• Hey! Ik laat heel vaak hier op Quizlet zien wat ik allemaal heb gemaakt. Ik krijg vaak de vraag hoe ik bepaalde dingetjes maak. Daarom heb ik besloten om op mijn youtube kanaal van die tutorials laat zien waarin ik die dingetjes maak (mits er genoeg vraag naar is). ^^ Mijn vraag is dus: is hier wel vraag naar? En wat zouden jullie willen zien? Als je een suggestie hebt, laat het me maar weten! Kan ook zijn wat ik eerder heb gemaakt en op Q heb laten zien. Als jullie suggesties geven, dan kijk ik wat ik ermee zal doen. (: Op dit moment heb ik er alleen nog oude pianofilmpjes op staan, maar die laat ik er lekker op staan hehe, want ik wil misschien nog wel wat pianofilmpjes maken. Maar goed, wie wilt er alvast op mijn kanaal abonneren? (: En oja, als ik een bepaald aantal abo's heb, dan doe ik aan giveaways onder mijn abo's ;D
    Sorry voor mijn slechte getyp, ik typ dit snel op m'n mobiel lol

    Mijn kanaal: http://www.youtube.com/user/xxprec13

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 23:33 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik abonneer morgen even!


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik abonneer morgen even!


    Is goed, dank je Sylvie! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Oh gaaf, je maakt vaak leuke dingen! Alleen jij hebt alle materialen er ook voor natuurlijk ='D
    Ik heb helemaal geen lijmpistool of tangetjes enzo, dat is wel lastig ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Je pianofilmpjes zijn echt geweldig!

    SPECS schreef:
    Oh gaaf, je maakt vaak leuke dingen! Alleen jij hebt alle materialen er ook voor natuurlijk ='D
    Ik heb helemaal geen lijmpistool of tangetjes enzo, dat is wel lastig ^^


    Veel dingen zijn simpeler dan je/men denkt! Ik gebruik zelf ook geen lijmpistool haha. Tangetjes wel maar eigenlijk gebruik ik heel stiekem maar één (hoogstens twee). ^^ Voor de rest schilder dingetjes en ik gebruik zoveel mogelijk "normale" materialen! En ik koop nooit dure dingen en materialen die makkelijk te verkrijgen zijn. (: Daarnaast wil ik ook filmpjes maken waarin ik tips geef over hoe je bepaalde dingen kunt aanpakken, om inspiratie op te doen. Kortom, werkelijk vanalles!

    Ik denk dat ik de filmpjes in het Engels ga doen, maar lol mijn Engels hahaha.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 0:18 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Je pianofilmpjes zijn echt geweldig!


    Ahw dank je! Misschien maak ik binnenkort wel weer pianofilmpjes op hetzelfde account!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 11:25 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Bij de 50 abo's doe ik iets speciaals!


    The sun will rise and we will try again.

    Superleuk! Ik hou van diy videos :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Superleuk! Ik hou van diy videos :D


    Yay!! ^^


    The sun will rise and we will try again.