• Ik was alweer druk aan het plannen wat ik ging doen op koningsdag 2017. Nu ben ik een rasechte festival bezoeker en zou dan ook dit jaar weer in Amsterdam in een van zijn grachten te vinden zijn na KingsLand met o.a. Tiesto en Martin Garrix.

    Nu vroeg ik me naar de grootste plannen van Quizlet af. Wat gaan jullie doen met Koningsdag, gaan jullie lekker uit of vieren jullie het met je familie? Wat je ook doet; eet op zijn minst een oranje tompouce ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn oma is vorig jaar op koningsdag overleden, dus het is voor mij nu echt een dag met een grijs randje. Daarbij ben ik nooit zo feestachtig geweest. Misschien ga ik nog op een braderie kijken, maar dat is het wel denk ik.


    26 - 02 - '16

    De rommelmarkt in de stad bezoeken met een vriendin! Echt heel veel zin in. Hopelijk is het dit jaar mooier weer dan vorig jaar :0

    Ik ga naar Arnhem. Gewoon lekker feesten en drinken en gezelligheid ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    oranje voedsel eten


    i put the fun in funeral

    Ik heb eigenlijk nog geen idee. Ff kijken wat de familie gaat doen en anders sluit ik me bij wat vrienden aan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik ga Tilburg ontwijken is mijn plan.nee. Ik heb nog niets gepland en ga waarschijnlijk ook niets plannen. Ik vier het zelf nooit echt.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Misschien het dorp hier in, en drinken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik doe niets die dag. Gewoon uitslapen en studeren (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Monochopsis schreef:
    Mijn oma is vorig jaar op koningsdag overleden, dus het is voor mij nu echt een dag met een grijs randje. Daarbij ben ik nooit zo feestachtig geweest. Misschien ga ik nog op een braderie kijken, maar dat is het wel denk ik.


    Gecondoleerd! Het is helemaal niet erg om op zo'n dag aan je oma te denken, misschien juist alleen maar mooi. Misschien kun je langs het graf/de plek gaan, of over je oma praten met iemand? Ook over je herinneringen en kleine dingen die je nog van haar weet.

    En een oranje gebakje om met je oma in gedachten erbij koningsdag te vieren.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 9:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    HaIe schreef:
    Ik ga naar Arnhem. Gewoon lekker feesten en drinken en gezelligheid ^^


    Wie weet zien we elkaar dan nog wel heeee, wbw ^^ ik kom sws die avond nog terug naar mijn hometown om te chillen denk ik <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik blijf lekker thuis zodat ik geen geld kan uitgeven (dag daarna naar disneyland dusja)


    --

    Waarschijnlijk rondneuzen tussen de kraampjes die overal staan. Meestal zoekt een van ons wel iets en soms vind ik leuke dingen tijdens Koningsdag om te kopen.

    Dit jaar wil ik kijken voor boeken. O en natuurlijk kijken wat de Koning dit jaar gaat doen op zijn dag.


    Physics is awesome

    Oepsoeps. Ik was helemaal vergeten te vragen hoe jullie koningsdag was ^^ dus hoe was jullie kingsday? Mine was epic ohja en nu we hier toch zijn:

    Watcha all g'na do with 5 May? Ik ben ergens gekleurd op de grond te vinden in utregg. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben uit geweest met koningsnacht en heb echt een hele toffe (vrije nuchtere) avond gehad! En wij hadden als hapje kaas hehehe. Ik hou van kaas.

    5 mei doe ik niet zoveel eigenlijk. Vrij zijn en series kijken waarschijnlijk haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Op koningsdag heb ik rondgekeken op rommelmarkten. Vijf mei moet ik gewoon werken dus waarschijnlijk wordt het dan werken en daarna niets meer die dag.


    26 - 02 - '16