• Hey hoi

    Mijn beste vriendin wordt binnenkort 17 jaar en ik ben voor haar een fotoboek van onze vriendschap aan het maken, als cadeau, die een soort van tijdlijn heeft van 2005 tot 2017 (zo lang ken ik haar al). In het begin heb ik ook een aantal foto's van haar vóór ik haar kende erin gedaan. Ik heb het boek eigenlijk af. Alleen, ik weet geen titel. Zo'n standaard titel als Vriendschap ofzoiets wil ik niet en ook niet alleen onze namen en datum erop. Ik zoek naar een inspirerende, originele titel en aangezien dit Quizlet is en er hier veel creatieve mensen op schrijven, vroeg ik me af of iemand een goede titel heeft?

    x

    Heb je misschien een grapje of quote of bijnaam die voor jullie samen veel betekenen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Heb je misschien een grapje of quote of bijnaam die voor jullie samen veel betekenen?


    Wel grapjes maar die zijn zo flauw dat ze niet leuk zijn als titel hahaha
    Bijnaam op zich niet echt, chickie alleen

    Misschien dit? Het heeft verschillende betekenissen, maar het kan ook op jullie vriendschap slaan. Heel mooi dat je zo'n fotoboek wilt maken voor haar. (:

    Infinity:
    Infinity is een Engels woord voor oneindigheid. Het staat voor iets zonder einde. De term wordt vaak gebruikt in de filosofie, wiskunde en fysica. Het symbool voor oneindigheid is een liggende acht of 'lemniscaat'. Het universum is een bekend voorbeeld van een oneindig iets.


    One Who Travels A Higher Path.

    iCalum schreef:
    Hey hoi

    Mijn beste vriendin wordt binnenkort 17 jaar en ik ben voor haar een fotoboek van onze vriendschap aan het maken, als cadeau, die een soort van tijdlijn heeft van 2005 tot 2017 (zo lang ken ik haar al). In het begin heb ik ook een aantal foto's van haar vóór ik haar kende erin gedaan. Ik heb het boek eigenlijk af. Alleen, ik weet geen titel. Zo'n standaard titel als Vriendschap ofzoiets wil ik niet en ook niet alleen onze namen en datum erop. Ik zoek naar een inspirerende, originele titel en aangezien dit Quizlet is en er hier veel creatieve mensen op schrijven, vroeg ik me af of iemand een goede titel heeft?

    UPDATE: ik heb nu als titel een hele leuke quote : )
    Heeft iemand tips hoe je het beste een stukje tekst over je vriendschap kan beginnen zonder dat het super droog of saai of standaard is?

    x

    Misschien beginnen met:
    'Weet je nog die keer dat...' En dan een heel awkward of leuk verhaal gaan vertellen?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.