• Hallo,

    Ik weet niet hoe veel Paramore fans er op Quizlet zingen, maar na bijna 4 jaar zijn ze weer terug met nieuwe liedjes. Een aantal veranderingen hebben plaatsgevonden in de band. Jeremy (de bassist) zit niet meer in de band, maar in plaats daarvan is Zac wel teruggekomen, de oude drummer van de band. Verder heeft Paramore een heel nieuwe stijl. Van emo/alternatieve rock zijn ze meer naar popmuziek gegaan, hoewel deze liedjes niet helemaal in de categorie pop passen, maar er wel wat van weg hebben.

    Vorige week kwam hun eerste single van hun nieuwe album uit. Hard Times:



    Toen ik dit voor het eerst hoorde moest ik echt enorm wennen aan de nieuwe sound. De muziek is zo anders dan dat Paramore vroeger maakte. Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind... De stem van Hayley, de zangeres, blijft wel heel sterk en geweldig en de tekst vind ik ook vrij krachtig, maar het liedje zelf... Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden.


    Vandaag is Told you so uitgekomen:


    Het heeft weer een beetje dezelfde sound als Hard Times. In de clip dragen ze dezelfde soort kleding en de muziek is weer op dezelfde manier ingezet. Wederom weet ik niet goed wat ik ervan moet vinden, aangezien ik heel erg fan was van de 'oude' stijl van Paramore. Wellicht trekt Paramore nu een nieuw publiek met deze muziek. Als je dit vergelijkt met liedjes als pressure, ignorance en misery business is dit echt een heel ander soort muziek.

    Wat vinden jullie van deze liedjes?

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 mei 2017 - 21:39 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, even mt, dan kan ik het later luisteren.


    16 - 09 - '17


    *Oude Paramore fan gaat rustig weg*

    Edit: ben ik de enige bij wie dit topic een beetje raar uitziet?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 21:23 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    probeer de youtube filmpjes in een quote te plaatsen, anders ontregelen ze het topic een beetje (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oscura schreef:


    *Oude Paramore fan gaat rustig weg*

    Edit: ben ik de enige bij wie dit topic een beetje raar uitziet?

    dit komt denk ik omdat de filmpjes niet in Quotes staan??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het geweldig dat ze nieuwe dingen uitproberen! Je kan moeilijk dezelfde muziek blijven maken als band.
    En als je gaat 'zeuren' van 'hun oude muziek was beter', wel die nummers bestaan ook nog gewoon, dan luister je daar naar c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ik heb de post aangepast, youtube videos moet je in een quote zetten want anders ontregelt Quizlet :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hard times vind ik tof! Andere ga ik nog luisteren dus MT.


    The truth is out there.

    Ik ben meer fan van de oude Paramore, maar ik ben niet van plan om er over te klagen. Als het je niet aanstaat, dan zet je het gewoon af, is mijn idee (: En zoals er al gezegd is, die oude liedjes staan nog steeds online. Ik vraag me wel af of ze op hun concerten ook volledig de nieuwe weg gaan inslaan, of ook hun oude stijl nog zullen spelen. Niet dat ik naar concerten ga, maar ik vraag het me wel af ^^


    Mhm?

    Ik heb ook veel naar de oude muziek geluisterd, maar ik vond het enelaatste album ook al wel heel anders maar wel heel goed. Vooral Future en Last Hope. Weet nog niet zo goed wat ik hier van vind nog, maar ik vind zowel alternatief als pop wel leuk.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind het niet erg als bands een nieuwe sound uitproberen, maar hard times vind ik gewoon echt geen goed nummer. Ik zal morgen die andere eens beluisteren

    awsten schreef:
    Ik vind het geweldig dat ze nieuwe dingen uitproberen! Je kan moeilijk dezelfde muziek blijven maken als band.
    En als je gaat 'zeuren' van 'hun oude muziek was beter', wel die nummers bestaan ook nog gewoon, dan luister je daar naar c:

    Precies dit haha. Ik ben niet zo'n fan van de muziek die ze nu maken, maar vind het leuk dat ze zichzelf blijven ontwikkelen (:


    And then we'll see it.

    Persoonlijk heb ik echt niks met Paramore. Ik heb zo af en toe wat dingen gehoord van vrienden over ze en dingen voorbij zien komen op het internet en ik krijg gewoon geen goede vibe van ze.
          Sommige oude nummers luister ik wel nog enigszins naar als ik er zin in heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.