• Het is weer zover. (fish)

    To be honest, het duurde me eventjes om te merken wat er nou mis was. Echt, langer dan zou moeten, zeg maar. :Y)
    Desondanks ga ik niet zeggen wat, want waarschijnlijk slapen er al heel wat mensen en ik wil dat andere mensen er ook ongemakkelijk lang over doen om erachter te komen wat er nou mis is

    Fijne datum iedereen. <3

    :(( (A) :@ (baby) :D :S (doeg) (cat) (typing) (cool) (dance) :8 (flower) (H) (K) (lol) (N) :X :| :O (Y) :P (puh) :( (6) (hoera) _O_ (yeah) xD (huil) (duivel) :9~ ;) (fish) :$ :Y) (krul) (nerd) :) (zip)
    Oké sorry maar hoe tof is dit.


    IK BEN ER HELEMAAL ONDERSTEBOVEN VAN

    Die grap is huilen met de pet op, maar ik vind wel dat hij in de beginpost mag staan, eigenlijk.


    Ik wil niet zompig en sentimenteel worden om vijf voor half één 's nachts, maar laten we met de zachte tonen van Rick Astley op de achtergrond eventjes bedenken dat dit een heel geprogrammeer heeft gekost en we hele leuke, betrokken moderators hebben die hier moeite voor ons insteken. <3
    Mods, this one's for you; het is niet 'Never gonna give you up', promise.

    HAHA, het was toch Rick Astley.
    Nee, het inderdaad niet echt een grappige grap. Maar ik bedoelde het goed.

    Waarom openen jullie überhaupt de spoilers nog. Na de tweede spoiler hadden jullie al moeten beseffen dat ik een slecht gevoel voor humor heb.

    Maar ik bedoelde het goed. (flower)

    Voor de mensen die het irritant vinden: geen zorgen, het duurt maar een dag. Ik raad je aan om Quizlet vandaag gewoon te laten en de mensen die het niet irritant vinden te laten aankloten. Het is maar één dagje per jaar.

    (flower)


    Spread the love.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 12:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Het eerste wat mij opviel is dat het quote tekstballon op z'n kop stond. Ik dacht al, wat is er aan de hand?! Maar dit dus.


    Physics is awesome

    Nefyd schreef:
    (...)

    HAHAHHAA IK HUIL


    Bij staat er dat jij dit op 25 december 2000 heb geschreven. xD


    Treat People With Kindness


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LOL prachtig :'DD


    There is freedom in the dark.

    Ik snapte er niks van eerst maar toen keek ik naar de datum xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ooh wow. Ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Eerlijk ergert het me enorm...


    Ex astris, sciencia

    Ik zag het Q logo op zijn kop staan, net als al onze profielfoto's en ik had gelijk door 1 april.
    Tot nu toe nog niet 1 keer ge'rickrollt'.

    Kijk uit met grote teksten.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik heb echt gewoon iets ontdekt kijk goed naar de datum misschien vind je iets en goed kijken


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    Ik heb echt gewoon iets ontdekt kijk goed naar de datum misschien vind je iets en goed kijken


    Zoals dit "24 dec 2002 - 21:59:"

    LOL


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    ik had tot dit topic alleen maar de q banner gezien.
    De 'twee decennia geleden,' of random teksten in mijn gb ook... en oh daarom zag ik op eens dat youtube filmpje. Ik dacht al.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Quizlet... Ik ben nog geen 38...
    Hoe kan ik dan 38 jaar geleden dit account hebben geregistreerd (cat)

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 10:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh my god.

    I CAN'T HANDLE THIS

    Q WHAT ARE U DOING


    't is wel heel leuk tho :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw dit is echt verwarrend (':
    Zeker bij RPG topics, ik kan de rollen etc amper lezen

    Maar wel leuk :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh god.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 10:43 ]

    Hahaha, de tekentjes voor de topics zitten ook op zn kop en toen ik vervolgens de pf's zag, had ik m door :')

    Dat op z'n kop vind ik erg grappig ^^ Maar al die U's ipv klinkers vind ik tbh wel erg irritant :/


    Stenenlikker