• H E R O E S       O F       A N C I E N T       G R E E C E
    Schrijfwedstrijd|| Win or lose, that's what we do.

    Goden en hun verhalen. Oud Griekenland zit vol legendes, mythes van goden die ooit gevochten hebben en uit eindelijk bekend werden als goden. Elke god heeft zijn eigen strijd gestreden. Zoals toen Hephaistos zijn moeder wou verdedigen en zijn vader hem bij zijn been pakte en uit de hemel gooide en hij belandde Een volk uit Thracië, de Sintiërs, dat met een volksverhuizing op Lemnos was terechtgekomen (daar was Hephaistos neergekomen bij zijn val), verpleegden hem maar hij bleef man. Zulke verhalen gaan wij ook maken, maar dan van de kinderen van goden. Degene die hun eigen proeven moeten doorstaan. Wij schrijven over hen en hun strijd. En de dochter/zoon van wie? Dat is aan jullie.


    Jury Leden: Bouncing en Mij (Honney)

    Er zijn vijf verschillende opdrachten. Jullie zullen 7 dagen krijgen voor elke opdracht die zich elke keer herhaald. Jullie maken één story waarin elke opdracht zich afspeelt. Voor elke opdracht geld het zelfde: Je kiest twee goden waarvan jou personage in dit verhaal het kind is. Je schrijft in één hoofdstuk het hele verhaal van dat persoon. Ik wil eigenlijk wel kunnen lezen van wie je personage die zoon/dochter is. Je schrijft het helden verhaal van je hoofdpersoon elke keer in minstens meer dan 500 woorden. Er zijn geen afvallers dus iedereen mag de hele tijd meespelen. Iedereen heeft één joker (3 dagen uitstel) en ene vrijstelling (je hoeft die opdracht dan niet te maken). Extra worden er niet gegeven. Plagiaat wordt gestraft.

    Degene met het hoogste aantal punten heeft gewonnen met de vijf opdrachten bij elkaar. Dit topic is geopend op 29-3-2017/ Je moet, als je wil meedoen, je story binnen 2 weken inleveren. Als ik je erbij heb gezet mag je alvast beginnen, je hebt één week om je verhaal af te maken. Elke woensdag zou het verhaal ingeleverd moeten worden, dan ook mag je beginnen met opdracht 2. De puntentelling wordt bekend als alle jury's bekend hebben gemaakt wat voor punten ze geven, daarom is de puntentelling niet meteen bekend.


    - De huisregels van Quizlet.
    - Geen Fanfictie.
    - Er is geen mogelijkheid tot extra vrijstelling/joker.
    - Naamsveranderingen graag doorgegeven.
    - Er wordt niet ruzie gemaakt/gescholen.
    - Vragen worden in het topic geplaatst, of in privé/gastenboek berichtje aan mij gestuurd.
    - Let graag op spelfouten (grammatica, spelling, interpunctie)
    - Graag opdracht/story inleveren IN HET ROOD MET GEKOZEN GOD ERBIJ.
    - Graag even doorgeven als je een vrijstelling/joker wil inzetten.
    - Te laat inleveren is: geen punten krijgen van dat verhaal& als het 3x gebeurd is het uit de wedstrijd.




    De winnaar krijgt een bericht op mijn profiel, de rest moet het doen met de eer.


    Ik zoek minstens vijf tot tien deelnemers die zich echt inzetten voor deze wedstrijd, minder lukt het natuurlijk ook!
    Username - Story

    Granian - [url=]story[/url]
    Melinoe - [url=]story[/url]
    Ball - [url=]story[/url]
    DirtyWaters - [url=]story[/url]
    Paddiecakes - [url=]story[/url]
    Prongsie - [url=]story[/url]



    Beste Honney,

    Je wedstrijd ziet er goed uit!
    Onthoud dat hij maximaal vijf maanden mag duren. Mocht jij, als eigenaar van de wedstrijd, drie weken lang niets in je topic zetten, dan moeten wij helaas ook je wedstrijd sluiten. Maar daar gaan we niet vanuit!
    Als je nog andere vragen hebt kan je altijd bij mij terecht
    .


    Groetjes,
    Virtues
    Wedstrijdmoderator







    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 21:13 ]


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Paddiecakes schreef:
    Je story hoeft toch enkel het hoofdpersonage/goden te bevatten? Of heb ik verder over een eerste opdracht heen gelezen? ;o

    En extra personen die misschien in je verhaal komen 😂😂


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Honney schreef:
    (...)
    En extra personen die misschien in je verhaal komen 😂😂

    Haha nee dat snap ik, maar ik bedoel de story die je aanmaakt. Normaal zet je op je voorpagina een stukje over je verhaal en zo, maar nu kan dat nog niet echt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Okay, ik heb een paar vragen;
    -Moet ik een aparte story voor deze wedstrijd aanmaken, of mag het ook in een Story waarin ik ook opdrachten van andere stories heb staan?
    -moeten alle vijf de opdrachten uiteindelijk 1 verhaal vormen? Of vijf? Of mogen ze ook in elkaar overlopen?
    -moet ik telkens 1 god kiezen, of twee, of houdt ik dezelfde goden de hele wedstrijd?
    -hoe ziet de eerste opdracht er precies uit?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 11:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Okay, ik heb een paar vragen;
    -Moet ik een aparte story voor deze wedstrijd aanmaken, of mag het ook in een Story waarin ik ook opdrachten van andere stories heb staan?
    -moeten alle vijf de opdrachten uiteindelijk 1 verhaal vormen? Of vijf? Of mogen ze ook in elkaar overlopen?
    -moet ik telkens 1 god kiezen, of twee, of houdt ik dezelfde goden de hele wedstrijd?
    -hoe ziet de eerste opdracht er precies uit?



    Hmm, dan wel even ervoor zorgen welke opdrachten bij deze wedstrijd horen.
    Ze mogen in elkaar overlopen, maar uit eindelijk worden het toch ergens aparte verhalen.
    Je moet eigenlijk sowieso één god kiezen per opdracht, twee mogen ook.
    De eerste opdracht is eigenlijk sowieso de story droppen, maar ook dat je alvast een god kiest/claimt en dan begint aan het eerste verhaal. ^^


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Haha nee dat snap ik, maar ik bedoel de story die je aanmaakt. Normaal zet je op je voorpagina een stukje over je verhaal en zo, maar nu kan dat nog niet echt.

    Dan maak je een soort lay-out in columns en zet je een soort inleiding boven je verhaal? (cool)


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Hmm okay, Ik claim Nemesis dan bij deze.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh. Dan zal ik ook wel even zeggen voor wie ik deze ronde ga(, want Ik ben al begonnen): Apollo en Dionysus

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 20:53 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik twijfel een beetje tussen Achlys en Nyx (of misschien Hades). Zoveel keuzes ahhh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga me hier toch uitschrijven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Ik ga me hier toch uitschrijven.

    Same, mede doordat ik het gewoon slecht snap en ik eigenlijk geen nieuwe deadlines bij mijn stapel aan werk moet toevoegen. Iets te overhaaste beslissing.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh shit, never mind!

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 15:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Al langer dan drie weken geen reactie van de topicstartster -> slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.