• Eigenlijk heel onzinnig om bij te houden maar toch wel erg leuk; hoeveel boeken je leest in een jaar, hoeveel films je kijkt, hoeveel afleveringen van series...
    Ik heb gisteren de app "thing counter" geïnstalleerd en hou nu dus een paar dingen bij. Misschien dat meer mensen dit leuk vinden om te doen? ^^

    En misschien hebben we nog wel suggesties voor elkaar - nu het nog kan, aangezien het jaar nog maar net begonnen is.

    Dit heb ik tot nu toe:
    - aantal films
    - aantal boeken
    - aantal afleveringen
    - aantal woorden geschreven

    Oh, dat klinkt echt top!! Hierbij heb ik alleen wel snel het idee dat ik het vergeet bij te houden, of heb jij dat niet?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oeh dat klinkt leuk! Ik ga eens kijken hoelang ik het volhoud (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Iucifer schreef:
    Oh, dat klinkt echt top!! Hierbij heb ik alleen wel snel het idee dat ik het vergeet bij te houden, of heb jij dat niet?
    Ik heb de app op een plek op mijn telefoon gezet waar ik hem gauw zie - dus ik hoop dat ik het niet vergeet. ^^

    Ik ga eens kijken naar die app, klinkt gaaf.
    En ik ben stiekem bang nogal confronterend als ik het aantal films bij ga houden wat ik kijk in een jaar (':

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 14:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ik ga eens kijken naar die app, klinkt gaaf.
    En ik ben stiekem bang nogal confronterend als ik het aantal films bij ga houden wat ik kijk in een jaar (':
    HAHA same
    Ik zit nu op 9. Ben echt benieuwd wat het eindgetal gaat zijn - mits ik het zolang kan blijven volhouden

    Dat is echt leuk!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb voor je lijstje allemaal aparte apps (behalve woorden aangezien ik alleen RPG’s doe) en dat bevalt me ontzettend goed (mijn perfectionistische ik is er heel blij mee). :Y)