• H U N G E R G A M E S
    • Write by Suzanne Collins • Produced by Nina Jacobson Jon Kilik

    May the odds be ever in your favor.


    Here is some advice: Stay Alive

    Moord, revolvers en tieners die hun leven moeten opgeven aan de strijd. De hongerspelen zijn weer begonnen. Het is een lange tijd na dat Katniss, Peeta toch werden vermoord door capitool en ook na de dood van Snow. Sommige districten zijn gevallen, anderen zijn samengevoegd. Echter heeft iemand anders het stokje van Snow overgenomen, Miss. Everhole is degene die weer onschuldigen wilde uitroeien. Kinderen van 12 tot 18 worden gekozen door het lot. Uit nu nog 8 districten, komen 16 tieners waaronder één dame en één heer de spelen vertegenwoordigen, mogen de kansen in je voordeel zijn.


    You have to win
    DE ARENA
    Miss. Everhole heeft het verdeeld in 4 delen met in het midden de hoorn des overvloeds, hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden . Om daar te komen moet je echter eerst door een rivier, net als hoe je als je van je platvorm direct naar achteren rent over een rivier moet om uit eindelijk op het strand te komen, dan zit je in het spel.

    In deel 1 kom je echter in het water deel, een groot deel met in het midden een grote rivier met stenen bruggen. Om de rivier heen staat een klein deel voornamelijk woud.

    Deel 2 is het woestijn achting deel. Woud met echter voornamelijk zandvlakte. In het midden heb je een groot zandstuk waar je echter snel zou verbranden Door de zon.

    Deel 3 is het sneeuwachtige deel, echter kan je dat zien aan hoe verder je deel 3 ingaat Hoe kouder en besneeuwder het wordt. In het midden is het enige wat je ziet sneeuw en besneeuwde bomen, hier is het water voornamelijk bevroren.

    Deel 4 bestaat voornamelijk uit steen, hier kun je ruïnes vinden die echter begroeit zijn met mos. Hier vind je ook woud, maar toch wel minder. Hier zijn veel verstop plekken te vinden, maar weinig drinkwater.

    LIJST
    Naam:
    District:
    Uiterlijk:
    Leeftijd 12 tot 18
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Relaties/Bondgenoten:
    Kwalificatie cijfer Spreek dit af met mij:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Wapens:
    Extra:


    Rollen
    D1 ~ beroeps tributen:
    - Rey Skylar Storks - Yellowstuff (Thylane Blondeau) - 1.2
    -

    D2 ~ beroeps tributen:
    - Gereserveerd door Stormfly
    - Gereserveerd door Desierto

    D3:
    - June Mowbray - Pinkystuff (Shailene Woodley) - 1.1
    -

    D4 ~ beroeps tributen :
    - Gereserveerd door Melancholic
    -

    D5:
    - Gereserveerd door Sunrises
    - Gereserveerd door Iratus

    D6:
    - Olive Emi Jackson - Vesania (Emily Bador) - 1.1
    - Gereserveerd door Pinkystuff

    D7
    - Alice Cordwell - Bluestuff (Rowan Blanchard) - 1.1
    - Gereserveerd door Hygge

    D8:
    - Gereserveerd door Bluestuff
    -

    REGELS
    - Vermoord niet zonder toestemming van de ander, de rollen die echter nog niet geclaimd zijn gaan voornamelijk dood in het bloed pad bij de hoorn des overvloeds.
    - Als je niet meer mee wil doen met deze rpg mag je je rol laten vermoorden.
    - Schijf minstens 100 woorden, makkelijk stukje waar anderen ook op kunnen reageren.
    - Dit zijn verzonnen tributen, geen al bestaande.
    - Relaties&Bondgenoten moeten afgesproken worden in het praattopic.
    - Geen perfecte personages.
    - Topics worden geopend door mij, Pinkystuff, anders geef ik het aan in je gb.

    • Rollentopic •
    • Praattopic •
    • Speeltopic •





    Darling, go buy a personality.


    Castor Puck Vermillion
    "You didn't know I could do that? Uhm... Duh, I can do everything!"
    District 1 | Talking to Irane and Quinn | Waiting till the parade starts

          De bijnamen lieten me even grijnzen, Feetje en Miss Peace. Gezien ze deze beiden niet leuk bleken te vinden, kon ik deze er wel in houden. Maar aan de andere kant klonk Miss Peace niet echt in mijn oren, Ira betekende toch woede? Als ze boos werd kon Irane altijd nog Iratus worden, waar ze geheid nog bozer van werd, maar ach.
          'Dus.. Feetje en Miss Peace... Sorry voor het onderbreken van deze interessante conversatie, maar volgens mij beginnen we zo,'


    obsessive rage

    IRANE FLORENCE ZHOUIS

    District 4 - Pratende met Quinn en Puck

    ••• ••• •••
          'Ja ja nou weten we het wel, Castor,' mompelt Quinn. 'Ja roze is zoo leuk toch! Echt super dat ze precies dezelfde outfits gekozen hebben als in de 74ste games.' Scherp dat ze dat opmerkt. En de jaren daarna... Oh jee, drama, drama en nog eens drama. Om van te kotsen, de Spotgaai heeft nooit een kans gehad.
          'Natuurlijk trek ik het me niet aan, Miss Peace,' antwoordt ze me dan. Miss Peace? Ik kijk haar geërgerd aan.
          'Dus.. Feetje en Miss Peace... Sorry voor het onderbreken van deze interessante conversatie, maar volgens mij beginnen we zo,' kapte Puck mijn nog niet gegeven antwoord af.
          'Dief! Je verzint zelf maar je bijnamen. Niets niet 'Feetje', ze doet zelf maar je moeite.' Nuffig recht ik mijn rug voor ik even een blik over mijn schouder werp. 'Oh, dat is waar ook. We moeten eigenlijk al naar de wagens maar...' Ik laat mijn ogen over de tributen heen glijden. 'De tributen uit 6 zijn er ook nog niet. We hebben wel tijd.'

    ••• ••• •••


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Olive Emi Jackson "Twist"
    District 6 | Talking to August/the sugar | The parade
    "Wanna make a deal with the devil me? Okay, sell your soul, not your whole self.

          ''Suikerklontjes zijn hard en je kan ze beter tegen de gezichten van het Capitool mikken, veel leuker.'' Hij knikte even om zijn eigen opmerking, alsof dat niet mijn definitie van iets aan het Capitool uitdelen was geweest. Zo vredelievend was ik niet. ''Als je ze zo graag wilt, district drie dame heeft volgens mij een paar.'' Ik keek, nope. Maar naast de tributen die volgens mij de Beroeps van dit jaar waren - een paar dan - hield zo'n tongloos persoon, avox of zo, wel een bak. Ik rende erheen, botste half tegen de jongen in het knalroze ding op, maar slaagde er wel in overeind te blijven.
          'Hé, voorzichtig kleine!' riep de jongen half lachend uit, ik grijnsde, zakte een beetje door mijn knieën, pakte een hand vol - nee twee handen vol - suikerklontjes en rende vervolgens weg om weer overeind te springen bij August.
          'I'm back! Oké, wie heeft het idiootste kostuum hier?' vroeg ik terwijl ik een suikerklontje in mijn mond stopte.

    Yes, you broke me. You broke the pieces that were left of me. But crying? No, pieces can't cry, to splinters that's even harder...


    obsessive rage


    Quinn Fay
    'Nicknames are terrible!'
    District 2 | Career tribute | 16 Years | Female | Meeting Irane and Puck
    Ik grijns wanneer Irane mij geërgerd aankijkt. Dat komt er van, wil ik zeggen. Maar Puck of Castor whatever. Zegt eerst iets. 'Dus.. Feetje en Miss Peace... Sorry voor het onderbreken van deze interessante conversatie, maar volgens mij beginnen we zo,' zegt hij.
    'Dief! Je verzint zelf maar je bijnamen. Niets niet 'Feetje', je doet zelf maar de moeite,' zegt Irane fel. Ze kijkt even over haar rug. 'Oh, dat is waar ook. We moeten eigenlijk al naar de wagens maar...' Ze kijkt even naar alle tributen. 'De tributen uit 6 zijn er ook nog niet. We hebben wel tijd,' zegt ze dan.
    'Nou ik denk dat het handiger is dat we gewoon naar onze wagen gaan. Tot later,' zeg ik snel en loop weg naar de wagen van district 2. Goed waar is die sukkel van mijn districtgenoot nou gebleven?

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:23 ]

    August       Waters
    She's my sister, break her heart I'll break you're face.

    Ik zie hoe Olive op een paar beroeps tributen afrent en bijna de hele bak suikerklontjes wilde pakken, iets waardoor een grijns op mijn gezicht verschijnt. 'I'm back! Oké, wie heeft het idiootste kostuum hier?' vroeg ze waarna ze een suikerklontje in haar mond had gedaan. ''Hmm, ik twijfel...'' Ik laat mijn blik vallen over een paar pakken waarna ik opnieuw twijfel tussen de dame van district 1 en de dame van district 8. ''Jammer district 8!'', zeg ik terwijl ik het eerste suikerklontje al wil gooien.


    Darling, go buy a personality.

    IRANE FLORENCE ZHOUIS

    District 4 - Pratende met Puck

    ••• ••• •••
          'Nou ik denk dat het handiger is dat we gewoon naar onze wagen gaan. Tot later,' zegt Quinn enkel. Hoofdschuddend kijk ik hoe het meisje wegloopt en hoe haar blik speurt naar haar districtsgenoot.
          'Wel..,' mompel ik, 'interessante bondgenoot. 'Maar goed, Cassie, -' enn Irane bedenkt nieuwe bijnamen, ja ja '- waar is jouw districtsgenoot. Hoe heet ze, Red, Rey?' Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Hoe is ze.'

    ••• ••• •••

    Bump! Hup Ava, reageren!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Castor Puck Vermillion
    "You didn't know I could do that? Uhm... Duh, I can do everything!"
    District 1 | Talking to Irane | Waiting till the parade starts

          'Wel..,' mompelde Irane, nadat Quinn was weg gelopen, 'interessante bondgenoot. 'Maar goed, Cassie, -' Oh help '- waar is jouw districtsgenoot. Hoe heet ze, Red, Rey?' Ze trok haar wenkbrauwen hoog op. 'Hoe is ze.'
          'Saai, psychotisch, serieus en irritant.' zei ik kortaf, besloot maar geen reactie op de bijnaam te geven. 'En jouw Districtgenoot was... Josiah Judas nog wat?'


    obsessive rage

    IRANE FLORENCE ZHOUIS

    District 4 - pratende met Puck

    ••• ••• •••
          Geen reactie op de bijnaam, tot mijn teleurstelling. 'Saai, psychopatisch, serieus en irritant,' zegt Cas enkel. 'En jouw districtsgenoot was... Josiah Judas nog wat?'
          Ik grinnikte. 'Josiah Judas Slatan Rhodès,' zei ik met een duivelse ondertoon. 'Hemel, hij is dol op zijn mooie, lange naam. Jouw naam stelt me teleur, Castor Cassie Cas Puck Vermillion.' Jep, we gingen met willekeurige opmerkingen strooien.

    ••• ••• •••

    LAAT MIJ LEKKER INSPIRATIELOOS ZIJN OKÉ

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 17:59 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner