorden.
    - Schijf minstens 100 woorden, makkelijk stukje waar anderen ook op kunnen reageren.
    - Dit zijn verzonnen tributen, geen al bestaande.
    - Relaties&Bondgenoten moeten afgesproken worden in het praattopic.
    - Geen perfecte personages.
    - Topics worden geopend door mij, Pinkystuff, anders geef ik het aan in je gb.

    • Rollentopic •
    • Praattopic •
    • Speeltopic •





    Darling, go buy a personality.

    Naam:
          Teaghan Blackwood

    District 9 | getting ready for the parade
    Super gezellig dit allemaal. Ik kon niet bewegen in mijn nieuwe outfit, mijn haar is een ramp en de make up op mijn gezicht is erger dan het zou zijn als ik mijn gezicht door een poederdoos had gesleurd. Ik zuchtte gefrustreerd terwijl mijn stylisten vrolijk verder werkte. Ik kon niet wachten tot ik deze freakshow weer uit kon trekken, maar ik lachte vrolijk naar mijn styliste. Super tof joh, die outfit. Ik liep, of eerder waggelde de kleedkamer uit, naar waar we moesten wachten tot de echte opening.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 19:38 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    Castor Puck Vermillion
    "You didn't know I could do that? Uhm... Duh, I can do everything!"
    District 1 | Talking to Irane | Waiting till the parade starts

          'Puck? Nou, charmant zeg.' Ze zette een stapje achteruit, alsof ze zich geïntimideerd voelde. 'Roze past vast heel goed bij je.' Plots - of tja, voor mij plots - pakte ze een suikerklontje uit mijn hand - mijn suikerklontje - en stopte het met uitdagende blik in haar mond. Ik fronste, nou ja! Mijn voedsel!
          'Hé! Die is van mij!' zei ik lichtelijk verontwaardigd en stopte de laatste snel zelf in mijn mond. Dan kon ze die tenminste niet jatten, wat eten betreft was ik nogal hebberig, ach tja.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 19:41 ]


    obsessive rage


    Quinn Fay
    'Hey ...Careers?'
    District 2 | Career tribute | 16 Years | Female | Meeting Irane and Puck
    Ik kijk naar het ... ding dat ik aan heb. Het is een soort van gladiator outfit ofzo. Met allemaal metalen dingen die goud zijn geverfd of gespoten. Verder ook nog een helm en een soort geknipte rok. Prima te doen dus, hoewel de afgelopen uren echt een hel was. Ik dacht dat het ergste pas in de arena kwam, maar goed. Qua make-up hebben ze helemaal niks gedaan. Wat ik echt heel fijn vind. Zelfs geen nagellak.
    Oké ehh nu is mijn taak, de andere beroeps vinden. Want van mijn districtsgenoot heb ik helemaal niks meer gehoord. Maar dit gaat nog moeilijk worden want tijdens dat we de boete gingen kijken heb ik niet echt op de andere beroeps gelet. Dus loop ik maar naar de eerste de beste tributen toe. In dit geval een jongen en een meisje. 'Heyy, uit welk district komen jullie?' vraag ik nieuwsgierig. Ook kijk ik naar de outfits. De een heeft een soort roze bontjas aan, echt idioot. En de ander een blauw ding, dat opzich wel meevalt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 14:27 ]

    IRANE FLORENCE ZHOUIS

    District 4 - Bij Puck en Quinn, random ergens

    ••• ••• •••
          'Hé!' zei de jongen verontwaardigd. 'Die is van mij!' Snel, voordat ik deze ook nog kon pakken - of zo - stopte hij het laatste blokje suiker in zijn mond.
          'Kan ik nu aannemen dat ik een misdaad heb gepleegd?' vroeg ik grijnzend. Het arme kind - jaar ouder, maakte niet uit - voelde zich vast heel verdrietig om zijn arme suiker. Tijd om hem te troosten. Of nou ja... Troosten... Eerst maar eens het antwoord afwachten.
          Dat kwam echter niet. 'Heyy, uit welk district komen jullie?' klonk in plaats daarvan. Ik keek om en zag een meisje in iets dat op een gladiatorkostuum leek. Langzaam liet ik mijn blik over haar heen glijden.
          'Irane Zhouis, district 4. En dit hier,' ik grijnsde, 'is Castor uit 1.'

    ••• ••• •••

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 19:51 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Finnian “Finn(y)” Matthias Greenlaw

    || Faceclaim: Logan Lerman || Male Tribute of District 3 || Soundtrack ||





    “At the end, we will all be stories. Just make sure you’re the one everyone will remember.”


    ‘FINNIAN, WAT IS er met je gezicht?’ June zegt het haast onhoorbaar, maar vervolgt haar zin weer voor ik kan antwoorden als haar kroon afvalt. ‘Wat een rotdingen. Had niemand een beter idee dan kronen?’ Ze grijnst. ‘Gelukkig zien we er allemaal zo stom uit.’
          ‘Zeg dat wel,’ zucht ik. ‘Ze hadden die kronen wel iets praktischer mogen maken.’ Ik gebaar kort naar mijn wond, waar ik nog even mijn hand overheen haal om het bloed eraf te halen. Het ziet er ook verder niet uit dat het binnenkort nog gaat stoppen. ‘Aan die scherpe randen heb ik dít hier immers te danken. En die kleding zit ook niet bepaald geweldig. Maar ja, het is maar voor even. En klaarblijkelijk vindt het Capitool dat we er “geweldig uitzien”.’ Ik haal kort een hand door mijn haar en strijk dan mijn kleding glad, terwijl ik me niet probeer te snijden aan de scherpe randen.








    Lucas “Luc” Raphael Caperun

    || Faceclaim: Luke Hemmings || Boy Tribute of District 8 || Soundtrack ||




    “I am not afraid to keep on living
    I am not afraid to walk this world alone
    Honey if you stay, I'll be forgiven
    Nothing you can say can stop me going home.”


    IK WEET NIET hoe ze het voor elkaar gekregen hebben, maar deze tint blauw en roze staan uitzónderlijk lelijk bij elkaar. Alsof ze besloten hebben dat ze de tributen dit jaar tijdens de Parade er zo lelijk mogelijk uit gaan laten zien in plaats van mooi. Terwijl ik al bij de wagens sta, wacht ik op Paisley. Het ziet ernaar uit dat het nog lang gaat duren voor ze klaar is, terwijl ik al een kwartier geleden ben weggestuurd. Het had zelfs nog veel eerder kunnen zijn als Ylene niet plots had besloten dat ik ook make-up nodig had terwijl ik eigenlijk een jongen ben.
          De wachtmuziek die ze in deze kleine ruimte afspelen is niet om aan te horen. Ik hoor rustige vioolmuziek. Klassiek, noemden ze dat vroeger. Ik denk terug aan thuis, aan de gitaar die ik om mijn nek zou hebben, de harde slagen van Julians drum. In mijn gedachten houd ik een gitaar vast, en zacht zing ik de woorden van één van mijn favoriete liedjes.
          ‘I see you lying next to me
          With words I thought I'd never speak
          Awake and unafraid
          Asleep or dead.’


    (This signature is removed for copyright infringement)



    Quinn Fay



    'Nice to meet you.'

    District 2 | Career tribute | 16 Years | Female | Talking to Irane and Puck

    Het meisje kijkt om en laat haar blik langzaam over me heen glijden. Bijna automatisch wil ik geïrriteerd vragen of ik iets van haar aan heb ofzo, maar ze is me net voor. 'Irane Zhouis, uit district 4. En dit hier,' ze grijnst en kijkt even naar de jongen, 'is Castor uit district 1.' Ah beroeps, denk ik. 'Nou jullie zijn dus de beroeps van dit jaar,' zeg ik en beeld me in wat zij allemaal zouden kunnen aanrichten.
    'Ik ben Quinn Fay uit district 2,' zeg ik dan. Daarna wend ik me tot Castor en kijk nog eens naar zijn kleding, nog even lelijk als ervoor. 'Wat een ... leuke outfit heb je aan,' zeg ik na even twijfelen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 14:24 ]


    Castor Puck Vermillion
    "You didn't know I could do that? Uhm... Duh, I can do everything!"
    District 1 | Talking to Irane and Quinn | Waiting till the parade starts

          Veel tijd om op alles te reageren had ik niet, want een nieuw meisje - District 2 - was er alweer bij komen staan, ook Beroeps dus. Gezellig weer. 'Puck!' verbeterde ik Irane weer, oké, ze had een bijnaam nodig waarmee ik haar terug kon plagen.
          'Wat een ... leuke outfit heb je aan,' zei het meisje dat klaarblijkelijk Quinn heette. Oké, hier ging ik dus nooit meer vanaf komen. Stomme stylisten van de 74'ste Spelen van wie we allemaal hetzelfde aan kregen. Murp.
          'Héél leuk, roze staat me zó goed,' zei ik sarcastisch. 'En nogmaals, ik ben Puck, geen Castor, muh.'


    obsessive rage

    IRANE FLORENCE ZHOUIS

    District 4 - Pratende met Quinn en Puck

    ••• ••• •••
          'Puck!' werd me weer gefrustreerd verbeterd, en ik grijnsde licht. Hij was nog lang niet van me af als hij zo deed. Het was wel schattig. Ik nam nog een suikerklontje uit mijn bak - eigenlijk de bak van de Avox.
          'Wat een... Leuke outfit heb je aan,' zei de tribute uit 2. Quinn Fay. Fay zou Feetje worden, wat verkrenkt en stom klonk, vandaar.
          'Héél leuk,' speelde Puck mee, 'roze staat me zó goed. En nogmaals, ik ben Puck, geen Castor.' Hij leek de naam Puck wel heel belangrijk te vinden, dramatisch mens.
          'Ach, roze is toch wel... Interessant?' Ik grinnikte en wendde me tot Quinn. 'Ik zou me maar niet teveel van zijn gezeur aantrekken, Feetje.'

    ••• ••• •••

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 10:00 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    August       Waters
    She's my sister, break her heart I'll break you're face.

    De laatste dingen werden aan mijn pak genaaid, verkleind, vergoot of toch weggelaten. Conclusie: Dingen die mij niet boeide, die ik niet snapte of andere shit. Ik zag hoe de dame een soort maan op mijn hoofd zette, iets waar ik me totaal niet lekker bij voelde. ''Heb je geen andere hoeden? Wat is het volgend jaar? Een kroon van een meter?'' De vrouw begreep me, maar hield haar mond. Ik voelde weer eens een chagrijnige bui in me opkomen, maar die verdween toen ik de stem van Olive hoorde. ''Ik ben naakt,'' antwoordde ik sarcastisch toen ik de deur open gooide. ''Wat zie je er toch beeldschoon uit.'' Opnieuw kon een sarcastisch ondertoontje niet missen en er volgde een grijns op mijn gezicht.


    Darling, go buy a personality.

    June       Mowbray
    Sick of all these people talking, sick of all this noise.

    ‘Zeg dat wel, ze hadden die kronen wel iets praktischer mogen maken.’ Zijn hand gaat naar zijn wond, waar hij nog even met zijn hand overheen wrijft. ‘Aan die scherpe randen heb ik dít hier immers te danken. En die kleding zit ook niet bepaald geweldig. Maar ja, het is maar voor even. En klaarblijkelijk vindt het Capitool dat we er “geweldig uitzien”.’ Ik glimlach, ''ze willen ons nog even voor gek zetten voordat we worden vermoord.'' Ook al is het een grapje, een korte zucht verlaat mijn lippen waarna ik in de koets plaats nam. ''We beginnen zo.''


    Darling, go buy a personality.

    Olive Emi Jackson "Twist"
    District 6 | Talking to August/the door | Stalking August
    "Wanna make a deal with the devil me? Okay, sell your soul, not your whole self.

          'Ik ben naakt,' antwoordde een sarcastische stem me, eentje waarvan me vrij duidelijk was dat het August moest zijn. De deur ging open en zijn blik gleed even over me heen, hij had al net zo'n malloot geel pak aan als ik, maar hé, zolang er bij ons één idioot zat, hadden ze het toch nog een beetje goed ingeschat. 'Wat zie je er toch beeldschoon uit,' was zijn reactie, de vlaag van sarcasme zat er nog duidelijk in, al was het wat afgezwakt.
          'I know, I know, I'm a pure beauty,' zei ik met hetzelfde soort sarcasme, alleen een iets vrolijkere versie ervan. 'Hoef je me niet te vertellen,'
    Ik pakte zijn arm, godzijdank had ik geen hoge, onbruikbare hakken aangekregen, maar simpelere zwarte laarsjes, al was dat nog steeds een vloek vergeleken met blote voeten. Ik had door District 6 ook meestal geen schoenen aan, en niet helemaal omdat ik weinig geld had. Ik had heus wel schoenen, maar ze zaten zo vervelend, en dit idiote Capitool model al helemaal. Maar goed - ik sleurde hem zo goed als dat lukte mee door de hal.
          'Kom op, beneden zijn er suikerklontjes!'

    Yes, you broke me. You broke the pieces that were left of me. But crying? No, pieces can't cry, to splinters that's even harder...


    obsessive rage

    August       Waters
    She's my sister, break her heart I'll break you're face.

    Ik glimlachte om de sarcasme van de jongedame, maar werd al snel meegetrokken naar beneden. ''We moeten naar die parade, Olive, anders vertrekken ze zonder ons.'' Niet dat ik echt naar de parade wou, ik vond al die lelijke kleren en shit echt enorm vreselijk, ik had gewoon geen zin in suiker. Ik voelde me benauwd worden in de greep van Olive en mijn arm begon te slapen. ''Wil je me zo wel loslaten, anders valt mijn arm er nog af.'' Ik probeerde mijn arm uit de greep te verlossen, maar tevergeefs.


    Darling, go buy a personality.


    Quinn Fay
    'Nice to meet you.'
    District 2 | Career tribute | 16 Years | Female | Meeting Irane and Puck
    Ik grijns als Castor of Puck, Irane gefrustreerd verbetert. 'Héél leuk, roze staat me zo goed,' zegt Puck sarcastisch. 'En nogmaals, ik ben Puck, geen Castor,' vervolgt hij. 'Jaja nou weten we het wel, Castor,' zeg ik licht geïrriteerd. 'Ja roze is zoo leuk toch! Echt super dat ze precies dezelfde outfits gekozen hebben als in de 74ste games,' antwoord ik nog op Puck. 'Ach, roze is toch wel... Interessant?' grinnikt Irane. Ik grijns lichtjes, misschien is die Irane wel aardig. Maar dan wend ze zich tot mij. 'Ik zou je maar niet teveel van zijn gezeur aantrekken, Feetje,' zegt ze. Ik wil daar wat op zeggen, maar... wacht eens even! Ze noemt me Feetje?? Dát vind ik echt geen leuke bijnaam! Toch besluit ik me kalm te houden. 'Natuurlijk trek ik het me niet aan, Miss Peace,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 18:13 ]

    Olive Emi Jackson "Twist"
    District 6 | Talking to August/the door | Stalking August
    "Wanna make a deal with the devil me? Okay, sell your soul, not your whole self.

          ''We moeten naar die parade, Olive, anders vertrekken ze zonder ons.'' zei August, blijkbaar als een soort protest. ''Wil je me zo wel loslaten, anders valt mijn arm er nog af.'' Een ruk gaf aan dat hij zich los probeerde te trekken, wat niet zo goed lukte, dus heel langzaam liet ik hem los en keek hem met een zogenaamd zielig gezicht aan, als smeken om een suikerklontje.
          'Dan delen we suikerklontjes uit aan het Capitool en eten de helft zelf op?' probeerde ik nog, wetend dat dat niet ging werken, maar hé, whatever. Verliezen was niks nieuws voor mij.

    Yes, you broke me. You broke the pieces that were left of me. But crying? No, pieces can't cry, to splinters that's even harder...


    obsessive rage

    August       Waters
    She's my sister, break her heart I'll break you're face.

    Ze keek me sarcastisch zielig aan, waardoor ik eigenlijk moest lachen. 'Dan delen we suikerklontjes uit aan het Capitool en eten de helft zelf op?' probeerde ze nog, maar het werkte niet. ''Suikerklontjes zijn hard en je kan ze beter tegen de gezichten van het Capitool mikken, veel leuker.'' Ik knikte instemmend, eigenlijk als antwoord op mijn eigen opmerking, en liep naar de parade. ''Als je ze zo graag wilt, district drie dame heeft volgens mij een paar.'' Eigenlijk wist ik dit niet zeker en was het gewoon een droog grapje.


    Darling, go buy a personality.